• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - xBoselfje

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - Nici
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - xBoselfje


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Wunjo

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel -

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 17:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik zal zo ook met Sirius reageren.:Y) O, Isa, ik heb trouwens een boek voor je. Misschien vind je het wel leuk. Maar dat weet ik niet zeker. Het heeft ten minste met fantasie te maken.:'D - Zelfs ik vind het boek leuk.XD]

    Jay Dave Broock

    Remus schudt zijn hoofd en komt weer overeind. Hij veegt een traan weg en slikt een keer. 'Het gaat weer.' Zegt hij. Ik knik een beetje. Eigenlijk niet weten waarom ik dat aan hem vroeg.
    Hij haalt beverig adem en tover een klein glimlachje tevoorschijn.
    'Weet je. Ik begrijp hier niks meer van. Griffoendor en Zwadderich haten elkaar en toch doet Jay aardig tegen mij en Remus. En andersom ook,' hoor ik Daniëlle zeggen. Lichtelijk verbaasd kijk ik Daniëlle aan. Maar het is wel waar. Het is een beetje raar. Ik haal mijn schouders op en zeg:
    'Misschien kan ik beter gaan.'


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Remus Lupos

    'Misschien kan ik beter gaan,' hoor ik Broock zeggen. Ik kijk hem vaag aan. Gewoon "oké. Doei!" zeggen lijkt me zo bot, maar ik heb ook geen zin om te zeggen dat hij moet blijven. Ik knik langzaam en kijk dan naar Daniëlle. Slim om niet eerst haar mening te vragen, maar ik weet toch al dat zij heel haastig "nee, blijf maar" zou zeggen. Of op zijn minst iets in die richting.
    'We houden je niet tegen,' zeg ik. Wat ben ik weer heerlijk subtiel vandaag.
    'Ik bedoel, als je andere plannen hebt dan hier bij een zieke Griffoendor te zitten en vage verhalen aanhoren hebt, houden we je niet tegen.' zeg ik met een blik op Daniëlle terwijl ik Broock telepathische seintjes probeer te geven. Maar ik kan geen telepathie, dus ontvangt Broock waarschijnlijk mijn ga-weg seintjes niet.


    -

    Daniëlle Jane Westlize

    'Misschien kan ik beter gaan.'Zegt Jay. 'We houden je niet tegen.'Is Remus zijn reactie. Juist...Ook niet erg vriendelijk maar ja. 'Ik bedoel als je andere plannen hebt dan hier bij een zieke Griffoendor te zitten en vage verhalen aan horen hebt,houden wij je niet tegen.'Verbeterd Remus zich zelf. 'Is goed Jay. En praat met je broer en Angela.'Antwoord ik. 'Echt waar maak het goed met je broer. En vertel Angela de waarheid.'
    Er is echt iets mis met mij! Ik help een Zwadderaar. Terwijl ik normaal vecht met hun. Misschien moet ik naar het S.t Holisto? Hmm...Goed deze gedachtes slaan echt nergens op.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Deze RPG gaat echt nog eens dood.....]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    [Deze RPG gaat echt nog eens dood.....]


    (Ik wacht op een reactie van Bella (en Jason) )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik wacht op een reactie van Bella (en Jason) )
    ]

    [Ik wacht op Severus.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Ik zal even reageren(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik wacht op een reactie van Bella (en Jason) )


    [Ik van Jay en Remus. Haha. Die had ik net nog. Maar ja.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Eigelijk reageert alleen de nieuwe tijd helemaal niet meer... De rest is gewoon traag, maar dat is niet zo erg. Vooral omdat iedereen het ook druk heeft met school -of net zoals ik per ongeluk een spagaat maakt bij gym en dus niet meer gewoon even de laptop erbij kan pakken om te reageren, maar daarvoor eerst hemel en aarde moet verzetten :'). )


    Happy Birthday my Potter!

    Bellatrix Zwarts

    Er wordt geluid achter mij gemaakt, ik voel hoe Evers mijn stok steelt en keihard wegrent en ik draai me om. Broock staat daar en Evers is al de hoek om. Ik spring op Broock af om zijn stok te grissen, maar wordt tegengehouden door Evers' schildspreuk. Ik sta op en ren Evers weer achterna. 'Kom hier, bitch!' Schreeuw ik en ik ren haar achterna. Bij een eerstejaars stop ik en ik trek zijn stok uit zijn handen. 'Paralitis!' Schreeuw ik in Evers' richting en ik zet de achtervolging weer in. Buitenadem sta ik twintig meter verderop al weer stil. Waar is dat smerige onderkruipsel? Ik kijk om mij heen, maar zie nergens haar rode haar. 'Kom terug loser. Je ziet er nu niet erg dapper uit, wegrennen van je probleem. Weet je zeker dat je in Griffoendor hoort?'

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 6:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Hmmm, opeens vind ik James een stuk minder aardig... :p Verkeerde naam boven je post)


    Happy Birthday my Potter!

    Patholoog schreef:
    (...)]

    [Ik wacht op Severus.]


    { Oh , sorry sorry sorry !!! Waar staat je reactie ? Nog in het oude topic ? Dan heb ik hem vast gemist :S }


    Credendo Vides

    Rider schreef:
    (Hmmm, opeens vind ik James een stuk minder aardig... :p Verkeerde naam boven je post)


    (Oh oeps xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [viola, ik heb hem voor je opgezocht.]

    Rose Black

    Buiten het feit dat ik met een jongen was waar ik wel een oogje op had en buiten het feit dat kerstmis mij extra snel verliefd liet worden, gierden de zenuwen en vlinders door mijn buik. Hoe wist hij dat herbiology een van mijn beter en leukere vakken was. Potions en herbiology waren mijn favoriete vakken. Ik knikte zenuwachtig. Severus deed de deur op een kiertje en ik glipte erdoor. Het was veel warmer dan binnen en ik haalde mijn handen weer uit mijn zakken. Ik kende de planten wel die hier stonden, maar ik wist hun naam niet meer. Ik had ze maar een keer in een boek gezien. 'Severus,' fluisterde ik ontzet. 'Dit is echt mooi!'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Incantatem schreef:
    [Well, I'm very willing to join if there's a role I can fill in. :Y) Ik zal het topic in de gaten houden, mocht er inderdaad wat vrij komen e.d. Anyway, bedankt voor het uitzoeken alvast!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''