• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lex Huwerd

    'Tuurlijk' grijnzend kijkt hij me aan en voor ik het weet ben ik onder water. Snel kom ik weer boven en hoest even. 'Die kreeg je terug Huwerd' lachend kijk ik hem terug aan. 'We zullen vanavond eens zien wie de beste conditie heeft' lachend kijk ik hem aan. 'wedstrijdje zwemmen. Wie het eerst twee keer heen en terug zwemt' grijnzend kijk ik hem aan. Ik wist dat Zayn niet zo geweldig in zwemmen was en ik wel. Ik zwom heel veel en graag en door het hardlopen en sportschool heb ik een goede conditite en speiren gekregen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KiliOfDurin schreef:
    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Net toen ik wilde opbiechten kwam Noah helemaal over haar toeren aanzetten en vertelde Louis, die haar probeerde te troosten dat het toch niet goed kwam. Ik slikte even, maar toen hij me toch aankeek zeiik het toch. Niet hard, maar hard genoeg voor hem om te horen. Mijn ogen waren op de vloer gericht, maar zodra ik de vrolijkheid in mijn broer zijn stem hoorde zuchtte ik opgelucht en keek ik met een glimlach naar hen. Het voelde echt of er al een heel pak van mijn schouders was gevallen. Ook mijn zus reageerde goed. Gelukkig maar. "Hij heet Jim en jij kent volgens mij vooral zijn broer heel erg goed, Lou." Ik beet even op mijn lip, maar de lichte glundering in mijn ogen was niet te missen. Ik voelde mijn telefoon trillen maar was te afgeleid door de opluchting. Misschien was dit zo onacceptabel helemaal niet. In elk geval niet in mijn familie. Voor school zou ik het wel nog geheim houden, maar dat kon prima. Ik had namelijk wel gezien wat er gebeurde met homo's op school en dat was zeker niet fraai. Daarbij had ik nu nog een paar vrienden en dat wilde ik niet op de proef stellen.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.
    Ook Noah reageerde blij op wat Scotty vertelde. Ik hoorde Scotty opgelucht zuchten. 'Hij heet Jim en jij kent volgens mij zijn broer heel erg goed, Lou.'
    Hij beet even op zijn lip. Zijn ogen glunderden licht.
    Jim... Het broertje van Niall. Mijn glimlach werd nog groter. 'Niall's kleine broertje en mijn kleine broertje, wie had dat ooit verwacht? Als ik en Niall dan een keertje samen op stap zijn, kunnen jullie mooi mee! Als een soort dubbeldate, behalve dat Niall en ik niet daten,' ratelde ik enthousiast.
    Ik was echt heel erg blij voor Scotty.
    Ik bedacht me dat Noah er ook nog was, en zij net ook overstuur aankwam. Ik keek weer wat serieuzer en richtte me tot Noah.
    'En nu jij, No. Wat is er aan de hand?' vroeg ik zacht.


    "Family don’t end in blood”

    Zayn Malik

    Lachend kijkt hij me terug aan. 'We zullen vanavond eens zien wie de beste conditie heeft' Lachend kijkt hij me aan.
    'wedstrijdje zwemmen. Wie het eerst twee keer heen en terug zwemt' Grijnzend kijkt hij me aan. Ik kijk verontwaardigt terug. Hij weet dat ik niet super kan zwemmen, ik hou er gewoon niet zo van. Ik ben beter met gewichten enzo. Maar met zwemmen wint Lex altijd van me. Dan kan ik gewoon niet winnen. Maar ik hou van uitdagingen dus ik zeg:
    "Oké, deal. We beginnen nu." Nog voordat hij iets kan doen zwem ik al lachend weg.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    "Oké, deal. We beginnen nu." hij begint te zwemmen en grijnzend neem ik een hap lucht. Ik duik onder water en met grote stevige slagen zwem ik vooruit. Als ik boven kom zie ik dat ik Zayn al bijna voorbij ben en begin de borstcrowl. Grijnzend zwem ik hem voorbij en tik de kant aan. Om hem een kans te geven wacht ik daar. 'wie nu het eerste terug is wint' lach ik en begin te zwemmen. Al erg snel ben ik er al en kijk naar Zayn die halverwege is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Lex haalt me al snel in en grijnzend zwemt hij me voorbij en tikt me aan. Dan wacht hij daar tot ik er ben.
    'wie nu het eerste terug is wint' Lacht hij en begint te zwemmen. Met een zucht begin ik ook te zwemmen. Waarom ben ik deze uitdaging ookalweer aangegaan?Al snel is Lex er en kijkt naar me. Ik ben nog halverwege en ik geef het maar op. Ik zwem naar de zijkant toe en klim het zwembad uit. Dan loop ik naar Lex toe. Zo, dat is een stuk makkelijker dan al dat gezwem. Bij Lex aangekomen spring ik weer het zwembad in.
    "Wacht maar af, Huwerd. Vanavond, als we met gewichten gaan werken zal ik je verslaan." Zeg ik strijdlustig met een grijns.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    "Wacht maar af, Huwerd. Vanavond, als we met gewichten gaan werken zal ik je verslaan." lachend kijk ik hem aan als hij bij me is. 'Owja Malik, remember dat ik elke dag ben gaan hardlopen en ben gaan trainen' lachend kijk ik hem aan. het motiveerde wel als je er wedstrijdjes onderling er van maken wat het was toch leuk als je iwnt

    [kort]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zayn en Lex zijn nu bij Brynn.:Y)]

    Zayn Malik

    'Owja Malik, remember dat ik elke dag ben gaan hardlopen en ben gaan trainen' Lachend kijkt hij me aan. Ik lachte ook. "O ja, vergeten. Maar vergeet niet, Huward, dat ik bijna elke dag moet wegrennen voor fans en daardoor ook eens een beter conditie heb gekregen." Zeg ik met en glimlach tegen hem. Opeens hoor ik een gil. Verbaasd kijk ik op. Een meisje staart me met grote gekke ogen aan en gilt mijn naam. O shit, dit is een gekke fan. En dan bedoel ik niet gek in leuk gek, maar in gek gek. Ze begint gillend naar me toe te rennen met haar vriendinnen. Oké, dit is het enige moment dat zoiets me een beetje bang kan maken zonder beveiliging in de buurt. Snel begin ik het zwembad uit te klimmen en trek Lex met me mee. Samen rennen we terug naar de handdoeken waar Brynn nog zit. Lichtelijk angstig ga ik achter haar zitten terwijl het meisje met haar twee vriendinnen dichterbij komen.
    "Brynn, bescherm me." Zeg ik quasi-dramatisch in haar oor. Maar die fan freakt me wel een beetje uit.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Niall James Horan.
    Al snel kreeg ik een sms terug van Liam,
    Bij de toiletten van het interview-gebouw.
    Ik druk snel een kus op Rhine' haar wang en werp snel nog een spijtige blik op haar waarna ik richting de toiletten loop. Een zenuwachtig gevoel stapelde op in mijn buik. Ik wist haast wel bijna zeker waar Liam over wou praten. Of ik er zin in had? Niet bepaald. Maar als hij er werkelijk over dat onderwerp wou praten, moest het wel.
    Het gevoel werd steeds sterker hoe dichter ik bij de toiletten kwam. Al snel zag ik de jongen staan en mijn pas versnelde iets.
    "Hey".


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Liam James Payne

    "Hey."
    Ik schrik op van de stem van de blonde Ier. Trillerig draai ik me om. "Hey," zeg ik zachtjes. Je kan aan mijn stem horen hoe onzeker ik ben.
    Zal ik meteen met de deur in huis vallen? Dan ben ik er vanaf. Al, niet helemaal, maar misschien wel een beetje. Toch kan ik dat niet, daar ben ik niet zelfverzekerd genoeg voor. Dat vind ik eng. En niet zo'n beetje ook: Heel eng. Doodeng. Want wat er die nacht is gebeurt laat me niet los, het zit me dwars. En niet zo'n beetje ook. Heel erg. Uiteindelijk blijf ik stil. Misschien kan Niall wel uit zijn woorden komen? Ik hoop het maar. Anders gaat het niet opschieten. Want op het moment laat mijn stem gewoon niks toe.


    Reality's overrated.

    Jim Timothy Horan
    '' Guyz ? ik ga maar weer eens . Ik moet nog met Niall praten.. '' zeg ik zachtjes . Ik neem afscheid van ze en ik stap op mijn fiets en ik doe mijn tas om me heen . Ik fiets terug naar het gebouw waar ik Niall geslagen achter had gelaten . Zou hij het wel door hebben dat hij een klap van me heeft gehad? De bewakers laten me naar binnen en ik ga eerst op zoek naar Scott. Ik hoor ze praten . Gelukkig hij heeft het verteld . Ik klop op de deur en ik loop naar binnen . Ik begroet ze . '' Scott ? Kan ik je even spreken?'' bloos ik lichtjes. Als hij buiten staat zucht ik . '' Ik durf het niet Scott.. Wil je met me mee?'' vraag ik zachtjes. Waarom durf ik het niet ? Ik durf normaal alles. Ik pest kinderen op mijn school en ik durf leraren uit te schelden. Maar aan Niall vertellen dat ik homo ben en dat ik me in de steek gelaten voel door hem durf ik niet te vertellen ? Ik ben echt een kneus. Ik kijk naar de grond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Vexy --> Velton. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik grinnikte bij Louis' reactie op mijn woorden zijn grijs werd alleen maar groter. Ik moest lachen door zijn woorden. "En hij is je schoonbroer." Ik stak mijn tong naar hem uit, maar toen hij weer tegen Noah begon stond mijn blik al snel weer bezorgd. Ik wilde niet dat er iets was met mijn zus. Nog voor ze iets kon zeggen zag ik Jim binnen lopen. Ik schonk hem een stralende glimlach, die ook weer snel verdween door zijn woorden. "Tuurlijk" Ik pakte zijn hand en keek verontschuldigend naar mijn broer en zus. "Ik ben zo weer terug." Daarna liep ik met hem mee naar buiten. Ik legde mijn handen op zijn schouders en drukte een kus op zijn voorhoofd. "Ik ga met je mee. Louis en Noah namen het goed op, dus ik geloof dat Niall dat ook zal doen." Ik glimlachte en kuste hem zacht. Ook kneep ik zacht even in zijn hand die ik vast had. Nu in elk geval mijn familie het grotendeels accepteerde voelde ik me een stuk vrijer.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    '' Sorry dat ik jullie moment verpest heb... '' zeg ik zachtjes. Ik pak de hand van Scott en ik loop voorzichtig terug . Ik geef Scott nog een kleine kus en ik zoek Niall op . Ik zoek in alle kamers maar nergens kan ik hem vinden . Ik open een deur en daar zie ik hem . '' N-Niall? W-We moeten p-praten... '' zeg ik zachtjes. '' I-ik moet het k-kwijt'' zeg ik er achter aan . Ik kijk naar de gene die naast hem staat. '' Ow ik stoor jullie zeker ? Soryy... '' zeg ik zacht en ik slof de kamer uit . Ik ga op een bankje zitten naast de kamer en ik begin te huilen . '' Ik verpest alles... '' snik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik schudde mijn hoofd en glimlachte naar hem. "Alles komt goed, Jim." Ik liep hand in hand met hem door het gebouw. Hij trok allerlei deuren open en ik bleef wat achter hem staan voor steun. Uiteindelijk vond hij de kamer. Ik bleef in de deuropening staan en keek naar het taffereel. Toch was hij al vrij snel weer naast me en liep toen weg. Ik liep mee richting een bankje. Ik ging naast hem zitten en sloeg een arm om hem heen. "Shhhh, maar lieverd. Dat doe je niet. Je hebt mijn leven juist perfect gemaakt. Ik hou van je en dat zal ik altijd blijven doen." Ik drukte nog een kusje op zijn wang en veegde zijn tranen weg.


    Bowties were never Cooler