• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ze kiezen er zelf voor en kunnen er nog geld mee winnen ook. Ik vind dat ze het zelf maar lekker moeten weten.

    Ik heb nooit gezegd dat ze niet mee moeten doen, maar ik vind de titel gewoon ongepast. Sowieso het hele idee van het programma, maar afijn. Natuurlijk moeten ze het zelf weten. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Father schreef:
    Dafuck... Waarom denken jullie dat "The Biggest Loser" slecht is? Het is Engels en betekent "De grooste verliezer", precies waar het programma om draait. Namelijk wie het meeste gewicht kan verliezen. Ik quote van Wikipedia:
    (...)


    Ik denk dat de titel dubbel opgevat kan opgevat worden en ook zo opgevat wordt...juist als dat wat jij verteld, als juist de negatieve betekenis van Loser...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Father schreef:
    (...)
    Dan zie ik niet in waarom dat slecht zou zijn? Ze kiezen er zelf voor, worden dunner en kunnen geld verdienen :'D

    Dan verschillen we daarin gewoon van mening. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mikasa schreef:
    (...)

    Ik denk dat de titel dubbel opgevat kan opgevat worden en ook zo opgevat wordt...juist als dat wat jij verteld, als juist de negatieve betekenis van Loser...

    Het programma gaat er juist om wie het meeste verliest. Verliest qua gewicht. Wie dus zo dun mogelijk wordt. Dat is toch positief? Dan ben je toch geen Loser in een negatieve zin?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 20:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mikasa schreef:
    (...)

    Ik denk dat de titel dubbel opgevat kan opgevat worden en ook zo opgevat wordt...juist als dat wat jij verteld, als juist de negatieve betekenis van Loser...

    Ja, precies. Ik vind het heel erg dubbel. ^^ Er zijn heus wel alternatieven voor een andere titel, maar goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oké, mijn school is nu echt slim. Ik heb alle mentoren van 4 havo op dezelfde uur. Wat


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Father schreef:
    (...)
    Het programma gaat er juist om wie het meeste verliest. Verliest qua gewicht. Dat is toch positief?


    Als je alleen de titel zo hoort, en niet weet wat het doel is van het programma, dan kan het negatief opgevat worden...juist als Loser...het oordelen voordat je de gehele waarheid kent >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik moet afwassen. Nog steeds. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mikasa schreef:
    (...)

    Als je alleen de titel zo hoort, en niet weet wat het doel is van het programma, dan kan het negatief opgevat worden...juist als Loser...het oordelen voordat je de gehele waarheid kent >.>

    Tja, dat doet je dan zelf. En anders moet je gewoon opzoeken waarover het gaat voordat je iets zegt. ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Tja, dat doet je dan zelf. En anders moet je gewoon opzoeken waarover het gaat voordat je iets zegt. ;p

    Ik weet toch ook het doel en vind de titel alsnog niet passend. ^.^ Mensen kunnen de titel dubbel opvatten en dat draagt niet echt bij aan het beeld over mensen met overgewicht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik weet toch ook het doel en vind de titel alsnog niet passend. ^.^ Mensen kunnen de titel dubbel opvatten en dat draagt niet echt bij aan het beeld over mensen met overgewicht.

    Dat is niet het probleem van de mensen die meedoen / programma makers. Misschien doen ze het wel expres om mensen te trekken. How should I know?
    Maar goed, inderdaad ze hadden het better "The Biggest Weight Loss" of zo kunnen noemen, maar dat klinkt ook weer zo stom.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dat is niet het probleem van de mensen die meedoen / programma makers. Misschien doen ze het wel expres om mensen te trekken. How should I know?
    Maar goed, inderdaad ze hadden het better "The Biggest Weight Loss" of zo kunnen noemen, maar dat klinkt ook weer zo stom.

    Het gaat me ook niet zo zeer om de mensen die aan het programma deelnemen, maar puur om de titel en het effect. x) Ik vind het hartstikke goed dat die mensen iets aan hun overgewicht doen. Thumbs up daarvoor! Al zou ik het zelf niet zo openbaar op televisie doen, maar goed. Dat ben ik. 8)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 20:46 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn leven is gooood!
    Nieuwe afleveringen van gtst, ncis, csi en bones!!!
    Geweldig:9~


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ok, ik ga het doen.
    Ik geef het een kans en hoop toch op enige reacties :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    O Hemel. Shall I do this shit?


    Don't walk. Run, you sheep, run.