• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Music I loveeee ya _O_


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Headache like a motherfucker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I feel horrible...I just can't believe it. Het leek er net op alsof ze al genoeg dingen had gezegd om me pijn te doen en dan, ja hoor. Gooi er nog maar meer dingen uit.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 21:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hm. Hoe lang zou de tijd om een dipje / verdrietige bui te hebben duren als de muziek niet bestond? Vast veel langer.
    Thank you music for being here always for me. (:


    :)



    En over 7 en een half uur eindelijk die twitcam. Ik heb het er voor over aangezien ik die laatst twitcam heb gemist -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:



    En over 7 en een half uur eindelijk die twitcam. Ik heb het er voor over aangezien ik die laatst twitcam heb gemist -.-"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fuu i wanna get back to school..


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    I live for the.. Oh, fuck. I want my coffee!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fingers crossed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom vind je mij zo leuk? Nee, waarom vind ik jou niet leuk? Je verdient iemand wie je liefde geven kan, maar ik betwijfel of ik dat ben. aan de andere kant hoe vaak vind je nou gespierde knappe jongens van 196 cm lang met een leuk karakter goddammit why don't I love you.


    i put the fun in funeral

    Godverdomme


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Remain schreef:
    Waarom vind je mij zo leuk? Nee, waarom vind ik jou niet leuk? Je verdient iemand wie je liefde geven kan, maar ik betwijfel of ik dat ben. aan de andere kant hoe vaak vind je nou gespierde knappe jongens van 196 cm lang met een leuk karakter goddammit why don't I love you.


    Oehlahlah if you don't want him, I'll bet I do. ^^

    OT: Pff ik wil geen nieuw rooster! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk hoor school, als je ons vraagt om een verslag te schrijven over de excursie van afgelopen vrijdag en er dan niet naar vragen vandaag. Terwijl vandaag de dag was dat je het moest inleveren.
    Heb ik dit weekend voor niks al die stress gehad, omdat internet het vrijdag en zaterdag niet deed en ik dat echt nodig had.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Omg nooit verwacht dat m'n quiz in de top zou komen.. Da's nog eens leuk na zo'n hectische dag (:


    26 - 02 - '16

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Oehlahlah if you don't want him, I'll bet I do. ^^

    OT: Pff ik wil geen nieuw rooster! :c


    I sure bet you'd do, hehehe ^^. Ik hoop echt dat ik snel wat voor hem ga voelen, want hij is een fantastische jongen en verdient 't niet om afgewezen te worden.


    i put the fun in funeral