• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - xBoselfje

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - Nici
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - xBoselfje


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Wunjo

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel -

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 17:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wolfheart schreef:
    [Iemand voor Jay? En Remus is even later weer neer gegaan. :'D Daniëlle vond hem toen. Even later kwam de meest awesome person in de world, namelijk Jay eraan en hielp Remus en Daniëlle wat ze alle drie nogal raar vonden.:'D Daarna moesten Daniëlle en Remus weg uit de ziekenzaal en op dat moment kwam Angela - zelfbedachte personage - en A-Jay trok Daniëlle mee naar een hoekje waar niemand ze kon zien, maar toen kwam Jason en zag hun. Hij dacht iets verkeerds toen hij hun zag. Toen kwam Angela ook. Even later waren ze weg, en moest Jay huilen. Daniëlle heeft hem een soort van getroost. Toen is A-Jay naar de leerlingenkamer gegaan en zag Angela Jason zoenen. Jay vond Angela leuk dus hij is weggerend en moest weer huilen. Hij ging naar buiten en even later kwam Jason naar hem toe. Ze hadden het goed gemaakt, maar Jason begint toch gevoelens te krijgen voor Angela ook al wil hij dat niet vanwege A-Jay. Daarna gingen ze naar binnen toe en ging Jay weer naar de ziekenzaal naar Remus en Daniëlle toe. Nu is hij weer op het punt om weg te gaan. En Remus is verliefd op Daniëlle. Dit is het deel wat ik heb meegemaakt.:Y)]


    (Al heeft Remus dat zelf nog niet helemaal door.)


    -

    Wolfheart schreef:
    [Iemand voor Jay? En Remus is even later weer neer gegaan. :'D Daniëlle vond hem toen. Even later kwam de meest awesome person in de world, namelijk Jay eraan en hielp Remus en Daniëlle wat ze alle drie nogal raar vonden.:'D Daarna moesten Daniëlle en Remus weg uit de ziekenzaal en op dat moment kwam Angela - zelfbedachte personage - en A-Jay trok Daniëlle mee naar een hoekje waar niemand ze kon zien, maar toen kwam Jason en zag hun. Hij dacht iets verkeerds toen hij hun zag. Toen kwam Angela ook. Even later waren ze weg, en moest Jay huilen. Daniëlle heeft hem een soort van getroost. Toen is A-Jay naar de leerlingenkamer gegaan en zag Angela Jason zoenen. Jay vond Angela leuk dus hij is weggerend en moest weer huilen. Hij ging naar buiten en even later kwam Jason naar hem toe. Ze hadden het goed gemaakt, maar Jason begint toch gevoelens te krijgen voor Angela ook al wil hij dat niet vanwege A-Jay. Daarna gingen ze naar binnen toe en ging Jay weer naar de ziekenzaal naar Remus en Daniëlle toe. Nu is hij weer op het punt om weg te gaan. En Remus is verliefd op Daniëlle. Dit is het deel wat ik heb meegemaakt.:Y)]


    [En Daniëlle is ook verliefd op Remus :x]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Iemand voor Jay?:Y)]

    Jay Dave Broock

    'We houden je niet tegen.' Zegt Remus. Ja, nu weet ik weer waarom ik Griffoendors zo haat. Ondankbaar zijn ze. Ik doe ook nooit iets goed, jemig hé!
    'Ik bedoel als je andere plannen hebt dan hier bij een zieke Griffoendor te zitten en vage verhalen aan horen hebt,houden wij je niet tegen.' Verbeterd Remus zichzelf. Bijna rol ik met mijn ogen, maar ik doe het niet. Hij maakt me echt geïrriteerd.
    'Is goed Jay. En praat met je broer en Angela.'Antwoordt Daniëlle. 'Echt waar maak het goed met je broer. En vertel Angela de waarheid.' Ik glimlach een beetje naar haar en zeg:
    'Heb ik al gedaan. Maar bedankt.' Met die woorden draai ik me om en loop weg.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Oke, en wat heeft Harry allemaal uitgespookt?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    [Oke, en wat heeft Harry allemaal uitgespookt?]


    [Euhmmm..... Hijnis nog naar Remus gegaan en die heeft uitgelegd,dat hij niet te veel over de toekomst moest praten. En James vind hem raar whaha!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Oh, dus hij heeft zijn vader al ontmoet, lol. Wat heeft hij hem allemaal verteld dan?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    [Oh, dus hij heeft zijn vader al ontmoet, lol. Wat heeft hij hem allemaal verteld dan?]


    (James en Lily weten dat ze Harry's ouders zijn.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nici schreef:
    (...)

    [En Daniëlle is ook verliefd op Remus :x]


    (Remus is very happy now :D)


    -

    xBoselfje schreef:
    (...)

    (Remus is very happy now :D)


    [Ja omdat Jay weg is haha!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Ik zie net dat ik mijn 666 posts heb gemist. :()

    Blije Remus Lupos

    'Is goed Jay. En praat met je broer en Angela,' zegt Daniëlle. Wie is Angela? Ik ga een rijtje leerlingen af en kom dan uit bij een Zwadderich meisje.
    'Echt waar maak het goed met je broer. En vertel Angela de waarheid,' zegt Daniëlle.
    'Heb ik al gedaan, maar bedankt,' mompelt Broock en loopt de zaal uit. Opgeruimd staat netjes.
    Ik voel me ineens een stuk vrolijker en pak een beker om die te vullen met appelsap uit een kan die op mijn nachtkastje staat. Geen idee waar die vandaan komt. Ik drink de beker in een teug leeg en kijk dan naar Daniëlle.
    'Eh, wil je ook wat?' vraag ik.


    -

    [Uhm, oke. Waar kan ik heen met Harry?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Sorry maar ik moet mw klaar gaan maken voor voetbal...ugh...k wil thuis blijven. Ik reageer later weer byeeee!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wunjo schreef:
    [Uhm, oke. Waar kan ik heen met Harry?]


    (Je kan hem naar James en Sirius beneden in de hal sturen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik heb even een beetje terug gelezen, en Harry heeft al best veel gedaan, dus het is best moeilijk om hem nu nog over te nemen. Kan ik dan toch Hermelien nemen? Sorry dat ik nu al van rol wil wisselen :/s


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    [Ik heb even een beetje terug gelezen, en Harry heeft al best veel gedaan, dus het is best moeilijk om hem nu nog over te nemen. Kan ik dan toch Hermelien nemen? Sorry dat ik nu al van rol wil wisselen :/s


    Maakt niet uit(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!