• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    [ Mijn Topics. (: ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -Hey hey howdy.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Halleeuwww!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Wat heb ik er weer een zooitje van gemaakt. Alweer. Gelukkig wist ik me er net uit te redden, maar het zal de lads - en anderen vast ook - vast opgevallen zijn. Dat moet haast wel. Kon ik ook maar een beetje duidelijker zijn dat er iets aan de hand is? Met mijn handen diep in mijn zakken gestoken loop ik nors, maar ook opgelucht door het gebouw. Op zoek naar mijn familie. Met onder andere mijn kleine zusje, Lynn. 'Little Princess' ook wel. Mijn schouders zijn ietwat gebogen en met gefronste wenkbrauwen staar ik geconcentreerd naar de grond. Waardoor ik niet door heb dat ik bij mijn familie ben en bijna tegen ze op loop. Doe ik weer zo lomp. Het lijkt wel wat vandaag. Alsof het in de lucht hangt. Misschien is het ook mijn ongeluksdag. Al kan het natuurlijk nog veel erger. Stel de wereld er achter komt dat... Niet aan denken Liam, niet aan denken, spreek ik mezelf streng aan. Niet hardop natuurlijk.
    "Oh, hey," zeg ik wat schaapachtig. Mijn mondhoeken krijgen het nog net voor elkaar een beetje omhoog te krullen. En zo een glimlach te vormen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 16:53 ]


    Reality's overrated.

    [Mijn topics]


    "Family don’t end in blood”

    [Mijn topics]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles
    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Waarom was ik zo dom om bijna te zeggen dat ik uit de band wilde stappen? Het zou, denk ik, niet alleen verkeerd vallen bij de fans en het management, maar ook bij de jongens. Al had ik het idee dat iemand wel een vermoeden had, of dat iemand zolang door zou zeuren dat ik het werkelijk zou vertellen. Er waren genoeg mensen die me doorzagen en dan had ik het over de mensen die het dichtst bij me stonden. Wat moest ik zeggen dan? Hoe ging ik mezelf daar weer uit redden, want een tweede keer zou echt teveel opvallen, toch?
    Een zachte zucht rolde over mijn lippen terwijl ik mijn blik over de mensen liet glijden waar ik langsliep. Ik moest me op hun richten, proberen mijn stomme actie te vergeten en ervoor zorgen dat ik mijn mond niet nog een keer voorbij zou praten. Niet in een interview en niet tegen de andere.
    Heel kort bleef mijn hang hangen bij Ashlynne die op Liam afstormde met haar armen al wijd, om hem een knuffel te geven. Een zwakke glimlach verscheen op mijn gezicht. Soms zou ik willen dat ik ook nog zo klein was en nog niet alles mee zou krijgen.
    'Hii,' verliet zachtjes mijn mond toen ik me weer bij mijn familie voegde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mia Nevada Wright.
    Met een bezorgde uitdrukking op mijn gezicht stond ik daar, te wachten tot het interview over was. Ik had gezien dat Harry het bijna had laten glippen. Hetgene wat hij nog niet had uitgesproken. En ik wenste dat hij het gedaan had. Ik had niks tegen op One Direction, ik had niks tegen op Louis, Zayn, Liam en Niall, ik had geen last van de haat. Maar ik wilde dat Harry deed wat voor hem als het juiste voelde. Toen het interview voorbij was zag ik hem langzaam in onze richting sjokken. Vanuit mijn ooghoek zag ik Ashlynne, het lieve kleine meisje en zusje van Liam. Ze had niks door. En het voelde zo slecht. Ik wist dat ik er niks aan kon doen, maar ik wilde dat iemand haar eens vertelde wat er gaande was. Altijd rozengeur en maneschijn, dat was het al lang niet meer. Zo had ik het ook nooit gezien. Het enige wat ik had was het weeshuis waar ik over een jaar uitgetrapt zou worden en Harry. Ik keek op toen ik zijn zachte stem hoorde. "Hii." Ik zag dat zijn gedachten ergens anders waren, maar ik liet het maar zo. Ik sloeg mijn armen om hem heen, maar zei niks. Ik had het gevoel dat dat nu niet nodig was.

    -Als er iets niet klopt/mag, zeg het maar.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ mt]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    -

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:46 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Brynn Noah Styles

    'Sorry, ik zal je lunch wel betalen! Aan je gebroken neus kan ik helaas niets doen. Maar het spijt Jim wel, hoor! Vast wel. Ik zal het geld geven, oké? Sorry van je blauwe oog. Dat gaat wel weer weg' zei ik in de telefoon. 'Is goed, nog een fijne dag!' Hij was al opgehangen en zuchtend hing ik ook op. Mijn karakter was heel verschillend met dat van Jim, en toch waren we beste vrienden. Alweer vrolijk stopte ik de telefoon weg. Toen ik naar achter keek zag ik dat mijn grote broer er aan kwam en keek ik hem blij aan. 'Haz! Ging alles goed?' vroeg ik hem, blij dat ie weer terug was. Mia sloeg haar armen al om hem heen nog voordat ik hem kon omhelzen en keek even beteuterd. Al snel stond de gemeende, alledaagse glimlach weer op mijn gezicht en voegde ik me maar bij de knuffel. 'Was het leuk? Allemaal nieuwe vragen, of weer de saaie oude? Het spijt me, ik kon niet echt opletten' verontschuldigde ik me. Daarbij kleurden mijn wangen lichtjes rood en sloeg ik mijn ogen neer. Natuurlijk had ik wel opgelet maar het grootste deel waren de standaard vragen. Of ze een vriendin hadden, er een nieuw album kwam, er een nieuwe tour kwam, wat ze meemaakten enzovoorts.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    WishingZiall schreef:
    Jim Timothy Horan

    Langzaam loop ik het gebouw binnen . Vandaag was weer zo'n dag dat ik niet echt vrolijk ben . Een paar kinderen gaan aan de kant maar 1tje blijft voor de deur staan . Ik duw hem aan de kant waar door hij op de grond valt . Ik grinnik en loop naar binnen waar ik Brynn zie . '' Heeey girl ! '' roep ik en ik ga bij haar zitten . '' Welke les hebben we zometeen ?'' vraag ik zachtjes en ik kijk op mijn mobiel . Ik mis Niall . Ik heb hem als achtergrond op mijn mobiel . Hij is een grote voorbeeld die mij inspireert. Hij kan Biseksueel zijn zonder dat iemand daar problemen mee heeft. Maar ik ? Als iemand erachter komt dat ik homo ben eh nou dan weet ik zeker dat mijn reputatie naar de kloten is


    [De familie is in het gebouw van het interview, of heb ik het mis?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."