• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ZaynNiall schreef:
    Zayn Malik

    Jim zucht. '' Ow ik zoek Niall niet hoor .. '' glimlacht hij . '' Er is niks . Nou ja er is wel wat maar dat is niet belangrijk... '' zegt hij. Voordat ik kan antwoorden komt Brynn aangehuppeld en bijna krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Even later is ze met Jim weg, even gaat er een steek van jaloezie door me heen die ik zo goed als kwaad probeer te negeren.
    Met een zucht loop ik verder de gang door. Opeens hoor ik een stem en kijk op.
    "Hé Zayn!" Roept de stem van Perry enthousiast. Ik kan het opbrengen om nep te glimlachen wat ze gelukkig niet doorheeft. "Dat was een goede interview, je was echt geweldig!" Roept ze met een glimlach uit. Ik knik alleen een beetje. Ze kijkt me met een glimlach aan en gaat dan op haar tenen staan om me een lange kus te geven. Ik leg mijn handen op haar onderrug en zoen terug zonder gevoel. Zachtjes tikt haar tong tegen mijn mond aan en met een zucht verbreek ik de zoen. Even kijkt ze me verbaasd aan.
    "Sorry, ik ben nogal moe." Lieg ik met een verontschuldigend glimlachje. Ze knikt begrijpend en pakt mijn hand vast. Hand in hand lopen we verder.


    [Wie wil Zayn ontmoeten?^^]


    [Nu is mijn reactie weer goed.:'D]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [ Ik zal een stukje voor Niall typen. En Leam, is het goed dat Roselle ook bij Liam, zijn zusje, en ouders staat? Anders weet ik niet echt wat te doen met haar ^-^ ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Is er misschien,heeel misschien nog een rol vrij ofzo?? Ik lees alles mee en ik wil stiekem jllie heel graag irriteren met mijn irritante rpg gedrag)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Is er misschien,heeel misschien nog een rol vrij ofzo?? Ik lees alles mee en ik wil stiekem jllie heel graag irriteren met mijn irritante rpg gedrag)


    Wees iets van Zayn, als er ten minste nog een rol over is, Zayn heeft niet echt veel andere personen.:'D Please? *Puppy eyes*


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik keek nou niet heel erg uit onder het wandelen. Mijn gedachten lagen bij school en vooral Jim. Ik had hem wel vaker gezien en elke keer voelde ik weer vlinders in mijn buik verschijnen. Ik was er nu na lang worstelen wel achter dat ik op jongens viel, maar het was nogsteeds niet makkelijk. Ik bleef dagdromen over Jim terwijl ik liep, in de hoop Louis tegen het lijf te lopen. het was iemand anders tegen wie ik opbotste... juist ja: Jim. Ik stond direct met een mond vol tanden en bloosde heftig. "S...s...Sorry. Het zal niet meer gebeuren." Ik schudde even mijn hoofd. Mijn krullen dansten in het rond, gelukkig waren nu wel weer alleen mijn haren rood. Ik rechtte mijn rug en liep achter de jongen aan. Ik legde een hand op zijn schouder. Ondanks dat ik een stuk kleiner was dan hij en vaak stil en teruggetrokken, was ik niet persee verlegen. "Scotty, voor als je het wat uitmaakt, Jim." zei ik kort terwijl mijn vaal blauwe ogen zijn ziel in probeerden te kijken.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Ik kijk om als ik een schouder op mijn hand voel . Please laat het Niall zijn . '' Het maakt me niks uit ga nou maar weg . '' zeg ik boos . '' Ga je broer lekker aflebberen ofzo '' zeg ik en ik loop nors door . '' Sorry Brynn.. '' zeg ik . Ik ga op een bankje zitten in het gebouw. Ik kijk op mijn mobiel . Ik heb allemaal berichtjes . Ik kijk naar de muur waar iets is opgeschilderd . Het lijkt wel een bloem . Maar ook weer op een zon. '' Wait for your true love '' lees ik zachtjes . Wait for your true love ? Wat bedoelen ze daar nou weer mee ? Ik zucht en ik speel een spelletje met mijn haar. '' Wat doe je ? '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    (Iemand btw nog een liefde voor hem of haar dan weet ik of ik een jongen of meisje doe)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (Iemand btw nog een liefde voor hem of haar dan weet ik of ik een jongen of meisje doe)


    [Jared O, wacht, laat maar, als ie familie ofzo van Zayn is krijgen we een beetje raar verhaal xD (Als hij/zij een vriend(in) van Zayn is kan het btw wel)]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 20:31 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xxxHappiness schreef:
    [Heeft 1 van de jongens nog een GF nodig? Anders wil mijn karakter wel haha! :$]


    [Euhm, Liam eigenlijk nog. Maar hij is wel vreemdgegaan.
    @Nichelle: Tuurlijk.]


    Reality's overrated.

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Zijn woorden deden me pijn. echt pijn. Hoe diep ik het ook wegstopte. Ik wilde zo graag dat het iets zou worden tussen ons, maar blijkbaar was dat niet voort bestemt. Mijn emoties waaren erg overweldigend. Ik wist niet dat een afwijzing zo sterk kon zijn, aangezien ik er nog nooit een had gehad. Ik liep een random gang in en vond daar een WC. Ik deed de deur op slot en krulde me op in een hoekje. Pas hier kwamen mijn emoties eruit en begonnen de tranen over mijn gezicht te stromen. Mijn hart was met in een miljoen stukjes gebroken doordat de jongen op wie ik echt een oogje had me zo ruw had afgewezen. Ik was overspoelt met verdriet en pijn. Alsof hij mijn hart eruit had gehaalt en door de papierversnipperaar had gehaalt.Ik leek dan altijd wel stil en vaak ook emotieloos, dit was daarop de reactie. Als ik alleen was kwam vaak al het negatieve eruit: de woede, de angst en het verdriet. Nu zat ik hier snikkend in een hoekje onder een wasbak in een vreemd gebouw waar mijn broer net een interview had gehad. Dat deed ik lekker zeg.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Ik voel me voor het eerst schuldig.. Voorzichtig loop ik terug . Maar ik hoor iemand huilen . Ik loop de wc kamer binnen en ik klop op de deur . '' Scott ?ben jij dat ?'' vraag ik zachtjes . '' Het spijt me ik had niet zo moeten reageren maar ik ben gewoon niet echt te pas vandaag. '' Zeg ik zachtjes. '' Kom dan gaan we wat drinken ?'' vraag ik . Terwijl ik afwacht als hij komt zie ik een jongen door de hal heen lopen . Hij was echt super knap !! Ow wacht het is een vriend van me haha . Ik gooi mijn hand in de lucht . Hij zit bij mij op school . '' Scott kom je nog ?'' vraag ik weer.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 20:44 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    IrishNialler schreef:
    (Iemand btw nog een liefde voor hem of haar dan weet ik of ik een jongen of meisje doe)


    [K snap je niet?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ashlynne Payne
    Ik voelde de armen van Liam al snel om me heen en knuffelde me stevig. Mijn armen sloeg ik ook om mijn broer heen, voor zover dat ging, en mijn glimlach leek alleen maar breder te worden. De momenten samen met hem hield ik van, net als van de aandacht en mijn bijnaam. Deze was dan ook niet voor niets Little Princess.
    'Hello grote broer,' zei ik dan ook met een stralende glimlach en verplaatste mijn hand al snel, om vervolgens in zijn wang te prikken. 'Volgens mij kan ik dat beter aan jou vragen.'
    Ik mocht jong en klein zijn, maar ik was zeker niet dom. Al helemaal niet als het over mijn grote broer ging, want volgens mij was het een gewoonte geworden, om te snel op te merken. Het was dan ook niet heel vreemd, want qua karakter had ik genoeg overeenkomsten met deze jongen.
    'Maar met mij gaat het prima.'

    ( Oké, ik moet er nog echt vandoor, want moest al lang weg. Harry komt later net als alles wat nodig is.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik heb Lex af maar ik heb nog geen goedkeuring en of ik mee mag doen dus dat is even afwachten)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leam schreef:
    (...)

    [Euhm, Liam eigenlijk nog. Maar hij is wel vreemdgegaan.
    @Nichelle: Tuurlijk.]


    [Yeahh haha! Kan het dan dat Liam en Noah een relatie hebben? And i don't care dat ie vreemd gaat/is gegaan hihi]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded