• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    God, oh gooood. Mijn Bee'ken is echt supergeniaal.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Goed cado vinden is zo moeilijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik durf niet..


    We need a bigger boat.

    Tonto schreef:
    Goed cado vinden is zo moeilijk


    Ik wil een roze portemonnee!

    OT: Natuurlijk, doe je een ICT opleiding en dan doet het internet het niet meer op school. Gelukkig mochten we eerder weg daardoor.


    Your make-up is terrible

    Oké, dan ga ik maar terug schrijven hé.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, nu ga ik echt die boeken in de winkel plaatsen. Zal toch iets moeten doen.


    We need a bigger boat.

    Blurgh, had ik een leuke nieuwe username in gedachten, is die al een keer gebruikt :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I'm gonna kill people. Now.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crave schreef:
    Blurgh, had ik een leuke nieuwe username in gedachten, is die al een keer gebruikt :c

    Welke had je in gedachten dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    heey, ik heb jullie advies nodig.
    ik zit in mijn laatste jaar van het middelbaar (in belgie) en ik moet dit jaar mijn gip maken. Ik moet dit samen met 3 andere personen doen en we moeten o.a. samen een activiteit organiseren en koken voor een groep. Nu is het probleem dat ik ons absoluut geen goede en leuke groep vind. Deze groep is trouwens samengesteld door onze leerkrachten van vorig jaar.
    -De ergste persoon in mijn groep is mijn ex (maar 2 maanden mee samen) die ik ongelofelijk hard haat, hij was een enorme fout van mij. Ik kan hem nu echt niet meer uitstaan, hij irriteert mij mateloos en ik vermeid het om met hem te moeten praten. Samenwerken lijkt mij onmogelijk! HELP!
    -Daarnaast zit er een vriendin van mij in de groep. Ze is echt een leuke vriendin maar ik werk niet graag met haar samen. Ze is namelijk echt niet zelfstandig, kan niet plannen, laat zich snel afleiden,... Het komt er dus op neer dat als wij 2 samen werken, ik het meeste van het werk moet doen en haar heel de tijd moet helpen en aansporen met haar deel van het werk. Gisteren nog waren wilde we tijdens de middag nog even snel een klein taakje af maken. Het waren écht makkelijke vragen en dan nog schreef ze het van mij en een andere vriendin over. Ik denk dat ze echt te lui was om er heel even over na te denken. Hoe kan dat nu ooit goed komen met de gip?
    -De 3e is iemand die is blijven zitten en die ik niet ken dus daar weet ik niet van of hij goed of slecht is. Al denk ik dat hij wel oké gaat zijn.

    Dus alsjeblief, weet er iemand wat ik hiermee moet doen?
    (btw: voort je een verkeerde indruk krijgt, Ik weet ook wel wat mijn slechte kanten zijn en dat niemand perfect is. Ik ben verlegen, niet zo'n initiatief nemer, niet orgineel. Dus die activiteit die we moeten doen zal niet goed gaan voor mij.)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 19:53 ]

    Zombieland schreef:
    heey, ik heb jullie advies nodig.
    ik zit in mijn laatste jaar van het middelbaar (in belgie) en ik moet dit jaar mijn gip maken. Ik moet dit samen met 3 andere personen doen en we moeten o.a. samen een activiteit organiseren en koken voor een groep. Nu is het probleem dat ik ons absoluut geen goede en leuke groep vind. Deze groep is trouwens samengesteld door onze leerkrachten van vorig jaar.
    -De ergste persoon in mijn groep is mijn ex (maar 2 maanden mee samen) die ik ongelofelijk hard haat, hij was een enorme fout van mij. Ik kan hem nu echt niet meer uitstaan, hij irriteert mij mateloos en ik vermeid het om met hem te moeten praten. Samenwerken lijkt mij onmogelijk! HELP!
    -Daarnaast zit er een vriendin van mij in de groep. Ze is echt een leuke vriendin maar ik werk niet graag met haar samen. Ze is namelijk echt niet zelfstandig, kan niet plannen, laat zich snel afleiden,... Het komt er dus op neer dat als wij 2 samen werken, ik het meeste van het werk moet doen en haar heel de tijd moet helpen en aansporen met haar deel van het werk. Gisteren nog waren wilde we tijdens de middag nog even snel een klein taakje af maken. Het waren écht makkelijke vragen en dan nog schreef ze het van mij en een andere vriendin over. Ik denk dat ze echt te lui was om er heel even over na te denken. Hoe kan dat nu ooit goed komen met de gip?
    -De 3e is iemand die is blijven zitten en die ik niet ken dus daar weet ik niet van of hij goed of slecht is. Al denk ik dat hij wel oké gaat zijn.

    Dus alsjeblief, weet er iemand wat ik hiermee moet doen?
    (btw: voort je een verkeerde indruk krijgt, Ik weet ook wel wat mijn slechte kanten zijn en dat niemand perfect is. Ik ben verlegen, niet zo'n initiatief nemer, niet orgineel. Dus die activiteit die we moeten doen zal niet goed gaan voor mij.)

    Maak er een topic over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zombieland schreef:
    heey, ik heb jullie advies nodig.
    ik zit in mijn laatste jaar van het middelbaar (in belgie) en ik moet dit jaar mijn gip maken. Ik moet dit samen met 3 andere personen doen en we moeten o.a. samen een activiteit organiseren en koken voor een groep. Nu is het probleem dat ik ons absoluut geen goede en leuke groep vind. Deze groep is trouwens samengesteld door onze leerkrachten van vorig jaar.
    -De ergste persoon in mijn groep is mijn ex (maar 2 maanden mee samen) die ik ongelofelijk hard haat, hij was een enorme fout van mij. Ik kan hem nu echt niet meer uitstaan, hij irriteert mij mateloos en ik vermeid het om met hem te moeten praten. Samenwerken lijkt mij onmogelijk! HELP!
    -Daarnaast zit er een vriendin van mij in de groep. Ze is echt een leuke vriendin maar ik werk niet graag met haar samen. Ze is namelijk echt niet zelfstandig, kan niet plannen, laat zich snel afleiden,... Het komt er dus op neer dat als wij 2 samen werken, ik het meeste van het werk moet doen en haar heel de tijd moet helpen en aansporen met haar deel van het werk. Gisteren nog waren wilde we tijdens de middag nog even snel een klein taakje af maken. Het waren écht makkelijke vragen en dan nog schreef ze het van mij en een andere vriendin over. Ik denk dat ze echt te lui was om er heel even over na te denken. Hoe kan dat nu ooit goed komen met de gip?
    -De 3e is iemand die is blijven zitten en die ik niet ken dus daar weet ik niet van of hij goed of slecht is. Al denk ik dat hij wel oké gaat zijn.

    Dus alsjeblief, weet er iemand wat ik hiermee moet doen?
    (btw: voort je een verkeerde indruk krijgt, Ik weet ook wel wat mijn slechte kanten zijn en dat niemand perfect is. Ik ben verlegen, niet zo'n initiatief nemer, niet orgineel. Dus die activiteit die we moeten doen zal niet goed gaan voor mij.)


    Wauw, misschien kan je beter even een apart topic hiervoor aanmaken...


    We need a bigger boat.

    Thanks, nu weet ik ook weer hoe je over mij denkt. Waarom wel met haar maar met mij niet? Ik ben zeker niet goed genoeg ofzo?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vrije schooldagen is ook zo fun met tonnen huiswerk (cat)


    -

    O God, script van kerstvoorstelling gezien, wat een ramp. En dat is nou geschreven door mijn Nederlands docente :/.


    i put the fun in funeral