• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Daniel ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ow Ja xD Ik ben zo moe en heb geen stem meer. Lekker een onesie dagje :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Whoop whoop tekent een klein uiltje ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Whoop Whoop. Tekent niets :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En hij is geslaagd ook nog ;D Hij ging eerst niet goed (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Foto? *Puppy Eyes*

    Ik hou van dat liedje zeg D;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Eeeeh.... *Valt stil van mooiheid*
    Dat... is..... Prachtig!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Eeeeh.... *Valt stil van mooiheid*
    Dat... is..... Prachtig!!


    Eeeeh.... *Valt stil van verbaasdheid*
    Dank...je....wel!! ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Eeeeh.... *Valt stil van verbaasdheid*
    Dank...je....wel!! ^^


    Nee serieus het is echt mooi!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Nee serieus het is echt mooi!!!


    Zijn onderste veertjes zijn wat minder, maar in het geheel vind ik hem schattig ^^ Ik heb er ook niet echt lang aan gezeten (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Zijn onderste veertjes zijn wat minder, maar in het geheel vind ik hem schattig ^^ Ik heb er ook niet echt lang aan gezeten (:


    Hmm daar heb je een punt. Maar het maakt hem wel iets bonter vind ik waardoor hij er weer wat echter uitziet (: En alsnog ik heb echt een paar jaar daar voor nodig en dan is nog niet eens lang zo goed xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    (...)

    Hmm daar heb je een punt. Maar het maakt hem wel iets bonter vind ik waardoor hij er weer wat echter uitziet (: En alsnog ik heb echt een paar jaar daar voor nodig en dan is nog niet eens lang zo goed xD


    Een paar jaar is wel wat veel Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Een paar jaar is wel wat veel Ö


    Nee veels te weinig xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jacconator schreef:



    Waauuuww :O


    16 - 09 - '17