• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb allemaal lekkere dingen op school oftwel zijn ze 2 meter of te wel zijn een pak jonger als ik (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tja, dat krijg je dus, bij mij zitten geen knappe jongens. Vorig jaar Mathijs (even oud als mij), maar die is weg Ö


    16 - 09 - '17

    Bij mij lopen er veel look a likes rond en bij mij in de klas zit een Luke Hemmings Look a Like D:
    En mijn beste vriend mag er ook best wel wezen.

    Trololol waarom komt Ellie weer op de radio? Ik begin mee te zingen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bij mij zitten er knappe meisjes (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zelf kijk ik niet naar meisjes, haha


    16 - 09 - '17

    Sorry ik ben geen lesbisch haha :'D

    Of Dylan en mijn beste vriend zijn stiekem meisjes D:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 17:15 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wel hehehe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nou ik zit wel met drie knappe jongens in mijn klas of bij enkele vakken en bij mijn zit groepje (tijdens de pauzes) zitten er ook wel knappe jongens waarvan een mijn ex (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Vind jij dat niet een beetje Awkward? Want ik vind dat wel met exen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Vind jij dat niet een beetje Awkward? Want ik vind dat wel met exen xD


    Eigenlijk wel, hij zegt niets meer tegen me, maar kijkt wel heel vaak. Oke hij zegt af en toe wel eens iets, maar dat is zelden (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel, hij zegt niets meer tegen me, maar kijkt wel heel vaak. Oke hij zegt af en toe wel eens iets, maar dat is zelden (:


    Dat lijkt me best kut D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Dat lijkt me best kut D:


    Helemaal (: Nou het grappige is dat ik na de break-up zei dat ik heus wel vrienden wilde blijven en hij stemde toe. Maar hij heeft nooit iets meer tegen me gezegd zoals vrienden doen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Helemaal (: Nou het grappige is dat ik na de break-up zei dat ik heus wel vrienden wilde blijven en hij stemde toe. Maar hij heeft nooit iets meer tegen me gezegd zoals vrienden doen (:


    Waardoor blijf jij toch zo vrolijk? D: Ik wil jou stemming hebben aangezien ik lekker zit te snotteren xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn pinguin gaat vreemd D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Mijn pinguin gaat vreemd D:



    O_o


    16 - 09 - '17