• En die heeft de roostermaker bij ons op school toch maar weer eens verpest :') Ik heb op mijn rooster op vrijdag dus twee vakken tegelijkertijd, IB Engels en KCV, aangezien ik op dit moment maar één uur KCV in mijn rooster heb staan en je onmogelijk niet naar IB kan gaan is dat dus een probleem. Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde, maar dan met maatschappijleer en IB, omdat ze maatschappijleer moet inhalen aangezien ze het verleden jaar niet heeft gehad. Roosters...
    Tijd om zelfkloon-lessen aan het vakkenpakket toe te voegen? :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Hahaha. Ik heb medelijden met je. Ook met mezelf. Ik heb fucking lange dagen. 2x per week 8 uur tot 6 uur. Not fun.


    -

    I HAVE THE SOLUTION!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zou liever niet hebben dat ze kloonlessen invoeren. Één exemplaar is meer dan genoeg wat betreft de meeste mensen op mijn school. :')

    Maar vervelende roosters zijn inderdaad erg rot, zeker omdat je er zelf nauwelijks een keuze in hebt. Kun je niet met een andere klas meedoen voor een van de vakken, een klas die les heeft rond tijden dat je een vak hebt dat je wel kunt missen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rumtumtugger schreef:
    I HAVE THE SOLUTION!



    Dat ik daar niet meteen aan heb gedacht ;o

    Square schreef:
    Ik zou liever niet hebben dat ze kloonlessen invoeren. Één exemplaar is meer dan genoeg wat betreft de meeste mensen op mijn school. :')

    Maar vervelende roosters zijn inderdaad erg rot, zeker omdat je er zelf nauwelijks een keuze in hebt. Kun je niet met een andere klas meedoen voor een van de vakken, een klas die les heeft rond tijden dat je een vak hebt dat je wel kunt missen?


    Daar heb je wel een punt, de Time-Turner is een beter idee :')

    Jammer genoeg zijn IB en KCV net de lessen waar er maar één groep voor is, waar ik dus in zit. Dat zal dus niet werken. Sowieso hebben we bij ons op school altijd wel een probleem met KCV, de roostermaker schijnt niet echt te beseffen dat tto-ers ook Latijn en dus KCV kunnen hebben..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dat is irritant. Onze roostermaker is ook irritant. Op donderdag en vrijdag hebben we samen tien uur les en zeven tussenuren...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bij ons op school maakt het niet uit of je Latijn hebt; tweetalig heeft ckv. Of tenminste, naar mijn weten.
    Ik heb op woensdag en donderdag 1e uur les en dan mag ik twee uur wachten. Word je ook niet vrolijk van.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Bij ons op school maakt het niet uit of je Latijn hebt; tweetalig heeft ckv. Of tenminste, naar mijn weten.
    Ik heb op woensdag en donderdag 1e uur les en dan mag ik twee uur wachten. Word je ook niet vrolijk van.


    Ah, oké. Wij hebben als je Latijn hebt ook meteen verplicht kcv.
    Daar word je inderdaad niet erg vrolijk van. Mijn roosters is verder gelukkig echt heel fijn, maar twee tussenuren totaal en allebei op dinsdag. Maar het eerste tussenuur is niet altijd een tussenuur, ligt eraan of het uur daarvoor doorgaat, aangezien het toetsblok is. ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nawh haha. Mijn rooster klopte gelukkig wel. Ik moet vier keer tot 16:15, waarna ik pas rond vijf uur thuis ben.


    •*• Lululu •*•

    Balen voor je :c
    Ik heb juist een ontzettend fijn rooster!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 15:47 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Balen voor je :c
    Ik heb juist een ontzettend fijn rooster!


    Verder is mijn rooster ook heel erg fijn, ookal moeten er wel nog wat uren bijkomen die er nog niet opstaan. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wij (de TTO klassen) horen CKV in het Engels te krijgen, maar nu zijn de VWO en TTO klassen verspreid over 4 CKV klassen, waardoor dat dus onmogelijk wordt :')
    Ik ga ook maar zo'n Time-Turner aanschaffen...


    From these ashes, I will rise

    Roostermakers zijn niet altijd de slimste ! ;o

    Ik heb wel een redelijk rooster , ik heb wel 2x tot het 8e , maar dan ook een x de eerste 2 uur vrij !(:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Die taak van een roostermaker; mijn beide ouders zijn docent en ik weet daarvan dat je ook aangeeft welke dagen je wel wilt werken en welke niet, mijn vader werkt 5 dagen, mijn moeder is op vrijdag vrij. Dat vergt enorm veel planning, dus dat er iets fout gaat, kan gebeuren.
    Máár, ik snap het punt van jouw (en je vriendin) heel erg goed; ik zou er ook van balen als er twee vakken tegelijk ingeroosterd staan. Je wilt gewoon naar beide lessen gaan om de juiste stof van de docent te krijgen zodat je niet achter de feiten aanloopt. Het is hartstikke kut en ik snap dat je pissig bent, daar niet van.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klagen bij mentor/trix


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ellery schreef:
    Hahaha. Ik heb medelijden met je. Ook met mezelf. Ik heb fucking lange dagen. 2x per week 8 uur tot 6 uur. Not fun.


    En je vind 6 uur echt veel op een dag?
    Jemig, wij hebben elke dag (behalve woensdag) 7 uur les.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried