• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat zal ik doen. Wakker blijven en zeker weten dat ik die twitcam kan kijken.
    Of een paar uur slapen. Om 4 uur een wekker zetten en kijken of mijn ouders niet wakker worden :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En daarom vind ik jou geweldig ;d


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Remain schreef:
    (...)

    I sure bet you'd do, hehehe ^^. Ik hoop echt dat ik snel wat voor hem ga voelen, want hij is een fantastische jongen en verdient 't niet om afgewezen te worden.


    Hahahah x3
    So gimme his facebook if you don't want the guy. ^^
    (or wel... just introduce him to me, otherwise he would think i'm.. idiot? dunno... x3)

    Maar als je geen gevoelens hebt voor die jongen kun je daar toch ook niets aan doen? Vertel het hem eerlijk. Maar misschien krijg je over een tijdje wél gevoelens voor hem, en dan is dat voor jullie beiden goed! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Damn. Ik ben het RPG'en een beetje verleerd :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, ik moet best wat terugschrijven. Maar ik wil zo graag een nieuwe post schrijven voor mijn RPG, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil het echt niet nog een keer...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Father schreef:
    Damn. Ik ben het RPG'en een beetje verleerd :'D


    Ik snap hoe jij je voelt ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Leuk, ik moet iemand zoeken die van werkcollege wil wisselen. Niemand wil zijn vrije dag voor mij opgeven, dat weet ik nu al. -.-
    Waarom kan ik er niet gewoon bijzitten?! Aaaaargh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    IK wil zo graag weten hoe ik stiekem wakker kan worden xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Comanche schreef:
    Leuk, ik moet iemand zoeken die van werkcollege wil wisselen. Niemand wil zijn vrije dag voor mij opgeven, dat weet ik nu al. -.-
    Waarom kan ik er niet gewoon bijzitten?! Aaaaargh.


    Heeft jullie jaarlaag of opleiding geen fbgroep waar je bijzit? Misschien dat je daar dan kunt vragen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mikasa schreef:
    (...)

    Heeft jullie jaarlaag of opleiding geen fbgroep waar je bijzit? Misschien dat je daar dan kunt vragen?

    Ja, kan ook. Durf alleen niet zo goed om het te vragen. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Ja, kan ook. Durf alleen niet zo goed om het te vragen. XD


    Niet geschoten is altijd mis ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Soulja boy off in this hoe
    Watch me crank it
    Watch me roll
    Watch me crank that soulja boy
    Then super man that hoe
    Now watch me yoooooouuuuu!

    Het is niet eens goed nummer maar ooooh de nostalgie :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Krijg allemaal maar het heen en weer. Ik zeg je iets wat mijn moeder zegt dat pijn doet. Dat ik me daardoor heel slecht voel en dan zeg jij verdomme dat ze gelijk heeft. I don't care of ze gelijk heeft of niet, je doet me er alleen maar meer pijn mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Hahahah x3
    So gimme his facebook if you don't want the guy. ^^
    (or wel... just introduce him to me, otherwise he would think i'm.. idiot? dunno... x3)

    Maar als je geen gevoelens hebt voor die jongen kun je daar toch ook niets aan doen? Vertel het hem eerlijk. Maar misschien krijg je over een tijdje wél gevoelens voor hem, en dan is dat voor jullie beiden goed! (:


    Dat laatste hoop ik, haha. Hij is best wel weg van me, wat natuurlijk heel leuk voor mij is, maar ik wil hem ook niet aan het lijntje houden. Dus als ik binnenkort nog niks voor hem voel, dan zal ik dat toch echt moeten vertellen ja :[.
    Maar stiekem denk ik dat die gevoelens nog wel gaan komen, zodra ik een beetje aan het idee ben gewend :3.


    i put the fun in funeral