• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Mijn ogen werden groot toen ik vanuit de verste Harry zijn lippen voor een seconde of wat op die van Louis drukte. Ik stond wel een stukje verderop, ik verzon dit echt niet. Dit was het laatste zetje wat ik nodig had gehad. Ik liep naar mijn broer toe en vroeg of ik hem kon spreken. Gelukkig zei hij ja en ik liep met hem mee naar een rustige plek. Ik ging naast hem zitten en bungelde wat met mijn beentjes. "Ik heb je hulp nodig, want ik heb geen idee wat te doen, maar je mag het niet doorvertellen." zei ik met mijn stem wat hoger van de stres en mijn ogen gefixeerd op die van hem. Van de spanning zette ik ongemerkt ook mijn vingers diep in mijn benen. Het moest eruit. Al zou ik het alleen hem vertellen. Als hij het zou accepteren zou dat voor mij al een grote opluchting zijn, omdat hij mijn grote broer was. Mijn ouders waren nog wat te hoog gegrepen, maar omdat hij me hopelijk ook relatieadvies kon geven zou ik het hem wel durven zeggen. Zeker na wat Noah me had vertelt en wat ik net had gezien.


    Bowties were never Cooler

    Noah Louise Tomlinson

    'Nee,niks ,niks.'Mompelt Liam waarna ik even zucht. 'En wat als ik dat doe!'Roept Liam op eens uit waarna ik schrik.'Alsof je met de waarheid zoveel beteraf bent. Misschien...' Ik bijt op mijn lip om mijn tranen in te houden. Ik haat het als ik ruzie heb met Liam. 'Liam...'Fluister ik,maar hij loopt al weg.
    Zal ik achter hem aan gaan of? Nee ik laat hem maar. Ik draai me ook om,en de tranen lopen al langs mijn wangen.
    Zoeken naar Louis loop ik door de gangen. Uit eidelijk vind ik hem op een bank en Scotty is er ook. Voorzichtig loop ik naar ze toe en ga naast ze zitten. 'Hey.'Fluister ik


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ Sorry dat ik een tijdje niet heb gereageerd, maar heb het druk met school en als ik thuis kom ben ik aardig moe.]

    Niall James Horan.
    Na een tijdje had ik al de informatie verwerkt, over dat Harry uit de band wou stappen.
    Rhine komt aanlopen en trekt me in een knuffel. Een klein glimlachje verschijnt op mijn lippen en ik sla mijn armen om haar heen. "Heey Nialler," zegt ze en knuffelt me stevig. "Heey," mompel ik zacht en druk iets ongemakkelijk een kus op haar -haar. Het voelde vaak ongemakkelijker om met haar te knuffelen na die avond met Liam. Daarbij ook dat ik haar eigenlijk bedrogen had met een ander geslacht. En het maakte het niet bepaalt makkelijk dat ze van niets weet, wat misschien maar beter is. Ik haal mezelf uit onze omhelsing en drukte vluchtig een kus op haat voorhoofd, en vis in mijn broekzak. Mijn telefoon maakte een geluidje wat betekende dat ik een nieuw bericht had. Ik ging tegen de muur aan staan en vergrendelde mijn telefoon waar ik het berichtje las, afkomstig van Liam. We moeten praten.
    Niet wetend wat te antwoorden kauw ik op de binnenkant van mijn wang, waarna ik toch begin te typen. Waar ben je? Dan kom ik eraan.
    Spijtig kijk ik Rhine aan, "Ik moet gaan, even praten."


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jared Mason Malik

    'Oke ik ben homo, ik ben smoor verliefd op je. Ik zei niets omdat ik heel erg gepest ben daarom ben ik uit Spanje weg gegaan. Nu blij dat je alles weet?' Zegt hij, en hij stort in elkaar op de grond. Even sta ik verbaast naar mijn schoenen te staren, maar na een tijdje dringen de woorden tot me door. Eerst wil ik boos worden, maar ik bedenk me. Wat maakt het in godsnaam uit? 'Hey, Lex, het maakt me niet uit. Ik eh... Ik ken het. Niet van het op mij verliefd zijn gedeelte, maar... Het gepest. Ik... Ik ben namelijk ook homo, en op mijn school doen ze ook niets anders dan dat er lekker in wrijven, maar sorry, ik voel niet hetzelfde.' Leg ik uit, en ik kijk naar de grond, Na een tijdje ga ik naast Lex zitten en sla ik een arm om hem heen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    - HAHAHAHA LOOOOOL zowat iedereen is homo xd -


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    - And I was like:
    Wait, is there a Gay Joey?
    *checks*

    Why doesn't anyone support the Snooki-family-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - OMG SNOOKI !!! I love her !!-


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    'Hey, Lex, het maakt me niet uit. Ik eh... Ik ken het. Niet van het op mij verliefd zijn gedeelte, maar... Het gepest. Ik... Ik ben namelijk ook homo, en op mijn school doen ze ook niets anders dan dat er lekker in wrijven, maar sorry, ik voel niet hetzelfde.' ratelt Lex en nu stromen mijn tranen niet van boosheid maar van liefdesverdriet. Zojuist ben ik afgewezen op degene waar ik voor het eerst in mijn leven verliefd op ben. Na een poosje voel ik zijn armen om me heen en ik laat me tegen hem aanvallen. 'is het dan zo verkeerd als je op het zelfde geslacht val? Is dat een reden om iemands leven te vernietigen'snik ik hopeloos. 'zeg alsjeblieft Niets tegen Zayn, hij vermoord me dan' snik ik verder. Ik voelde me echt slecht en het liefste ging ik nu naar huis in bed liggen janken of bij mijn moeder uitjanken van ellende. Alles was voor niets, nu wou hij mijn vriend niet zijn, Zayn zal er ooit achter komen want Jared beloofde het zo wel maar ik wist dat hij zich ooit ging verspreken en dan was ik echt de lul


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nicole 'Nicky' Deborah Payne
    Harry wurmde zich los uit de knuffel en sloeg zijn ene arm over mijn schouder, om me zacht mee te trekken.
    'Je weet dat je altijd met me kunt praten. Laten we een rustige plek opzoeken voor ik ga vragen hoe of wat, want dat zal ik hoogstwaarschijnlijk wel te horen krijgen dan.'
    Mijn blik viel op een bankje, die nog leeg was. Nu was ik degene die Harry met me meetrok toen ik op het bankje neerplofde. Ik leunde tegen hem aan en sloot even mijn ogen om na te kunnen denken. Waar moest ik eerst over beginnen? Waarom hij zo vreemd deed in het interview of de reden dat ik hem wilde spreken? Natuurlijk wilde ik beiden aan bod laten komen, maar wat eerst? Harry eerst vragen wat er nou was, was makkelijker voor mij. Maar dan dacht hij misschien dat ik hem alleen daarom wilde spreken, wat niet zo was.
    Ik voelde mijn telefoon trillen in mijn broekzak. Een berichtje van Liam.
    Vertel me alsjeblieft wat er aan de hand Nicks. Ik wil je kunnen helpen. X L.
    Vlug begon ik wat terug te typen.
    Ik ben nu bij Harry, ik vertel het je later. Hou jij je nu maar bezig met Noah. Zorgt dat het goed komt tussen jullie, Li. Jullie passen zo goed bij elkaar, en Noah is een lief meisje.
    Xxx Nicky

    Ik schraapte mijn keel en ging nog dichter tegen Harry aan zitten. Het gaf me een veilig gevoel.
    'Harry, ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen...'
    Een traan gleed alweer over mijn wang. Kom op, Nicky, zeg het gewoon. Zo moeilijk is het toch niet?
    Ik zuchtte. 'Harry, ik...' begon ik zacht, om er daarna fluisterend de woorden 'ik word bedreigd' aan toe te voegen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 7:06 ]


    "Family don’t end in blood”

    Louis William Tomlinson
    Scotty kwam naast me zitten. 'Ik heb je hulp nodig, want ik heb geen idee wat te doen, maar je mag het niet doorvertellen,' zei hij. Ik kon duidelijk stress in zijn stem horen. Zijn ogen keken in de mijne.
    Hij drukte zijn vingers diep in zijn benen. Hetgeen wat hij me wilde zeggen was dus duidelijk iets wat redelijk groot was, dat zag ik aan hoe zenuwachtig hij was.
    Ik schoof wat meer naar hem toe en sloeg geruststellend mijn arm over zijn schouder. Met mijn andere hand haalde ik zijn handen weg, waarvan zijn vingers nog steeds diep jn zijn been zaten. Daarna legde ik mijn hand op zijn knie. Ik hoopte dat ik hem zo wat kon kalmeren.
    'Scotty, je weet toch dat je me alles kunt vertellen? Wat het ook zijn mag. Ik zal niet boos worden, niet lachen, je niet raar vinden, of op een andere manier vervelend reageren.'
    Mijn blik viel op Noah, die aan kwam lopen. Ook zij was overstuur. Shit, wat nu? Ik had het idee dat Scotty alleen met mij wilde praten, al wist ik niet of hij het erg vond als Noah erbij was. Dat was tenslotte ook zijn zusje. Ik keek even van de een naar de ander en weer terug, niet zo goed wetend wat te doen. 'Ehh...'
    Ik pakte Noah's pols en trok haar naar mij toe. Ik sloot mijn armen om haar heen. 'Het komt wel goed, No.'
    Daarna keek ik twijfelend naar Scotty. Ik wist niet of hij het goed vond als Noah er ook bij was, maar ik kon het ook niet over mijn hart verkrijgen haar nu zo overstuur weer weg te sturen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 6:53 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Haha lol. Noah is ook net aan gekomen bij Louis en Scotty. Zij is alwèèr overstuur...]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Aangepast]


    "Family don’t end in blood”

    Scott 'Scotty' Tomlinson
    Na mijn woorden kwam Louis wat dichterbij zitten en sloeg een arm om me heen. Eerlijk gezegt wist ik niet hoe ik op dit moment daarop moest reageren, dus ik liet het maar zo. Mijn handen vielen van mijn benen naast mijn lijf toen hij die eraf schoof. Ik keek even naar zijn hand toen hij die op mijn knie legde. Nu pas merkte ik goed hoe dun en klein mijn benen waren, die nu vrij zenuwachtig heen en weer wiebelden. Ik keek naar hem bij zijn woorden met grote ogen en beet op mijn lip. Dat wist ik zo net nog niet zeker. Toch voelde het aan als de waarheid. Ik sloeg mijn ogen neer en net toen ik mijn mond open wilde trekken hoorde ik nog een set bekende voetstappen. Ik keek op en zag Noah aan komen wandelen. Ze zag er overstuur uit. Shit. Had ik nu nogsteeds de durf om dit te kunnen. Alleen met Lou was al spannend genoeg, en nu met Noah er ook nog bij. Nee, scotty verman jezelf. je kan dit. Daarbij heb je aan jezelf beloofd dat je dit zou doen. Ik keek op en zo recht in zijn ogen. Ik knikte kort om te zeggen dat het goed was. Zij waren toch twee van de belangrijkste mensen in mijn leven, samen met Jim en mijn ouders. Ik slikte en sloeg mijn ogen weer neer. "Ik ben gay en heb een vriendje, maar ik heb geen idee hoe ik het verder aan moet pakken..." zei ik zacht. Vanuit mijn ooghoek hield ik de gezichtsuitdrukkingen van mijn broer en zus in de gaten. Ik kon het altijd nog op het lopen zetten.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Scotty keek me aan en knikte dat het goed was. Ik liet Noah voorzichtig weer los en sloeg mijn arm opnieuw over Scotty's schouder.
    Scotty slikte en sloeg zijn ogen weer neer. 'Ik ben gay en heb een vriendje, maar ik heb geen idee hoe ik het verder aan moet pakken...' zei hij zachtjes. Ik keek hem even verward aan. Ik had dit niet verwacht. Maar al snel ontstond er een glimlach op mijn gezicht. Dit was echt... Ontzettend schattig.
    Ik was ook wel blij. Ik was dus niet de enige die misschien op jongens viel. Ja, misschien. Want ik was nog altijd niet zeker of ik nu verliefd was op Harry of het gewoon een hele goede vriendschap was.
    'Scotty, ik ben blij voor je. Hoe heet je vriendje? Ken ik hem?' vroeg ik nieuwsgierig.


    "Family don’t end in blood”

    Noah Louise Tomlinson

    'Ehh...'Hoor ik uit Louis zijn mond komen. Hij pakt me bij mijn pols en trekt mij naar zich toe waarna hij zijn armen om mij heen slaat. 'Het komt wel goed, No.'Zegt Louis tegen mij. 'Nee dat komt het niet! Ik heb het verpest. Hij is echt boos op me. Verdomme!'Snik ik. Louis laat me na een tijd je los en slaat zijn arm om Scotty. Fuck. Scotty heeft dus ook een probleem. En ik kwam net aan toen hij Lou wat wilde vertelde.
    'Ik ben gay en heb een vriendje, maar ik heb geen idee hoe ik het verder ga aan pakken.'Zegt Scotty zachtjes. 'Scotty ik ben blij voor je. Hoe heet hij? Ken ik hem?'Vraagt Louis. 'Scotty dat is geweldig! En inderdaad hoe heet hij?'Lach ik. Dit maakt me weer blij. Ik veeg mijn tranen weg en kijk Scotty lachend aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded