• En die heeft de roostermaker bij ons op school toch maar weer eens verpest :') Ik heb op mijn rooster op vrijdag dus twee vakken tegelijkertijd, IB Engels en KCV, aangezien ik op dit moment maar één uur KCV in mijn rooster heb staan en je onmogelijk niet naar IB kan gaan is dat dus een probleem. Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde, maar dan met maatschappijleer en IB, omdat ze maatschappijleer moet inhalen aangezien ze het verleden jaar niet heeft gehad. Roosters...
    Tijd om zelfkloon-lessen aan het vakkenpakket toe te voegen? :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik heb maandag en dinsdag 9 uur op een dag..... lekker creatief met die roosters jah..


    Music is life :)

    Nyota schreef:
    (...)

    En je vind 6 uur echt veel op een dag?
    Jemig, wij hebben elke dag (behalve woensdag) 7 uur les.


    Volgens mij bedoelt ze dat ze van 8 uur tot en met 6 uur 's middags heeft, wat best wel heel lang is.

    OT: Ik heb 3 tussenuren, waarvan ze niet heel handig gepland zijn, maar er zijn mensen bij mij in de klas die hebben een iets minder fijn rooster, dus ik ben best tevreden voor dit jaar. Tot nu toe dan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Aww wat rot voor je.
    Ik heb juist een heel fijn rooster. Vaak de eerste 2 uur vrij (uitslapen!) en vrijdag om 1 uur uit. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij hebben vorig jaar duidelijk gezegt dat het niet werkt om een vak maar op 1 dag te hebben (2 lesuren op 1 dag)
    En wat doen ze, twee keer biologie op donderdag plannen
    En op dinsdag, mijn maandag omdat ik elke maandag vrij ben, 2 uur wiskunde en 2 uur natuurkunde
    Gelukkig is 1 uur natuurkunde al veranderd in NLT, maar het is nog steeds zwaar balen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op mijn oude school is dit normaal. Heel veel kan je er eerlijk gezegd niet aandoen, misschien naar de mentor gaan ?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Wij zijn de enige klusterklas van de 3e klas die vandaag tot het 8e moeten. En dan hadden ze niet even dat uur naar morgen het 2e kunnen zetten?!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rumtumtugger schreef:
    I HAVE THE SOLUTION!


    Haha, ja. Daar dacht ik dus meteen aan toen ik dit las :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Roostermaker zijn is nog niet zo makkelijk. Ons werden vaste lesroosters van 10 weken beloofd, dat is dus ook niet gelukt.

    Wij moeten onze eigen rooster altijd invullen..
    Tenminste, als we "containers" hebben. (lees; engels, nederlands, wiskunde, enz.)
    Dan krijgen we een aantal aangeboden vakken en die moet je over de dag invullen.

    Maar dat ging ook altijd fout. Want dan was er niet genoeg aanbod, liepen uren over elkaar heen of zaten ze direct vol..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Filettino schreef:
    Die taak van een roostermaker; mijn beide ouders zijn docent en ik weet daarvan dat je ook aangeeft welke dagen je wel wilt werken en welke niet, mijn vader werkt 5 dagen, mijn moeder is op vrijdag vrij. Dat vergt enorm veel planning, dus dat er iets fout gaat, kan gebeuren.
    Máár, ik snap het punt van jouw (en je vriendin) heel erg goed; ik zou er ook van balen als er twee vakken tegelijk ingeroosterd staan. Je wilt gewoon naar beide lessen gaan om de juiste stof van de docent te krijgen zodat je niet achter de feiten aanloopt. Het is hartstikke kut en ik snap dat je pissig bent, daar niet van.


    Ja, ik snap dat het natuurlijk niet erg makkelijk is om alles goed te plannen, maar bij KCV zijn we met zijn zessen, dus zo veel roosters had de roostermaker nou ook niet om te checken of het klopte, en drie van de zes hadden dus dit probleem :') Nu hebben we dat lesuur op woensdag het eerste uur en daarna 2 uur tussenuur :/ Maar ach, ik kan nu tenminste naar allebei de lessen. (:

    Leonhardt schreef:
    Wij (de TTO klassen) horen CKV in het Engels te krijgen, maar nu zijn de VWO en TTO klassen verspreid over 4 CKV klassen, waardoor dat dus onmogelijk wordt :')
    Ik ga ook maar zo'n Time-Turner aanschaffen...


    CKV en TTO, dat was verleden jaar bij ons op school ook een enorm probleem om te regelen :')

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 21:27 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.