• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    opeens hoorde ik die mooie stem weer buiten de deur. "Ga weg!" riep ik snikkend. Mijn stem schoot wel drie keer de hoogte in bij die twee simpele woordjes. Zo overstuur was ik. Eerst rot tegen me doen en mijn hart aan diggelen slaan en dan dit? Ik snapte het echt niet meer. Ik krabbelde op en liep naar de deur. "Laat maar joh. het was ook te gek voor woorden om te denken dat we vrienden konden zijn." Nu begon langzaam de woede de overhand te krijgen. "Ik hand niet zo DOM moeten zijn." Bij het woort dom, waar ik de nadruk op legde, haalde ik uit naar de spiegel met al mijn kracht en sloeg hem waarrempel aan diggelen. Ik haalde mijn hand terug en keek met grote ogen naar het bloed dat uit de wonden vol met glas stroomde. Door het wilde geklingel van de spiegel die aan diggelen viel had ik zijn vraag over drinken niet gehoord. In stilte bleef ik bijna gefasineerd naar mijn hand kijken tot hij weer wat zij. "Euhm... Ik denk dat ik eerst een pleister moet." Ik draaide met mijn rechter hand de deur open, terwijl uit de linker het bloed rijkelijk bleef vloeien. Mijn ogen waren nogsteeds wat rood, waterig en opgezet, al waren mijn wangen al spier wit door het bloed dat ik had verloren, wat op mijn hand, mijn arm, de vloer en de muur zat. en natuurlijk zat het ook op de stukken glas van de spiegel die overal lagen en nog in rijkelijke stukken in mijn hand zaten.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:05 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan.
    Enthousiast ren ik naar mijn ouders toe en omhels ze. Het was al een tijdje geleden dat ik ze had gezien, een hele tijd geleden. "Hoe ging het interview?" vroeg mijn moeder met een klein glimlachje rond haar lippen gespannen. Ik haalde mijn schouders op en richtte mijn blik naar het plafond. "Het ging niet zo goed, ik ben ook blij dat het afgelopen is. Voor mijn gevoel was het regelrecht een ramp". Ze knikte begrijpend en begon enthousiast te vertellen wat ze de afgelopen weken met haar vriendinnen had gedaan.
    Nadat ik weer afscheid had genomen van mijn ouders dwaalde ik nog wat rond en liet me via een muur naar beneden zakken. Ik viste mijn mobiel uit mijn broekzak en ontgrendelde hem waarna ik ietwat verveeld Candy Crush begon te spelen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jim Timothy Horan

    '' Sorry ! Ik bedoelde het niet zo. '' zeg ik . '' ik wil hele graag vrienden met je worden echt waar '' zeg ik zachtjes. ik schrik me dood als hij een spiegel aan flarden slaat . Het bloed stroomt over zijn handen . Hij loopt weg maar ik hou hem tegen '' Kom ik heb ooit geleerd hoe je dat moet verzorgen '' zeg ik en ik loop naar de keuken waar ik een verband doos pak. Ik pak een nat doekje en maak de wond schoon . Dan doe ik er een gaasje op en dan verband en een pleister . '' Elke dag verschonen '' glimlach ik zwakjes. Ik kijk in zijn ogen .Hij heeft mooie ogen . Ook maak ik zijn arm schoon want die zit onder het bloed. '' Je hebt mooie ogen '' zeg ik zachtjes . Ik haal mijn hand langzaam van tafel. Ik loop naar de drank automaat en ik geef hem een blikje . '' Gaat het weer een beetje ?'' vraag ik .

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:09 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Brynn misschien voor Zayn? [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    [Brynn misschien voor Zayn? [: ]


    [Mag wel, maar zijn vriend komt ook naar hem toe. Dus misschien ff aan IrishNialler vragen of dat kan.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Ik vraag het wel aan Yvonne]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    [Ik vraag het wel aan Yvonne]


    [Oké.(;]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ^ [ Ik moet van Naomi (Hackus) melden dat jullie in het praattopic verder moeten praten. :'] ] ^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik liet me wat verdwaast meevoeren door hem naar de keuken en zette mezelf op het aanrecht neer. Ik keek rustig hoe zijn vaardige handen mijn wonden verzorgden. Mijn gezicht was inmiddels weer herstelt in het serene beeld wat er meestal opstond. Zelfs mijn ogen waren weer compleet normaal. Ik keek met een klein dankbaar glimlachje op toen hij me advies gaf. ''Dank je. Sorry nog voor de uitbarsting. Dat gebeurt niet vaak." Mijn ogen stonden dankbaar en twinkelden een klein beetje. Deze jongen zorgde nogsteeds voor vlinders in mijn buik. hoe gebroken hij me net ook had laten voelen. Direct had ik hem weer vergeven toen hij dit uit de kast trok. misschien was het een slecht iets, maar het feit dat hij me liet smelten met alleen maar zijn blik zei voor mij genoeg. De kleur kwam plots even kort terug toen hij zei dat ik mooie ogen had en mijn hart maakte een sprongetje. "Dank je." zei ik zacht. Ik keek hem na toen hij naar het blikjes automaat liep. Voorzichtig gleed ik van het aanrecht en viste mijn portemonee uit mijn zak. Ik haalde er het geld uit voor het blikje en drukte het in zijn hand toen ik het blikje aanpakte. "Het gaat. Ik had het vandaag gewoon niet zo breed." ik opende het lipje met mijn mond en nam een slok. Een deel was gelogen, een ander deel was waar. Ik had het de laatste tijd zoizo niet zo breed emotioneel gezien.


    Bowties were never Cooler

    Lex Lucas Tobias Huwerd

    Met een grote grijns stap ik uit de taxi en begin te zoeken. Zayn zou hier ergens moeten zijn. Al snel zie ik mensen waaronder ik ook Zayn zie. Grijnzend loop ik naar hem toe. " heey mate hoe ging het? Ik moest thuis nog even wat doen daarom ben ik laat" zeg ik snel. Ik geef hem een mannelijke knuffel en kijk rond naar wat mensen. " zeg ik heb van mijn tante kaarten gekregen om met vier personen te gaan karten, lijkt je dat wat?" Stel ik voor.

    ( was even ijs halen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    Ik kijk hem raar aan als hij me geld geeft . '' Hier je hoeft me geen geld te geven hoor '' glimlach ik en ik geef het weer terug. '' Ah.. Wat is er aan de hand ? '' vraag ik . '' Je kunt me alles zeggen he ? Ik sta altijd voor je klaar onthoud dat '' glimlach ik en ik neem een slok van mijn Cola . Ik voel mijn mobiel trillen maar ik negeer het . Scott is nu belangrijker dan een stomme mentor die opbelt . Zou Scott op jongens vallen ? Ik bedoel hij ziet er wel zo uit . '' Je lijkt veel op je broer . Teminste je uiterlijk dan '' grinnik ik en ik ga met mijn hand door zijn haar. Zijn haar is lekker zacht . Hoe kan dat ik wil ook zulk haar . Mijn haar is blond wat om de 2 maanden geverft word . Het is een verslaving geworden . Maar dat komt ook door Niall trouwens want hij begon ermee . Ik streel met mijn hand over zijn wang . Maar snel haal ik mijn hand weer weg . '' Sorry voor dat '' mompel ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Brynn Noah Styles

    Jim botste tegen het broertje van Louis op wie Scott heette, liep met me weg en liep vervolgens weer naar Scott. Mijn schouders haalde ik maar op en liep weer terug in het gebouw. De weg die ik had gevolgd was niet moeilijk en voor ik het wist was ik alweer bij iedereen aangekomen. Ik zag dat Zayn bij zijn familie stond met Perrie en liep maar gewoon naar hem toe om te praten. Opeens kwam er een vriend van Zayn aan die hem aansprak. Toch besloot ik er maar heen te gaan. Ik sprak de vier anderen wel eens maar zo goed kende ik ze ook weer niet. Eenmaal aangekomen schonk ik iedereen een warme lach. 'Hé, Zayn!' zei ik vrolijk. 'Hoe vond jij het? Ging alles goed?' vroeg ik hem. Ik stak mijn hand op naar zijn vriend. 'Ik ben Brynn, het zusje van Harry' stelde ik mezelf even snel voor. 'Dus, hoe gaat het? Naast alle interviews nog wat gedaan?' vroeg ik, in de hoop een goed gesprek te beginnen. In het starten was ik niet zo goed maar in praten was ik de beste. Als ik de kans kreeg bleef ik maar door praten en haakte ik al snel af. Zoals nu, dus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik kijk op als ik iemand aan hoor komen. Als ik zie wie het is glimlach ik breed. Grijnzend loopt Lex naar me toe.
    " heey mate hoe ging het? Ik moest thuis nog even wat doen daarom ben ik laat" Zegt hij snel en hij geeft me een mannelijke knuffel. Dan kijkt hij rond naar wat mensen.
    "zeg ik heb van mijn tante kaarten gekregen om met vier personen te gaan karten, lijkt je dat wat?" Stelt hij voor. Enthousiast kijk ik hem aan. Ik kan wel wat afleiding gebruiken van dit alles, van Brynn en Perry. Dan bedenk ik me dat Perry nog steeds bij me is. Ik glimlach even naar haar om me vervolgens weer op Lex te richten.
    "Met mij gaat het wel goed hoor. Met jou? Geeft niet joh, je bent er nu toch? Lijkt me leuk, man. Wanneer is het?" Zeg ik met een glimlach tegen hem. Opeens komt Brynn aangelopen en schenkt ons een warme glimlach waar ik bijna onder smelt. Ik slik.
    'Hé, Zayn!' Zegt ze vrolijk. 'Hoe vond jij het? Ging alles goed?' Vraagt ze me en steekt een hand uit naar Lex.
    'Ik ben Brynn, het zusje van Harry' stelde ze zichzelf snel voor. 'Dus, hoe gaat het? Naast alle interviews nog wat gedaan?' Vraagt ze. Ik glimlach even naar haar en zeg:
    "Hé Brynn. Het interview ging wel. Het was nogal saai en met de standaard vragen. Niet echt origineel dus. Nee, eigenlijk heb ik niet veel gedaan, ik heb het de laatste tijd nogal druk gehad. En jij?" Zeg ik met een glimlach tegen haar. Ik voel hoe Perry wat meer aan mijn hand trekt en druk snel even een kusje op Perry's lippen om haar gerust te stellen. En inderdaad heeft dat effect want ze trekt niet meer aan mijn hand. Dan richt ik me weer met een glimlach naar Brynn en Lex.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:43 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Noah Louise Tomlinson

    Met mijn vader,moeder en Scott zat ik in een grote gang. 'Scott niet met je voeten op de stoel. Dat doe je thuis ook niet.'Hoor ik een van mijn ouders zeggen.'Pap laat Scott!'Zucht ik. 'Ik ga Lou zoeken.'Zegt Scotty en hij loopt weg. Het interview was een ramp! De jongens wisten niet wat ze moesten antwoorden. Liam raakte in een ongemakkelijke situatie en Harry deed raar. Mam pap,Scotty en ik konden het interview zien op een scherm.Maar het is dus niet goed verlopen. Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is. Laat ik Louis het straks maar vragen. Ongeduldig zit ik op de stoel in de gang. Met mijn voet tik ik op de grond. 'Hey Noah hou eens op met dat getik.'Moppert mam geërgerd door mij. 'Sorry mam! Maar ik wil Louis weer zien!'Lach ik naar haar toe. Een beetje verveeld.pak ik mijn mobiel maar weer en stuur een WhatsApp berichtje naar Scotty.
    Ik: Hey Scott! How are youuu? X Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar hij is. Hij zei dat hij Lou ging zoeken. Ach ja ik zie hem wel! Ik richt me weer tot WhatsApp en begin een gesprek met;Kevin,Bella,Lily,Sarah,Jake,Jason en Mike
    Ik: Hey guys!
    Kevin:Hello little Tomlinson!
    Ik: Noem me niet klein Kev!;(
    Jake:Awh! Kevin pest haar niet.
    Lily:Jake moet je ons wat vertellen?! Ben je verliefd op Noah?! Dat is me nog niet opgevallen!
    Jason:OMG Jake! DAT HAD IK NIET VERWACHT!
    Ik: Jongens Jake is echt niet verliefd op mij!
    Sarah:Jason doe rustig!
    Bella:Precies Saartje heeft gelijk! En Nootje ook!
    Mike:Noah je verveelde je of niet?
    Ik: Misschien? Is het zo duidelijk?!
    Lily:No wat denk je zelf?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik schudde mijn hoofd en duwde zijn hand terug toen hij me het geld terug wilde geven. "Voor het blikje." ik vond het altijd verschrikkelijk als mensen dingen voor me kochten, zeker dit soort dingen. Verjaardags en kerstkadotjes kon ik mee om gaan, maar voor de rest wilde ik het gewoon niet. Ik zuchtte en knikte bij zijn woorden. Niet dat ik het hem ging vertellen. En nog een afwijzing riskeren, echt niet. Dan maar vriendjesloos in een awkward vriendschap dan dat. "Ik heb gewoon veel aan mijn hoofd, maar het komt wel goed." Ook dat was weer deels waar. Ik had veel aan mijn hoofd in de vorm van school, een sociaal leven en theaterschool combineren, maar daar lag het probleem niet. Ik glimlachte toen hij me met mijn broer vergeleek. 'Dat kan kloppen, want het is mijn broer." Zodra hij met zijn hand door mijn rossig bruine krullen ging sloot ik mijn ogen. Het voelde echt heel prettig. Toen zijn hand ook mijn wang raakte lieten zijn vingers hete paden achter. toch was hij snel weer weg, waardoor mijn ogen weer open schoten. "Geeft niet." zei ik geruststellend. Het was juist erg fijn geweest, maar dat was nou weet een feitje wat ik voor me ging houden. Misschien dat ik Louis wel voor advies ging vragen, maar aan de andee kant was ik bang dat hij zijn mond voorbij zou praten, zoals hij dat zo goed kon. Mijn mobiel ging af en een of andere wrede zin van loki kwam eruit. Ik zuchtte, maar negeerde het. Dat kwam later wel.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:45 ]


    Bowties were never Cooler