• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ow ahahahahahah !!! sorry loool xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Timothy Horan

    Zuchtend loop ik door het gebouw heen . Ik wilde Niall spreken maar ik durf niet . Ik durf niet omdat ik hem iets belangrijks moet vertellen wat me al best wel lang dwars zit.. Opeens gaat mijn telefoon af. '' Met Jim Horan?'' zeg ik . Pff het is mijn mentor. Hij vraagt waarom ik zo doe tegen de andere leerlingen op school . Geen zin om te antwoorden dus ik hang op . Ik loop op Zayn af. '' hey Zayn.. '' zeg ik zachtjes . Tegen de vrienden van Niall ben ik altijd heel stil . Ik snap niet waarom ik dat ben maar ik kan er niks aan doen. '' H-hoe ging het interview ?'' mompel ik zachtjes en ik pak mijn flesje cola uit mijn tas


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Kan ik de naam van Jessica veranderen in Rhine Jessica Jaspers?

    Btw, iemand voor Rhine/Jessica of Jared?]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 18:08 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    [Kan ik de naam van Jessica veranderen in Rhine Jessica Jaspers?

    Btw, iemand voor Rhine/Jessica of Jared?]


    [ Ze kan bij de familie van Niall staan?
    En ik post straks trouwens een stukje (: ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Damn waarom zie ik deze rpg nu pas? ik ben ook altijd te laat bij de leukste rpg's =(]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles
    Mijn blik ging als eerst naar mijn zusje en toen naar Mia. De een was vrolijke terwijl de ander mijn humeur overgenomen leek te hebben. Het deel over de bezorgdheid dan, want er ging op dit moment meer door me heen. Veel meer, maar daarvoor moest je door mijn masker heen kunnen kijken. Dat was iets wat niet makkelijk was. ´Het ging redelijk, maar de rest krijg je wel te horen, zodra we hier weg zijn.´ antwoordde ik nog zachter dan de begroeting die daarnet mijn mond verliet. Ik wist dat anders de vragen weer zouden komen. Misschien niet van deze twee, maar wel de rest, want dat zou niets nieuws zijn.
    Mijn armen sloeg ik om Mia heen, maar stak al snel weer een arm uit naar Brynn die beteuterd keek. Degene die zich al snel bij de knuffel voegde, iets wat ik nu hard nodig had. Al leek dat niet meer zo aangezien een glimlach alweer op mijn gezicht te vinden was. Een die altijd op mijn gezicht te vinden was, maar niet altijd gemeend was. Zacht drukte ik mijn lippen bij allebei hun wangen aan. ´Dezelfde saaie vragen, maar met bijna een ander antwoord. Maar je bent niet de enige zusje, want zelf ik kon dat niet.´ zei ik met een kleine glimlach. Al wist ik dat ze een andere reden had, dan dat de interviewer saai was, om niet op te letten. ´Maar genoeg over mij en terug naar jullie..En wat jullie willen doen.´


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik zat met mijn benen opgetrokken op de bank naast mijn ouders en Noah. Mijn handen had ik met mijn vingertoppen tegen elkaar voor mijn gezicht geplaatst en mijn kin leunde op mijn knieen. Ik leek wat door de grote hal en zag Jim lopen. Jim, Niall's broertje. Hij was volgens mij van mijn leeftijd en het broertje van een van Louis's beste vrienden. En boven alles een gigantisch lekker ding. Als ik hem dat maar op een of andere namier kon zeggen, zonder afgewezen te worden. Daar was ik namelijk erg bang voor. Dat zou alleen nooit gebeuren, want zover ik wist was hij compleet hetero. Ik werd uit gedachten getrokken die mij op mijn benen tikte. "Scott. Voeten van de bank. Dat mag je thuis ook niet." Ik liet mijn voeten op de grond zakken en stond op op mijn spichtige beentjes. Zelfs skinnyjeans zaten nog redelijk losjes rond mijn benen. "Ik ga Lou zoeken." zei ik met een zucht, maar met licht twinkelende oogjes. Ik zou blij zijn mijn grote broer weer te zien. Hij was meer dan 5 jaar ouder, maar hij was de beste broer die ik me kon wensen. Wat verloren slenterde ik door de hal en aanliggende gangen opzoek naar hem.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Ashlynne stormt op me af. Armen wijd. Klaar om me een knuffel te geven. Ik sla mijn armen om haar heen en knuffel haar stevig.
    "Hello Little Princess," zeg ik, zogenaamd vrolijk. Al helpt het zien van mijn zusje al een heel stuk. Met een glimlach kijk ik haar aan. "Hoe gaat het met je?" vraag ik haar geïnteresseerd.
    Eigenlijk ben ik best wel heel trots op mijn kleine zus. Vraag me niet waarom. Ik denk dat iedere oudere broer dat wel heeft. Glimlachend kijk ik even naar mijn ouders. Ja, mijn humeur is al wel een stukje opgeknapt. Maar toch. Ik had het er bijna uitgeflapt. Nog niet hét, maar het kwam in de buurt. Stel ze erachter zouden komen. Dan zou ik dood zijn. De wereld zal me verafschuwen. En Sophia dan? En wat ben ik dan voor een voorbeeld voor Ashlynne. Dan komt er nog mijn ouders bij: Wat zouden die wel niet denken van hun enige zoon.


    Reality's overrated.

    Leam schreef:
    [Mijn topics.]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    'Aw' verliet mijn mond en nogmaals sloeg ik mijn armen om hem heen. 'Alles komt wel weer goed, hoor. Niemand let erop. Ze zijn toch bezig met kwijlen om hun favoriete boyband' glimlachte ik, in een poging hem wat op te vrolijken. Even dacht ik na. Wat zouden we kunnen doen? Misschien iets met z'n allen. 'Zullen we anders met zijn allen gaan zwemmen? Dat is toch leuk?' vroeg ik. 'Of gewoon een film kijken, is ook leuk! Nee, ik weet niks' zuchtte ik. Pas toen ik opkeek zag ik mijn beste vriend. 'Jim!' riep ik blij. 'Weet jij wat leuks om te doen? Vind je zwemmen of een film kijken met zijn allen geen goed idee?' vroeg ik hem terwijl ik naar hem toe huppelde. 'Ik heb nog die jongen gebeld wie jij een gebroken neus en een blauw oog hebt bezorgd. Ben mijn lunchgeld voor drie dagen kwijt, maar ik heb iemand geholpen en daar gaat het om' zei ik nog altijd vrolijk. 'Heb jij nog een leuk idee?' vroeg ik opnieuw. Ik wist niks nu, niet waar iedereen mee instemde of in ieder geval Harry en Mia. Het meeste was nogal ongepast om dat kon je niet met zijn velen doen. Met zijn allen iets doen was toch veel leuker?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Heeft 1 van de jongens nog een GF nodig? Anders wil mijn karakter wel haha! :$]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Malik

    Jim zucht. '' Ow ik zoek Niall niet hoor .. '' glimlacht hij . '' Er is niks . Nou ja er is wel wat maar dat is niet belangrijk... '' zegt hij. Voordat ik kan antwoorden komt Brynn aangehuppeld en bijna krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Even later is ze met Jim weg, even gaat er een steek van jaloezie door me heen die ik zo goed als kwaad probeer te negeren.
    Met een zucht loop ik verder de gang door. Opeens hoor ik een stem en kijk op.
    "Hé Zayn!" Roept de stem van Perry enthousiast. Ik kan het opbrengen om nep te glimlachen wat ze gelukkig niet doorheeft. "Dat was een goede interview, je was echt geweldig!" Roept ze met een glimlach uit. Ik knik alleen een beetje. Ze kijkt me met een glimlach aan en gaat dan op haar tenen staan om me een lange kus te geven. Ik leg mijn handen op haar onderrug en zoen terug zonder gevoel. Zachtjes tikt haar tong tegen mijn mond aan en met een zucht verbreek ik de zoen. Even kijkt ze me verbaasd aan.
    "Sorry, ik ben nogal moe." Lieg ik met een verontschuldigend glimlachje. Ze knikt begrijpend en pakt mijn hand vast. Hand in hand lopen we verder.


    [Wie wil Zayn ontmoeten?^^]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 20:10 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Jim Timothy Horan

    "Volgens mij moet Niall hier ook ergens in de buurt rondlopen. Ben je naar hem opzoek? Je kijkt niet al te vrolijk. Wat is er?" zegt Zayn . Ik zucht . '' Ow ik zoek Niall niet hoor .. '' glimlach ik . '' Er is niks . Nou ja er is wel wat maar dat is niet belangrijk... '' zeg ik
    Ik glimlach als Brynn er aan komt gehuppeld . '' Rustig Brynn '' grinnik ik . '' Ja sorry daar voor . Wil je anders dat ik je terug betaal ?'' vraag ik.. Samen met Brynn loop ik door het gebouw heen . Ik knal tegen een jongen aan . Volgens mij het broertje van Louis of zo . '' Kijk uit waar je loopt idioot ! Als je bij mij op school zat had dit je geld gekost '' zeg ik nors en ik loop weer door . '' Pff zelfs hier zijn ze irritand! '' zeur ik . Ja daar sta ik bekend om . Zeuren dat is iets wat ik heeeeeeel goed kan . Ik glimlach naar Brynn . '' Hoe gaat het met Hazz ?'' vraag ik zachtjes

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 20:05 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    -Wutwutwutwutwut. Jim en Brynn staan toch buiten de interview-plek bij Harry en Mia?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - I DONT GET IT ANYMORE HAHAHA -


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik