• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [K ben dit weekend trouwens weg. Maybe qntwoord ik. Maar k moet daar ook hw maken en leren...]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Net toen ik wilde opbiechten kwam Noah helemaal over haar toeren aanzetten en vertelde Louis, die haar probeerde te troosten dat het toch niet goed kwam. Ik slikte even, maar toen hij me toch aankeek zeiik het toch. Niet hard, maar hard genoeg voor hem om te horen. Mijn ogen waren op de vloer gericht, maar zodra ik de vrolijkheid in mijn broer zijn stem hoorde zuchtte ik opgelucht en keek ik met een glimlach naar hen. Het voelde echt of er al een heel pak van mijn schouders was gevallen. Ook mijn zus reageerde goed. Gelukkig maar. "Hij heet Jim en jij kent volgens mij vooral zijn broer heel erg goed, Lou." Ik beet even op mijn lip, maar de lichte glundering in mijn ogen was niet te missen. Ik voelde mijn telefoon trillen maar was te afgeleid door de opluchting. Misschien was dit zo onacceptabel helemaal niet. In elk geval niet in mijn familie. Voor school zou ik het wel nog geheim houden, maar dat kon prima. Ik had namelijk wel gezien wat er gebeurde met homo's op school en dat was zeker niet fraai. Daarbij had ik nu nog een paar vrienden en dat wilde ik niet op de proef stellen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 16:19 ]


    Bowties were never Cooler

    Jared Mason Malik

    'Zeg alsjeblieft Niets tegen Zayn, hij vermoord me dan.' Ik knik. Daar had ik ook al over na gedacht. Hoewel ik en Zayn elkaar eigenlijk alles vertellen, heb ik hem dit nooit vertelt, omdat ik gewoon niet weet hoe. 'Ik zal het niet zeggen. Ik heb het van mezelf nog niet eens aan hem vertelt, je weet wel, om gênante situaties te voorkomen. Maar ja.. Ik zal mijn mond echt houden, Lex!' Beloof ik, en ik zou willen dat hij me echt geloofde, maar dat doet hij niet, dat weet ik. Ik kijk naar de rest, en daarna weer naar Lex. 'Oke dan, zullen we gaan zwemmen? EN geen gênante dingen meer, hè, Lex!' Zeg ik met een grijns, in een poging hem op te vrolijken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Ik zal het niet zeggen. Ik heb het van mezelf nog niet eens aan hem vertelt, je weet wel, om gênante situaties te voorkomen. Maar ja.. Ik zal mijn mond echt houden, Lex!' zegt hij en dankbaar knik ik. Langzaam word ik weer mezelf en rustiger en veeg mijn tranen op. 'Oke dan, zullen we gaan zwemmen? EN geen gênante dingen meer, hè, Lex!' zegt hij in een poging me te laten lachen. 'dankje Jared het betekend veel voor me dat je me niet begint uit te schelden ofzo' mompel ik. Ik knik naar hem 'dat is goed' Glimlachend til ik hem op en gooi hem vervolgens in het zwembad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Iemand voor Zayn?:Y)]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    (hij kan met jared en lex gaan zwemmen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (hij kan met jared en lex gaan zwemmen)


    [Okii, is goed. Ik zal zo wel ff een post schrijven.:Y)]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Zayn Malik

    Ik kijk op als ik in mijn ooghoeken zie dat er iemand in het water word gegooid. Even grinnik ik als ik zie wie het is. Snel schud ik de gedachtes aan Brynn van me af en zwem naar Jared en Lex toe.
    "Lekker bezig?" Vraag ik met een glimlach aan hun. Ik probeer niet maar aan Brynn te denken, en aan Jim die weet dat ik Brynn leuk vindt ook al zei ik dat ik Brynn alleen als zusje zag. Maar ik kan ook moeilijk zeggen: 'Ja, ik ben verliefd op Brynn. En vind Perrie eigenlijk niet leuk. Waarschijnlijk vindt Harry het ook niet goed en vindt Brynn mij ook niet leuk. Maar goed, het leven gaat door. En wat heb jij vandaag gedaan?' Ja hoor, tuurlijk. Dan zou de pers het binnen een dag weten en zou het morgen al in de tijdschriften en kranten staan. En dat is iets wat ik niet echt nodig heb.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    "lekker bezig?' Zayn kijkt me vragend aan en ik knik. Daarna kijk ik hem serieus aan ' Zayn ik moet je even een paar hele belangrijke dingen vertelen'zeg ik hem zachtjes. Ik kijk bang en verlegen naar de grond. Ik wist dqt ik het er toch wel uit ging gooien hoe dan ook en ik dacht dat het daarom beter was als ik het zei. Ik haal even adem en kijk naar de grond. 'ik ben homo en ben verliefd op Jared'fluister ik. 'maar hij niet op mij dus wees niet bang' ik freumel nerveus aan mijn vingers


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Lex knikt en kijkt me daarna serieus aan.
    'Zayn ik moet je even een paar hele belangrijke dingen vertellen' Zegt hij me zachtjes. Hij kijkt bang en verlegen naar de grond. Afwachtend kijk ik naar hem. Niet echt wetend wat ik kan verwachten, nou ja, misschien wel een beetje. Lex haalt even diep adem en kijkt naar de grond.
    'Ik ben homo en ben verliefd op Jared' Fluistert hij.'Maar hij niet op mij dus wees niet bang' Hij freumelt nerveus aan zijn vingers. Ik glimlach en haal mijn schouders op.
    'Dus? Wat is het probleem nou? Als jij gelukkig bent met een jongen dan is dat toch juist goed? Mij maakt het echt helemaal niets uit of je op jongens of meisjes valt, je bent mijn vriend. En dat zal echt niet veranderen doordat je op jongens valt. Dat Jared niet op jou verliefd is maakt toch helemaal niet uit, ik weet zeker dat je de perfecte jongen later vind.' Zeg ik met een glimlach tegen hem.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    Dus? Wat is het probleem nou? Als jij gelukkig bent met een jongen dan is dat toch juist goed? Mij maakt het echt helemaal niets uit of je op jongens of meisjes valt, je bent mijn vriend. En dat zal echt niet veranderen doordat je op jongens valt. Dat Jared niet op jou verliefd is maakt toch helemaal niet uit, ik weet zeker dat je de perfecte jongen later vind.'  dankbaar kijk ik hem aan en ik knuffel hem even. 'Dankje Zayn ik was bang dat je me zou laten vallen en dat alles weer opnieuw zou beginnen" zeg ik doelend op het pesten. 'je eeet niet hoeveel dit voor me betekend'fluisyer ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Dankbaar kijkt Lex me aan en hij knuffelt me even.
    'Dank je Zayn ik was bang dat je me zou laten vallen en dat alles weer opnieuw zou beginnen" Zegt hij doelend op het pesten. 'je weet niet hoeveel dit voor me betekend' Fluistert hij zacht. Ik glimlach hem bemoedigend toe. 'Je bent een van mijn beste vrienden, ik zou je nooit laten vallen. En al helemaal niet voor zoiets. Je kunt altijd naar me toekomen als er iets is, dat weet je hé?' Zeg ik met een glimlach tegen hem. Hij is mijn beste vriend, en ik zal het niet toelaten dat iemand hem ook maar pijn doet.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Liam James Payne

    Waar ben je? Dan kom ik eraan.
    Niall is de eerste die antwoord en vertwijfelend begin ik terug te typen. Bij de toiletten van het interview-gebouw. Antwoord ik uiteindelijk maar eerlijk. Gezien het feit dat ik daarnet even hierheen ben gegaan om een plens water in mijn gezicht te mikken.
    Ik ben nu bij Harry, ik vertel het je later. Hou jij je nu maar bezig met Noah. Zorgt dat het goed komt tussen jullie, Li. Jullie passen zo goed bij elkaar, en Noah is een lief meisje.
    Xxx Nicky

    De volgende is van Nicky en ik grom omdat ook zij weer over Noah begint. Er is niks aan de hand tussen ons. Reageer ik kortaf. Waarna ik mijn telefoon weer in mijn zak mikker.


    Reality's overrated.

    Lex Huwerd

    Je bent een van mijn beste vrienden, ik zou je nooit laten vallen. En al helemaal niet voor zoiets. Je kunt altijd naar me toekomen als er iets is, dat weet je hé?' " dankje Zayn, kom we gaan ook zwemmen" grijnzend duw ik Zayn in het water en duik er ook in. Vanavond zou ik weer gaan hardlopen en naar de sportschool gaan. Ik was een erg sportieve jongen omdat ik niet dik wou worden en zi onzeker was waardoor ik veel sportte en zo gezond mogelijk probeerde te eten. " heb je zin om vanavond mee te gaan naar de sportschool" ik kijk hem vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "Dankje Zayn, kom we gaan ook zwemmen" Grijnzend duwt Lex me in het water. Proestend kom ik boven water en zie dat Lex ook al in het water is.
    "heb je zin om vanavond mee te gaan naar de sportschool" Vraagt hij dan en kijkt mee vragend aan. Ik knik.
    "Tuurlijk." Zeg ik. Dan grijns ik wraaklustig en duw Lex kopje onder. Als hij weer boven water komt lach ik.
    "Die kreeg je terug, Huwerd." Zeg ik lachend tegen hem.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis