• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brynn Noah Styles

    Toen Jim er aan kwam deed ik mijn oordopjes uit. 'Hi, Jim' glimlachte ik. 'Ik luister wat muziek en geniet van de zon nu ik de kans krijg. Zon is er niet veel in Londen' grinnikte ik. 'Het is maar een foto van Macklemore, Same Love is op' lachte ik. Jim was niet bepaald een pester maar iedereen aan de kant duwen die hem in de weg stond deed ie wel. Hij kon heel erg lief zijn en dat was dan ook de kant die ik veel liever meemaakte. 'Jaloers, hoezo jaloers?' Verbaasd luisterde ik naar hem. 'Dat is onzin, Horan' mompelde ik. 'Anders zou hij dat echt wel laten merken, hoor' zei ik er achter aan. Zou het? Die blik in Zayn's ogen kon ik ook niet plaatsen maar het leek me meer van de tijden nu. Miljoenen fans, interviews, dat irritante management. Daar zou ik gek van worden, ik zou het geen twee dagen uit kunnen houden. 'Dankjewel' zei ik nogmaals, dit keer voor het koekje wat ik kreeg. 'Ga even met Zayn praten, ik wil weten wat hem dwars zit' moedigde ik Jim aan. Zelf durfde ik het eerlijk gezegd niet echt. Ik was echt een watje op dit soort momenten aan het worden. 'Dadelijk is er iets mis' probeerde ik nog.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan
    '' Ik eh ? Maar jij bent de gene die verliefd op hem is . Vooruit maar omdat jij het bent ga ik het wel vragen '' grinnik ik . Ik loop naar Zayn en ik ga op de rand zitten en ga pootje baden . '' Zayn mag ik je iets vragen ? Waarom kijk je altijd zo jaloers als ik Brynn aan raak of met haar praat?'' vraag ik zachtjes. '' Even voor de duidelijk heid ik heb niks met Brynn oké ? We zijn alleen goede vrienden meer niet . '' zeg ik . '' Ben je verliefd op Brynn ?'' vraag ik maar om met de deur in huis te vallen . 'Ik weet het .. Het is onbeschoft om zoiets te vragen maar ik wil het heel graag weten '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Leam wents Anthos.]


    Reality's overrated.

    [Mouek -----> Makeilon.]


    "Family don’t end in blood”

    [xxxHappiness ---> Nici]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Malik

    Ik kijk op als ik iemand hoor aan komt. Jim gaat op de rand van het zwembad zitten en begint pootje te baden.
    "Zayn mag ik je iets vragen ? Waarom kijk je altijd zo jaloers als ik Brynn aan raak of met haar praat?'' Vraagt hij zachtjes. Nog voordat ik iets kan zeggen gaat hij door met praten. "Even voor de duidelijk heid ik heb niks met Brynn oké ? We zijn alleen goede vrienden meer niet.. Ben je verliefd op Brynn ? Ik weet het .. Het is onbeschoft om zoiets te vragen maar ik wil het heel graag weten." Grinnikt hij. Ik slik even. Shit. Ik ben blij om te horen dat hij niets met Brynn heeft, maar hij is wel haar beste vriend en als ik hem vertel dat ik haar leuk vindt, dan vertelt hij het vast tegen Brynn. Even aarzel ik maar zeg dan:
    "Ik wil gewoon niet dat ze gekwetst word, ze is als een soort zusje voor me. Meer niet, ik vind haar niet leuk." Oké, dat is gelogen, maar wat moet ik anders zeggen? Ik kan moeilijk zeggen dat ik Brynn leuk vind, want dat zegt hij het tegen Brynn. En straks komt de pers het te weten.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Jared Mason Malik

    'Het ehm het gaat me gewoon even niet lekker oke? En het is niet dat ik je niet erbij wil en het was niet de bedoeling om je pijn te doen.' Ik zucht. Waarom zou ik dat geloven, denkt hij nou echt dat hij er zo makkelijk vanaf gaat komen? 'Ik kan het je niet vertellen oke ik zit gewoon in gedachten door Jim die iets gezegd heeft.' Ik kijk hem boos aan. 'Mooi leugentje, maar nu de waarheid, oke? Ik zal het aan niemand doorvertellen, en zelfs al is het iets stoms, of iets wat ik allang weet, maakt het me niet uit, oke? Ik zal je niet uitlachen als je dat soms dacht.' Zeg ik, en de woede in mijn stem verdwijnt een beetje. Ik kijk Lex nu gewoon aan, en probeer uit hem los te krijgen wat hem dwarszit, want ik weet dat dit het niet is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne

    Een lach verschijnt op haar gezicht. "Hey!" Haar armen slaat ze om mijn nek en het liefste zou ik achteruit deinzen. Maar ik doe het niet. Ik dwing mezelf mijn mondhoeken omhoog te krullen in een glimlach, wat half lukt.
    "Ik heb je zó erg gemist," fluistert Noah. "Wat ging er mis tijdens het interview. Jij en Harry deden... een soort van... zeg maar... raar..."
    Haar gehakkel zorgt er voor dat ik zelfs die neppe glimlach niet meer vol kan houden en mijn gezicht betrekt. "Niks," zeg ik ietwat nors. Al kan ik niet voorkomen dat mijn wangen kleuren. "Maar wat er met Harry was weet ik niet." Ik trek één wenkbrauw op. "Jij wel?"
    Dat Nicky hierbij staat vind ik nog vervelender. En dan hebben we natuurlijk ook nog Lynn en mijn ouders. Maar vooral Nicole, gezien de situatie. Ik maak me rustig los uit Noah's armen en kijk weer naar Nicky. Ondertussen zorg ik wel dat Noah niet het idee krijgt dat mijn aandacht richting haar verslapt. Maar ik kan Nicky gewoon niet laten vallen.
    "Gaat het weer een beetje Nicks?" vraag ik haar zachtjes.


    Reality's overrated.

    Jim Timothy Horan

    '' Lieg niet Zayn '' zeg ik en ik loop terug naar Brynn. '' Hij zegt dat hij niet verliefd op je is maar hij liegt. Ik kan het zien aan zijn gezicht. '' zeg ik nors en ik plof nog al een beetje teleurgesteld/ kwaad op de handdoek neer. '' Hij is bang denk ik ''

    [ Sorry ik ben net terug van stage en ben heel moe]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    -Hoi.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Noah Louise Tomlinson

    'Niks.'Antwoord Liam een beetje nors. Waardoor ik schrik. 'Maar wat er met Harry was weet ik niet.'Antwoord hij weer terwijl hij zich uit mijn omhelzing haalt.
    Hij trekt een wenkbrauw omhoog. 'Jij wel?' Ik bijt op mijn lip en knik. 'Ja maar hij moet het zelf vertellen. Het is nogal heftig.'Is mijn antwoord. Ik heb geen zin om te liegen.
    'Gaat het weer een beetje Nicks?'Vraagt Liam zijn zusje. 'Li,kan ik je zo even onder vier ogen spreken?'Fluister ik zo zacht dat hij het alleen kan horen.
    Hij doet gewoon raar. En als iemand anders doet dan normaal heb ik dat snel door.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lex Hiwerd

    Jared kijkt me ongelovug aan Mooi leugentje, maar nu de waarheid, oke? Ik zal het aan niemand doorvertellen, en zelfs al is het iets stoms, of iets wat ik allang weet, maakt het me niet uit, oke? Ik zal je niet uitlachen als je dat soms dacht.'  ik zucht gekweld. 'Jared echt waar ik had het je graag verteld maar ik weet gewoon zeker dat je me daaena gaat haten. En het andere is day ik bang ben voor Jim oke. Meer hoef je niet te weten,laat het rusten en maak bet niet moeilijker dan dat het al is oke" smeek ik hem. Uk wist dat hij het wr niet bij ging laten zitten maar ik was te gevoelig en ik wist dat het fout zoy gaan als hij door zou smeken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Jared echt waar ik had het je graag verteld maar ik weet gewoon zeker dat je me daarna gaat haten. En het andere is dat ik bang ben voor Jim oke. Meer hoef je niet te weten, laat het rusten en maak bet niet moeilijker dan dat het al is oke.' Ik zucht even, gewoon omdat het zó dom is. 'Lex, ik zal je nooit haten. Wat je ook zegt. Ook al zeg je dat je Zayn wil vermoorden, het maakt me niet uit. EN voor Jim hoef je niet bang te zijn. Ik zal echt niets doorvertellen. Je komt hier niet onderuit, Hiwerd.' Zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd
     ik zal je nooit haten. Wat je ook zegt. Ook al zeg je dat je Zayn wil vermoorden, het maakt me niet uit. EN voor Jim hoef je niet bang te zijn. Ik zal echt niets doorvertellen. Je komt hier niet onderuit, Hiwerd.'  een gefrustreerde kreet verlaat mujn wond. 'oke ik ben homo, ik ben smoor verliefd op je. Ik zei niets omdat ik heel erg gepest ben daarom ben ik uit Spanje weg gegaan. Nu blij dat je alles weet'sis ik boos en vervolgens kak ik helemaal in. Ik laaf me vallen op de grond en begin hard te huilen. Gij zou wggaan, Zayn alles zehgen en alles zoh van vooraf aan beginneb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson
    'Ik vertel het je straks wel als je het echt wil weten,' fluistert Harry zacht. Ik hoor een lichtelijk angstige ondertoon in zijn stem.
    'Wat is het plan eigenlijk?' vroeg hij daarna in het algemeen.
    Best een goede vraag eigenlijk, we konden hier moeilijk de hele tijd blijven zitten.
    'Ehh, ik ga vanavond naar de Starbucks met Noah en Scotty, maar verder heb ik geen idee,' antwoord ik dan maar.
    'Hazz, ik weet dat het misschien moeilijk is, omdat ook Niall, maar vooral ik, zo rot reageerde,' sneed ik het onderwerp voorzichtig aan. 'Maar heb je het Liam en Zayn al verteld? Zo nee, wordt het daar niet eens tijd voor?'

    Nicole 'Nicky' Deborah Payne
    'Wat bedoel je?' vraagt Liam verward. Ik schudt zacht mijn hoofd, maar weet even niets te zeggen.
    Ik zie Liam's blik ergens anders heengaan. Noah.
    'Hoi, Noah,' zegt hij. Het klinkt nogal onzeker, niet de toon waarmee hij haar meestal begroet. Ach ja, het zal wel.
    Ik zie hoe Noah haar armen om hem heen slaat en hem ook begroet. Dat ze daar zo samen staan zorgt ervoor dat ik me teveel voel. Het derde wiel aan de wagen.
    'Gaat het weer een beetje, Nicks?'
    Liam's vraag doet me opschrikken.
    'Ehm, ja, het gaat wel. Ik ehm.., ik ga Harry maar eens zoeken. Ik heb hem ook gemist en nog niet gesproken. En dan hebben jullie ook nog tijd voor jezelf, ehh, samen bedoel ik. Ik zie jullie straks wel. Dag.'
    Na deze woorden loop ik vlug weg.
    Eigenlijk stond ik op het punt het Liam te vertellen. Maar toen kwam Noah.
    Ik heb het gevoel dat ik het tenminste aan iemand moet vertellen. Gewoon één iemand. Iemand die ik vertrouw. Hoe minder het weten, hoe beter. Nou ja, beter... Veiliger. Maar als ik het niemand vertel, ontplof ik. Dan word ik gewoon gek. Draai ik totaal door.
    Ik vind uiteindelijk Harry. Maar niet alleen Harry. Ook Mia, zijn vriendin, waar ik het op zich goed mee kan vinden. Maar ook Louis, die ik eigenlijk totaal niet mag. Ik irriteer me gewoon aan hem. Nee, ik heb dat nooit aan Harry verteld. Het is zijn beste vriend, en aangezien ik zijn beste vriendin ben en dat ook wil blijven...
    Ik wil me vlug omdraaien, hopelijk hebben ze me nog niet gezien. Ik heb even geen zin in Louis nu.


    "Family don’t end in blood”