• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - xBoselfje

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - Nici
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - xBoselfje


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Wunjo

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel -

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 17:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wolfheart >> Azazels


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rider -> Luminis


    Happy Birthday my Potter!

    Severus Snape

    Even glimlachte ik om de reactie die Rose vertoonde voor ze me aankeek.
    De uitdrukking op haar gezicht had me even in de ban gehouden, het was fascinerend om te zien hoe verwonderd ze had gekeken tijdens het schouwspel en soms was het even moeilijk geweest om mijn ogen van haar af te houden, al was het schouwspel nog zo mooi.
    Terwijl de laatste bloemen nog gloeiden en schitterden deed ik even een stapje op zij om bij een andere plant te kunnen komen, waarvan ik een aantal stengels zorgvuldig afsneed, die had ik nog nodig voor de verdere plannen die ik in mijn hoofd had zitten, al was dat net zoals dit net zo onvoorspelbaar of het ging lukken of niet, maar dit was zeker weten al een hoogtepunt en ik was echt benieuwd naar wat Rose ervan vond, want ik wist dat zij wel van kruidekunde houdt.
    Met een kleine stap ging ik weer dichter bij haar staan en richtte mijn ogen weer op haar.
    Nu het afgelopen was leek ze zich niet te kunnen bewegen.
    Voorzichtig stak ik een hand uit en pakte haar hand. “Alles goed ?” Vroeg ik voorzichtig, niet echt wetend wat precies te zeggen en ik kneep even zachtjes in haar hand om te kijken wat voor reactie dat teweegbracht.

    { Meh, het is wel een kort stukje geworden ): }


    Credendo Vides

    (Ik ga hier maar niet weer Old McDonald zingen, maar het is hier echt dood aan het gaan. En dat mag niet, want ik houd van deze RPG!
    Somebody for Jason, btw?)


    -

    JamesPotter schreef:
    Bellatrix Zwarts

    Er wordt geluid achter mij gemaakt, ik voel hoe Evers mijn stok steelt en keihard wegrent en ik draai me om. Broock staat daar en Evers is al de hoek om. Ik spring op Broock af om zijn stok te grissen, maar wordt tegengehouden door Evers' schildspreuk. Ik sta op en ren Evers weer achterna. 'Kom hier, bitch!' Schreeuw ik en ik ren haar achterna. Bij een eerstejaars stop ik en ik trek zijn stok uit zijn handen. 'Paralitis!' Schreeuw ik in Evers' richting en ik zet de achtervolging weer in. Buitenadem sta ik twintig meter verderop al weer stil. Waar is dat smerige onderkruipsel? Ik kijk om mij heen, maar zie nergens haar rode haar. 'Kom terug loser. Je ziet er nu niet erg dapper uit, wegrennen van je probleem. Weet je zeker dat je in Griffoendor hoort?'


    (Hmmmm, ik dacht al dat ik vergeten was hierop te reageren :') )

    Lily Evers

    Zo snel als ik kon, sprintte ik in een random richting. Ik had geen idee waar ik heen ging. Het enige dat ik wist, was dat Bellatrix een andere stok had weten te bemachtigen, maar het ging haar niet lukken om haar eigen stok terug te krijgen. Ik was zo klaar met haar. Ze verdiende het ding gewoon niet. Ik hoorde haar schreeuwen, iets van dat ik niet dapper was, maar ik vond mij toch behoorlijk dapper. Stelen van een monster, ik geloof niet dat iedereen het zou durven. Ik rende dan ook door en negeerde de heks, die al redelijk snel met haar achtervolging leek te zijn gestopt. Niet eens een goede conditie blijkbaar, misschien moest ze daar eens tijd aan gaan besteden, in plaats van anderen te vervloeken.
    Toen ik er zeker van was dat ik alleen was en ik Bellatrix ver achter mij had gelaten, stopte ik met rennen. Ik moest ervoor zorgen dat ze mij niet opeens iets aan kon doen, want ik had nog geen zelfmoordneigingen, wat zojuist misschien wel zo had geleken. Ik twijfelde tussen de leerlingenkamer en de grote zaal. De tweede was dichterbij, dus liep ik daar maar heen. Verhit ging ik aan de tafel zitten en bestudeerde de stok van Bella. Wat zou ik er eens mee gaan doen?


    Happy Birthday my Potter!

    Daniëlle Jane Westlize

    'Als het goed is wel, maar ik weet niet of...'Zegt Remus. Waarna ik kort knik. 'Wat is er dan?'Vraagt hij. Ow fuck. Waarom moet ik nou zo dom zijn. 'Is er iets aan de hand?'Vraagt hij met een bezorgde ondertoon. Snel schud ik mijn hoofd. Er komt een heler aan en zegt:'Sorry meisje het bezoek uur is voorbij.''Okè.'Mompel ik. 'Doeg.'Zeg ik en ik draai me om en loop de ziekenzaal uit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ Nici wents xxxRoses ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Remus Lupos

    Iets te snel schud Daniëlle haar hoofd. Dan komt er een heler aan die bij mijn bed blijft staan.
    'Sorry meisje het bezoek uur is voorbij.'
    Ik doe mijn mond al open om te protesteren, maar heler legt me met een blik het zwijgen op.
    'Oké, doeg,' zegt Daniëlle en draait zich om, om vervolgens de zaal uit te lopen.
    Ik merk dat ik het jammer vind dat ze me dit keer niet kust en laat me zuchtend op het bed vallen. Ik zie dat de heler naar me kijkt.
    'Leuk meisje?'
    Waarschijnlijk zegt mijn blik al genoeg, want met een grote glimlach op zijn gezicht loopt hij hoofdschuddend weg.
    Ik kijk nog even naar de deur, maar niemand komt binnen. Ik zucht nog een keer en doe mijn ogen dicht. Drie keer raden waar ik over droom.


    -

    [ Zullen we overgaan op de volgende dag? Aangezien t een beetje dood is...... ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Ik vind het best. Weet niet wat Femke/JamesPotter vindt?)


    Happy Birthday my Potter!

    xxxRoses schreef:
    [ Zullen we overgaan op de volgende dag? Aangezien t een beetje dood is...... ]

    (Ik vind het ook prima.)


    -

    [Ik schrijf me uit. Sorry. Iemand die mijn personages wilt hebben heeft mijn toestemming.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Azazels schreef:
    [Ik schrijf me uit. Sorry. Iemand die mijn personages wilt hebben heeft mijn toestemming.]


    Neeee!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    DreamerN schreef:
    Severus Snape

    Even glimlachte ik om de reactie die Rose vertoonde voor ze me aankeek.
    De uitdrukking op haar gezicht had me even in de ban gehouden, het was fascinerend om te zien hoe verwonderd ze had gekeken tijdens het schouwspel en soms was het even moeilijk geweest om mijn ogen van haar af te houden, al was het schouwspel nog zo mooi.
    Terwijl de laatste bloemen nog gloeiden en schitterden deed ik even een stapje op zij om bij een andere plant te kunnen komen, waarvan ik een aantal stengels zorgvuldig afsneed, die had ik nog nodig voor de verdere plannen die ik in mijn hoofd had zitten, al was dat net zoals dit net zo onvoorspelbaar of het ging lukken of niet, maar dit was zeker weten al een hoogtepunt en ik was echt benieuwd naar wat Rose ervan vond, want ik wist dat zij wel van kruidekunde houdt.
    Met een kleine stap ging ik weer dichter bij haar staan en richtte mijn ogen weer op haar.
    Nu het afgelopen was leek ze zich niet te kunnen bewegen.
    Voorzichtig stak ik een hand uit en pakte haar hand. “Alles goed ?” Vroeg ik voorzichtig, niet echt wetend wat precies te zeggen en ik kneep even zachtjes in haar hand om te kijken wat voor reactie dat teweegbracht.

    { Meh, het is wel een kort stukje geworden ): }


    Rose Black

    'Alles goed?' vroeg Severus me en ik draaide mijn hoofd gauw naar hem toe toen ik me realiseerde dat ik verstijfd stond. Een elektrisch schokje ging door mijn hand toen hij mijn hand vast pakte. 'Ja,' fluisterde ik zachtjes. 'Ja, alles is goed.' Ik had nooit gedacht dat zo'n stille, onzekere jongen zoiets romantisch zou kunnen doen. Dit was echt onvoorstelbaar mooi en ik kon nauwelijks iets uitbrengen. 'Dit is zo mooi, Severus,' fluisterde ik weer. Nog nooit had iemand dit voor mij gedaan. Ik wilde hem bedanken, maar ik wist niet hoe. Ik was op dat gebied een leek. Onervaren pakte ik zijn beide handen vast en gaf hem een klein kusje op zijn wang. 'Dank je,' fluisterde ik toen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Eah wah mensen, gaan we nog door of niet?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt