• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lex Huwerd

    Een meisje voegt zich bij ons toe en onderzoekend kijk ik naar haar. Ik ben Brynn, het zusje van Harry" zegt ze met een hand die ik ietswat verlegen schud. " Ik ben Lex Huwerd een vriend van Zayn" stel ik mezelf voor en richt me daarna op Zayn. "Met mij gaat het wel goed hoor. Met jou? Geeft niet joh, je bent er nu toch? Lijkt me leuk, man. Wanneer is het?" Vraagt hij me en ik gniffel eventjes. " met mij gaat het wel goed hoor we gaan in de zomervakantie een week naar Spanje dan zie ik mijnfamilie weer. Ehm dat kun je zelf plannen zeg maar" leg ik hem vaagjes uit. Af en toe had ik echt een scheithekel aan mijn overduidelijke Spaans accent. Sommige woorden kon ik gewoon amper uit spreken omdat de klemtoon of klank anders was dan in het Spaans


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan
    Ik glimlach . '' Je bent schattig knap en lief '' glimlach ik . '' Ik ga naar de wc om het glas op te ruimen '' grinnik ik en ik pak een bezem . Nadat ik klaar ben met alles opruimen begin ik te denken . Te denken over Scott.. Ik ben verliefd op hem . Liefde op het eerste gezicht noemen ze dat toch ? Ik grijns en ik loop naar buiten om even een luchtje te scheppen . Er staan veel fotografen voor de deur . Ze maken foto's van me wat ik irritant vind . Ik maak toch ook geen foto's van hun of wel soms ? Ik kijk naar de straat tegen over me . Er staan allemaal meisjes . Wat doen ze allemaal hier ? Ik bedoel het was toch zo dat niemand mocht weten waar de jongens waren of begrijp ik het nou verkeerd? Ik loop weer naar binnen en trek mijn leren jasje aan . Ik had het koud . Ik loop naar de bank en plof er op neer . Ik moet Scott vinden . ik moet zeggen wat ik voor hem voel . Maar hoe moet ik het zeggen ?Ik wil namelijk niet voor lul staan weet je ? Dat zou echt Fail zijn . Ik pak mijn mobiel weer en ik ga op twitter


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Iemand voor Nicky of Loueh?]


    "Family don’t end in blood”

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Bij zijn woorden begon mijn hart te kloppen als de vleugels van een kolibrie en kwamen alle verdolgen vlinders plots weer tot leven. Had hij dat nou echt gezegd? Het bloed steeg naar mijn wangen, maar gelukkig was hij al weg toen het daar was aangekomen. Ik keek hem nog even na en dronk nog een beetje van het drinken. Ik liep nog een stukje verder en liet me toen op de grond ergens tegen een muur op een zacht kleed zakken. Had hij dat nou echt gezegd? Het voelde nogsteeds niet werkelijk en ik was door het dolle heen. Toch danste of sprong ik nu niet. Zo was ik niet. Ik begon uit mijn hoofd stukken uit Romeo en Juliet uit te kramen, netjes in meter en alles. " My bounty is as boundless as the sea, my love as deep; the more I give to thee, the more I have, for both are infinite.

    Did my heart love ’til now? Foreswear its sight–for I never saw true beauty ’til this night
    I pray thee, chide not; she whom I love now
    Doth grace for grace and love for love allow;
    The other did not so.

    For thy sweet love remember’d such wealth brings,
    That then I scorn to change my state with kings.

    Now join your hands, and with your hands your hearts.

    No sooner met but they looked;
    No sooner looked but they loved;
    No sooner loved but they sighed;
    No sooner signed but they asked one another the reason;
    No sooner knew the reason but they sought the remedy;
    And in these degrees have they made a pair of stairs to marriage…

    For where thou art, there is the world itself, and where though art not, desolation.

    One half of me is yours, the other half yours-
    Mine own, I would say; but if mine, then yours,
    And so all yours!

    When I saw you I fell in love, and you smiled because you knew.

    Good night, good night! parting is such sweet sorrow,
    That I shall say good night till it be morrow."


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik sta op en ik loop door het gebouw heen . Ik zie Scott tegen de muur aan zitten . Ik ga naast hem zitten . '' Heey '' glimlach ik . Ik draai mijn oorbel rond. Dat deed ik altijd als ik verlegen was of als ik niet weet wat ik moest zeggen . Ik glimlach . Waarom zit je nou te glimlachen Jim ? Ach ja . '' Dus.. Uhmm hoe gaat het met je hand?'' vraag ik en ik kijk hem aan in zijn mooie ogen . '' Damnn.. '' mompel ik zachtjes. '' Waarom ben jij zo cute ? '' vraag ik met een grijns . Ik schuif een stukje dichterbij en ik kan hem bijna kussen . Ik sluit mijn ogen en ik plant mijn lippen op de zijne . '' Het spijt me '' zeg ik als ik ze er weer van af haal . Moet ik nu weg lopen? Nee dan ben je echt een lafaard als je nu weg gaat. Rustig blijf ik tegen de muur zitten . Ik kijk naar mijn schoenen die ik gisteren heb gekocht . Ze zijn mijn favoriet . Echt zooo mooi . Ik grinnik . '' Sorry binnenpretje '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Brynn Noah Styles

    Ik knikte even vriendelijk naar Lex. Het goed horende Spaanse accent drong tot me door. Hij leek nogal verlegen te zijn aan zijn houding te zien, wat mij weer wat geruststelde. Dan was ik niet de enige hier. Bij vreemden zou ik dan ook niet zo snel wat zeggen. Als je nou iets verkeerds zei bleef dat de hele tijd hangen en herinnerd. Een eerste indruk was best belangrijk voor mij. 'Nee, niet echt. Gelukkig geen nare dingen maar goede ook niet echt. Vooral veel school. Het enige wat me dwarszit is het leren en het huiswerk' zei ik snel en kort. Zayn's vriendin liet me een wenkbrauw optrekken. Ik hield er niet van als mensen om aandacht vroegen. Dat maakte je al snel egoïstisch. Natuurlijk kon ze een heel leuk meisje zijn, maar voor het zelfde geldt dat ze een arrogant kind is. Zo netjes als ik was vroeg ik maar niet door naar wat ze gingen doen, al was ik wel heel erg nieuwsgierig aan het worden. In mijn zak voelde ik tot mijn grootste geluk nog een elastiekje zitten dus zo snel als ik kon pakte ik die eruit, deed mijn haar goed en wikkelde het elastieke eromheen zodat het een hoge staart werd. Veel beter naar mijn smaak. Een vlecht, knot of staart was het fijnst.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Even snel een hoofdstukje voor ik naar bed ga.XD]

    Zayn Malik

    Lex gniffelt even.
    " met mij gaat het wel goed hoor we gaan in de zomervakantie een week naar Spanje dan zie ik mijnfamilie weer. Ehm dat kun je zelf plannen zeg maar" legt hij me vaagjes uit. Het Spaanse accent in zijn stem kun je goed horen, en ik weet dat hij daar niet echt van houdt.
    "Mooi zo. Nice! Klinkt leuk. Je hebt er zeker zin in om je familie weer te zien? Oké, is goed. Wanneer kun jij?" Zeg ik tegen Lex met een glimlach.
    'Nee, niet echt. Gelukkig geen nare dingen maar goede ook niet echt. Vooral veel school. Het enige wat me dwarszit is het leren en het huiswerk' zegt Brynn snel. Ik merk dat ze de hele tijd nogal snel praat, maar dat maakt haar juist leuk.
    "Tja, het is school, nooit leuk, en tot je 18de moet je er nog opzitten. Maar je haalt het wel, ik weet het zeker," zeg ik met een glimlach naar haar. Dan gaap ik even, ik ben echt moe. Misschien moet ik vanavond maar vroeg gaan slapen.
    Weer voel ik een kneepje in mijn hand en ik kijk Perry aan die blijkbaar blij is dat ze mijn aandacht heeft getrokken. Echt hoor, soms word ik gek van haar!
    "Wat is er?" Vraag ik met een neppe glimlach aan haar die ze gelukkig niet opmerkt.
    "Wel, ik vroeg me af of je vanavond bij mij komt slapen." Zegt ze zachtjes tegen me en kijkt me ondeugend aan. Ik onderdruk een geïrriteerde zucht.
    "Sorry liefje, ik ben moe. Het kan niet. Het spijt me." Zeg ik tegen haar terwijl ik mijn irritatie uit mijn stem hou. Ze zucht teleurgesteld maar knikt wel.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik keek op en glimlachte toen ik Jim weer naast me zag komen zitten. Nu pas viel me zijn oorbel rond. Normaal had ik het daar niet erg op bij jongens, maar het stond hem echt heel goed. Hij glimlachte terug, wat me erg goed deed. Vrienden zou hopelijk in elk geval lukken vandaag. Ik keek hem aan en bewoog mijn hand een beetje. "Beter, dankzij jou." zei ik met een glimlach. Hij was echt heel erg leuk. Leuker dan wie dan ook. Ik hoorde hem wat dingen mompelen waardoor mijn vol met sproeten staande wangen weer even rood werden als mijn haar nu was, standje vuurtoren dus. Ik voelde hem wat dichter tegen me aan kruipen en zodra ik mijn hoofd naar hem keerde om te zien wat hij deed drukte zij zijn lippen op de mijnen. Nog voor ik over de eerste shock en euforie heen was was het al over. Ik keek hem heel erg verward aan toen hij sorry zij en mijn warrige krullen zouden me waarschijnlijk op een verdwaasde puppy laten lijken. Ik snapte het nu echt niet meer. Vond hij me leuk? of niet? Was hij wel echt gay? of zat hij met me te sollen? Alle mogelijke senario's liepen door mijn hoofd. Toen ik hem hoorde gniffelen en zijn uitleg hoorde kwam er een vrij stoute glimlach op mijn gezicht. Nu hij me had gekust was mijn angst voor afwijzing een stuk afgenomen. "Ik vond dat ervoor toch leuker." zei ik zacht voor ik mijn ogen sloot en mijn lippen zacht op de zijnen drukte voorvoor mijn echte eerste kus.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik grinnik en ik zoen met Scott mee . '' Ik ben verliefd op je '' zeg ik zachtjes wanneer ik de zoen stop . '' Al sinds het eerste moment dat ik je zag '' glimlach ik en ik kus hem weer .. '' Jij laat me lachen weet je dat? En nog nooit heeft iemand mij laten lachen '' zei ik. Ik sta op en pak de andere hand van hem en help hem ook overeind. Ik kijk hem in zijn ogen aan . '' Scott ? Wil je mijn vriendje zijn ? Ik begrijp het als je nee zegt hoor '' zeg ik snel. Glimlachend wacht ik op zijn antwoord . '' Shit ! '' mompel ik . '' Kom we moeten naar een plek waar de paparazzi niet is '' zeg ik snel en ik ren naar de opberg kast. Ik zag de paparazzi foto's van ons nemen net. '' Hier zijn we alleen en ziet niemand ons '' grinnik ik en ik plant mijn lippen weer op die van hem . Ik sla mijn armen om hem heen . Hij is mooi slank . I like that. Ik wil nu echt niet direct seks met hem hoor ! Wait whut ? Waarom zeg ik dat er is niet eens een aanleiding voor om zoiets te zeggen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Na even stopte hij de zoen. Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht bij zijn woorden en mijn hart en de vlinders raceten als gekken door mijn borstkas. "Ik ook op jou. Vanaf het eerste moment. Het was waar, al had ik wel het gevoel dat hij mij pas later had opgemerkt dan ik hem. Ik kuste hem zacht even terug. Zijn lippen waren zacht en vol en smaakten zoet. Ik glimlachte bij zijn woorden toen ook deze zoen weer op z'n eind liep. Deze woorden deden me meer dan hij zich kon voorstellen. Ik trok mezelf aan zijn armen op. Nu moest ik wel wat omhoog kijken om hem aan te kunnen kijken. Mijn ogen begonnen te stralen bij zijn vraag. "Tuurlijk gekkie. Ik ben niet helemaal mal." Ik wilde net nog een kus op mijn lippen drukken toen hij schold en ik wist meteen waarom. Stomme paparazzo ook altijd. Hij trok me mee de opbergruimte in, maar niet voor ten minste een flitser af ging. Het hok was donker, maar we waren in elk geval alleen. Ik glimlachte even en kuste hem liefdevol terug. Mijn armen sloeg ik om zijn nek en ik stond op het puntje van mijn tenen om nog redelijk op de goede hoogte te komen. Stomme slome groeispurt. Hij was al lang en mannelijk, niet zo'n spichtige kabouter als ik. Dat hoogteverschil mocht het plezier van de zoen toch echt niet drukken. Daarvoor zorgde die voor te veel fijne sentaties en vlinders in mijn lijf.


    Bowties were never Cooler

    Mouek schreef:
    [Iemand voor Nicky of Loueh?]


    [Noah is dr wel voor Loueh of Nicky.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louis William Tomlinson
    Ik zuchtte. Het interview was niet gemakkelijk geweest. Helemaal niet zelfs. Bijna had ik me versproken voor de camera. En dat terwijl ik de jongens het nog niet eens heb verteld. Laat staan mijn familie.
    Ik was niet de enige die niet bepaald vrolijk was. Eigenlijk was niemand van ons dat.
    Ik zuchtte nog een keer. Eigenlijk had ik wel wat behoefte aan gezelschap. Maar de jongens waren allemaal druk met zichzelf. Dan maar naar mijn familie. Ik slofte wat door de gangen, zoekend naar mijn ouders, Noah en Scotty. Uiteindelijk zag ik mijn ouders en Noah ergens op een bank zitten.
    Ik plofte naast Noah neer. 'Hey,' zei ik zachtjes.


    "Family don’t end in blood”

    Noah Louise Tomlinson

    Als ik mijn mobiel heb weggelegd hoor ik een zachte:'Hey.'Meteen kijk ik naast me. Daar zit hij. Mijn grote broer en mijn voorbeeld. 'Louis!'Zeg ik blij.
    Ik sla mijn armen om hem heen,en geef hem een kort kusje op de wang. 'Gaat alles goed?'Fluister ik zachtjes in zijn oor.
    Wat heb ik Louis gemist. Het is misschien wel leuk dat je broer beroemd is maar het grootste nadeel is dat ik hem bijna nooit zie. En dat mis ik. De tijd dat ik hem iedere dag zag,en dat we samen met Scott dingen deden. Zoals fifa spelen,of naar een voetbal wedstrijd op TV kijken. 'Ik heb je echt gemist Lou.'Fluister ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jim Timothy Horan
    Hij was klein maar dat maakt me niet uit . Hij heeft de groeispurt nog niet gehad denk ik . En eigenlijk is dat best wel schattig. Ik kijk hem aan en ik bijt heel zachtjes in zijn oorlel . Ik begin te giechelen en ik geef hem weer een kus . '' Je bent zo schattig '' zeg ik zachtjes zodat de mensen die langs de deur lopen niks horen. '' Maar we moeten het wel vertellen aan de rest.. Of wil je nog liever even wachten?'' vraag ik en ik kijk naar de grond . Ik weet niet wat ik zou kiezen . ik denk dat ik wachten zou kiezen maar het is zijn keuze, Ik pak zijn hand vast en ik leg hem op de plek waar mijn hart zit . '' Voel je hoe hard mijn hart gaat? '' glimlach ik . '' Dat heeft hij te danken aan jou '' zei ik . Ik pakte mijn mobiel en typte iets naar een school vriendin die bij mijn groepje hoort. Ik ga mijn gedrag niet opgeven hoor . Tenzij Scott dat echt wilt . Ik heb die jongen eigenlijk nog nooit gezien. Hoe kan dat ? Ik leg mijn hand op zijn boven been en ik kijk hem weer aan . Ik schuif weer dichterbij en ik plant mijn lippen op die van hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik luiter even naar het ander meisje en glimlach maar wat. Mooi zo. Nice! Klinkt leuk. Je hebt er zeker zin in om je familie weer te zien? Oké, is goed. Wanneer kun jij?" ik knik. 'ik heb ze een half jaar niet gezien de laatste keer was toen onday minn nichtje is geboren dus ik ben wel erg benieuwd hoevhet met iedereen gaat enzo. Ehmmm ik kan als jij kan' mompel ik de enigste afspraken waren bij mij met mijn ouders want naast Zayn had ik niemand. En dat was de reden dat ik nog nooit gezegd heb dat ik smior ben op zijn vriendje. Ik zou hem zeker verliezen en dat wou ik eigenlijk niet. 'dus roep maar een datum en wie nemen we mee? Jared vind karten toch leuk dan kunnen we die wel mee nemen en misschien wilt een van de jongens ook wel mee ofzo' de jongens had ik nog nooit echt ontmoet maar ze leken me super aardig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan