• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brynn Noah Styles

    Geïnteresseerd keek ik rond. Hier en daar wat mensen, het leek wel uitgestorven te zijn. Ik zag Jim met Zayn praten en hield daar mijn aandacht op. Jim kwam weer naar mij toe maar zo te zien was ie niet tevreden over het antwoord van Zayn. 'Wacht, wat? Heb je hem verteld dat ik een crush op hem heb?' vroeg ik ongelovig. Toch schudde ik mijn hoofd maar. 'Zie je nou wel. Het is overduidelijk dat ik het irritante zusje van zijn bandgenoot ben, dat is zeker' zuchtte ik. 'Waarom was ik ook zo stom om te denken dat ie me leuk vond? Ach ja, je kan niet altijd je zin krijgen. En het is heel lief dat je dat zegt maar laat het gewoon rusten, oké? Het is niets' glimlachte ik wat zwakjes. Nogmaals wierp ik een blik op Zayn maar draaide me daarna helemaal om naar Jim. 'Heb je nog wat te vertellen? Nee, hè? Ik heb je zo'n driekwart van de tijd gezien' grinnikte ik en ik liet me achterover vallen. 'Ugh, waarom is ouder worden zo lastig? Stel je voor: voor altijd vijf. Dat zou toch geweldig zijn?' vroeg ik hem alweer vrolijk lachend. Als kind had je geen problemen of zorgen, alleen maar plezier.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Scotty?]


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    '' Voor altijd vijf ? Hmm dat zou inderdaad echt leuk zijn. Maar ook wel saai omdat je als 5 jarige niet veel kunt. Je mag bijna niks en je bent klein . Veelste klein voor de dingen die je wil doen '' grinnik ik . '' Brynn? Je moet niet opgeven babe . Je moet door blijven gaan met hopen en wachten . Ik weet zeker dat Zayn ook op jou verliefd is maar hij is bang dat ik het dan aan je vertel denk ik . '' zeg ik zachtjes en ik pluk wat gras uit de grond. Ik kijk naar Lex en ik zie hem al de hele dag angstig naar me kijken . Ik zucht zachtjes. '' Dat was niet de bedoeling'' mompel ik tegen mezelf. Ik voel me schuldig


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Nog achter de bank volgde ik het hele gesprek. Er lag veel spanning onder, dat merkte je van verre. Wat voor spanning was alleen niet helemaal duidelijk. Ik voelde plots mijn been hard trillen en schrok me rot, waardoor ik bijna mijn schuilplaats verraadde. Gelukkig net niet. Ik zat nogsteeds te twijfelen of ik Louis het zpu vertellen toen ik de sms lag, maar aan het einde wist ik zeker wat ik moest doen. Alles komt goed, lief. Echt waar. Morgen zie ik je hopelijk weer. Ik wil gewoon zo graag bij je zijn, maar dat gaat nog even niet. Ik ga het wel vandaag aan Lou en Noah vertellen, dus het zal binnenkort wel wereldwijd bekend zijn. Xjes Scotty T Ik verzond het en kroop toen achter de bank weg naar de deur. Daar stond ik op, klopte mijn kleren af en liep richting Louis en Harry. "Lou, mag ik je even spreken, of ben je heel druk?" vroeg ik voorzichtig. Een brok vormde langzaam in mijn keel. Zelfs nu ik het vermoedde had hat hij ook op jongens viel was ik alsnog doodsbenauwd het aan hem te vertellen. Mijn bloed eigen broer, verdomme. Maar als ik zijn steun zou krijgen zou de rest hopelijk makkelijker gaan.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Noah bijt op haar lip. "Ja maar hij moet het zelf vertellen. Het is nogal heftig."
    Haar woorden baren me zorgen, wat is er aan de hand?
    "Ehm, ja, het gaat wel. Ik ehm.., ik ga Harry maar eens zoeken. Ik heb hem ook gemist en nog niet gesproken. En dan hebben jullie ook nog tijd voor jezelf, ehh, samen bedoel ik. Ik zie jullie straks wel. Dag."
    "Nick.." Eigenlijk wil ik haar zeggen dat ze moet blijven, dat ze niet weg hoeft. Maar ik ben te laat.
    "Li, kan ik je zo even onder vier ogen spreken?' Noah's fluistering laat me opschrikken. Shit, nu ben ik zo goed als alleen met Noah. En vooral: Misschien heb ik Nicky wel gekwetst.
    "Waarom?" vraag ik Noah uiteindelijk maar.
    Het enige waar ik aan denk is dat ik met Harry moet spreken, natuurlijk ook Louis en Zayn. En bovenal Niall.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    'Ehh, ik ga vanavond naar de Starbucks met Noah en Scotty, maar verder heb ik geen idee,' antwoordde Louis al snel bij mijn vraag waardoor ik langzaam knikte. Ik wilde mijn mond openen, maar deed dit nog eventjes niet toen Louis weer verder sprak.
    'Hazz, ik weet dat het misschien moeilijk is, omdat ook Niall, maar vooral ik, zo rot reageerde,' sneed hij het onderwerp weer voorzichtig aan. 'Maar heb je het Liam en Zayn al verteld? Zo nee, wordt het daar niet eens tijd voor?'
    Een zucht verliet mijn mond waarna ik bijna onmerkbaar mijn hoofd schudde. Deze vraag had ik ergens allang verwacht. 'Nee, ik wilde het zo gaan vertellen, maar ik wilde het eerst tegen jou zeggen, want jij blijft een speciaal persoon voor mij. Dat was ook de reden dat ik het niet durfde, dus vandaar die brief. Niall was de volgende die ik tegenkwam en de andere ga ik zo toch zoeken, want ik wil dat ze het uit mijn mond horen.'
    Ik kroop nog ietwat dichter naar Louis toe, om mijn blik de ruimte door te laten gaan. Deze bleef uiteindelijk handen bij Nicky die, volgens mij, het liefste weer om wilde draaien. Geen idee of dat ook zo was, maar als het zo was dan was dat nu te laat.
    Ik keek op naar de jongen die ik nu als knuffelbeer gebruikte en kwam weer langzaam overeind. 'Ik ben zo terug en kan ik dan even met je praten? Onder vier ogen? Of....'
    Een zacht kusje plaatste ik op zijn lippen waarna ik echt overeind krabbelde en in de richting van mijn beste vriendin liep. In de verte hoorde ik mijn moeder nog iets zeggen over dat ik het blijkbaar wel verteld had, maar besteedde daar geen aandacht aan. Ik had ook geen idee waar ze het overhad, want ik deed niets verkeerd, toch?
    'Probeert mijn beste vriendin mij nu echt te ontlopen?' vroeg ik aan Nicole toen ik voor haar stond met grote ogen, een pruillipje en open armen als teken dat ik een knuffel wilde.

    ( Meh, sorry voor het bagger stuk, maar mijn telefoon doet weer vreemd.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -Wait, wat heb ik gemist? Lees ik nu Larry of niet?-

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    -Wait, wat heb ik gemist? Lees ik nu Larry of niet?-


    Reality's overrated.

    Noah Louise Tomlinson

    'Ehm,ja het gaat wel. Ik ehm,.. Ik ga Harry eens zoeken. Ik heb hem ook gemist en nog niet gesproken. En dan hebben jullie ook nog tijd voor jezelf,ehh, samen bedoel ik. Ik zie jullie straks wel. Dag.'Zegt Nicole waarneer ze weg loopt. Fuck....zou dit mijn schuld zijn dat ze weg loopt? 'Waarom?'Vraag Liam mij.
    'Omdat er wel iets mis is met je. En zeg niet dat dat niet zo is! Ik merk het aan je Liam. Dus vertel het me. Alsjeblieft.'Antwoord ik.
    Ik kijk hem doordringend aan. Waarom liegt hij tegen mij? 'Waarom lieg je tegen me?'Vraag ik met een gekwetste stem.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ellison schreef:
    -Wait, wat heb ik gemist? Lees ik nu Larry of niet?-


    [ Ik denk het..... Vast wel. Whaha]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nicole 'Nicky' Deborah Payne
    Helaas merkte Harry me al op. Ik zag dat hij een klein kusje op Louis' lippen drukte. Wacht, wat?! Volgens mij zat Mia aan de andere kant naast hem. Deed hij het bewust? Zou hij echt op jongens vallen? Maar toch niet op hém? Harry kan veel beter krijgen!
    Ik zag hoe hij mijn kant op kwam. Niet veel later stond hij met open armen voor mij.
    'Probeert mijn beste vriendin mij nu echt te ontlopen?' vroeg hij met grote ogen en een pruillipje. Ik lachte zachtjes en sloeg mijn armen om hem heen. 'Natuurlijk niet, Hazz. Ik heb je gemist,' zei ik met een glimlach. Maar al snel keek ik weer serieus. 'Kunnen we misschien even praten, onder vier ogen?'

    Louis William Tomlinson
    Harry deelde mee dat hij zo weer terug was, waarna hij naar Nicky liep. Maar voor hij dat deed geef hij mij een kus. Op mijn lippen. Wat mijn lippen deed tintelen. Daarna liep hij naar zijn beste vriendin toe. Betekende dit dat hij ook iets voor mij voelde?
    Veel tijd om erover na te denken had ik niet, want Scotty kwam aanlopen en stond voor mijn neus stil.
    'Lou, mag ik je heel even spreken, of ben je heel druk?' vroeg hij voorzichtig. Hij zag er serieus uit.
    'Natuurlijk, broertje. Kom, dan gaan we ergens heen waar we even rustig kunnen praten.' Ik stond op en trok hem zachtjes mee naar een rustige plek, waar ik op een bank neerplofte en Scotty afwachtend aankeek.


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne

    "Omdat er wel iets mis is met je. En zeg niet dat dat niet zo is! Ik merk het aan je Liam. Dus vertel het me. Alsjeblieft.' Doordringend kijkt ze me aan, wat me snel weg doet kijken.
    "Nee, niks, niks..." mompel ik.
    "Waarom lieg je tegen me?' Haar stem klinkt gekwetst. Logisch. Maar het doet mij radeloos ontploffen.
    "En wat als ik dat doe!" roep ik uit. Mijn stem word wat schril. "Alsof je met de waarheid zoveel beter af bent! Misschien..." Even ben ik stil. Dan loop ik weg en vis mijn telefoon uit mijn zak. Om dan een sms-je naar Niall te sturen. Kort, maar duidelijk genoeg. Hoop ik dan.
    We moeten praten.
    Daarna, volgt een sms naar Nicky.
    Vertel me alsjeblieft wat er aan de hand Nicks. Ik wil je kunnen helpen. X L.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:54 ]


    Reality's overrated.

    - Post aangepast. -


    Reality's overrated.

    Jim Timothy Horan

    Ik voelde mijn broekzak trillen en ik pakte mijn mobiel eruit. Ik heb een smsje van Scott. . Alles komt goed, lief. Echt waar. Morgen zie ik je hopelijk weer. Ik wil gewoon zo graag bij je zijn, maar dat gaat nog even niet. Ik ga het wel vandaag aan Lou en Noah vertellen, dus het zal binnenkort wel wereldwijd bekend zijn. Xjes Scotty T . '' Ahww cutie '' grinnik ik tegen het scherm. Ik wil ook graag bij jou zijn schatje. Ik heb het Brynn verteld maar nog niet over ons. Ik wil eerst weten als ik het wel mag vertellen van jou. Ik hou van je x Jimmy. Your Jim stuur ik terug en ik kijk Brynn aan . Ik pak een blikje cola uit mijn tas en ik drink er wat uit.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Een goedkeurend geluid verliet mijn mond bij de woorden van Nicky en de armen om me heen. Mijn armen sloot ik ook om haar heen waarna mijn glimlach nog ietwat breder werd. Zoals dus al te merken was, hield het pruillipje en de grote ogen niet heel lang stand.
    Na dat interview en wat me nog te wachten stond, was ik echt in een knuffelbui en het deed me dan ook goed dat ik deze kreeg. Of eigenlijk wist ik ergens ook wel waar de knuffels sowieso vielen te halen.
    'Ik heb jou ook gemist en ik ben dan ook blij dat ik je weer in de armen kan sluiten,' zei ik vrolijk. Het duurde niet lang voor ik langzaam weer serieus werd, maar dat kwam eerder door de woorden 'Kunnen we misschien even praten, onder vier ogen?'
    Langzaam wurmde ik me weer uit de knuffel, om mijn ene arm om de schouder van Nicky te slaan en haar langzaam mee te trekken naar een rustige plek. Al betwijfelde ik of je die hier ergens kon vinden op dit moment. 'Je weet dat je altijd met me kan praten. Laten we een rustig plek opzoeken voor ik ga vragen hoe of wat, want dat zal ik hoogstwaarschijnlijk wel te horen krijgen dan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer