• The War Is voorbij en Harry, Ron en Hermoine gaan hun zevende jaar nog af maken omdat ze anders geen Schouwer kunnen worden.
    Draco gaat ook zijn laatste jaar Hogwarts af maken omdat zijn vader in Azkaban zit en hij zijn depressieve moeder niet kan uitstaan.


    WIJKT AF VAN DE VERHAALLIJN!

    Gryffindor.

    - Harry Potter. Wunjo
    - Hermione Granger. Fortunatis
    - Ron Weasley. PotterheadMe
    - Ginny Weasley. Porseleintje
    - Neville Longbottom. PotterheadMe


    Slytherin.

    - Draco Malfoy. FlyAwayAvis
    - Blaise Zabini. Inflamarae
    - Pansy Parkinson. Patholoog
    - astoria Greengrass. TheSeasons

    Ravenclaw.

    - Luna Lovegood. Incantatem
    - Cho Chang. Amnesiae


    Hufflepuff.

    - Cédric Diggory. xAlways
    - Zacharias Smith.



    regels ;
    ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes (ongeveer 5 zinnen).
    • altijd van uit de 'ík' vorm schrijven.
    • een character per persoon / 2 als je het aan kan.
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd.
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC.
    • mag 16+ bevatten.

    LETS PLAY!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 14:24 ]


    True friends stab you in the front.

    xDarkKnight schreef:
    (...)

    [het is handig als je wacht maar je mag 2 reacties per dag doen tenzij je natuurlijk twee speelt dan mag je er dus 4 in beide personen 2]


    [Dan doe ik er dus vandaag nog één of niet; ik twijfel, omdat ik niet weet of iedereen online is en ik wat wil overleggen met degene die Neville speelt, hehe.]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    [Dan doe ik er dus vandaag nog één of niet; ik twijfel, omdat ik niet weet of iedereen online is en ik wat wil overleggen met degene die Neville speelt, hehe.]


    [dat hoeft niet speciaal maar als je het leuk vind mag je met beide reageren [:]


    True friends stab you in the front.

    (Iemand voor Carlo?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Astoria Greengrass


    Ik gooide een plens water in mijn gezicht en veegden deze droog met een handdoek waarna ik me een blik waardig gunde in de spiegel. Een zucht verliet mijn mond. Fijn, het was wel te zien dat ik vannacht haast geen oog dicht had gedaan. Van alles had door mijn hoofd gespookt,gebeurtenissen uit de war hadden mijn hoofd gevuld en de beelden van doden mensen zorgde ervoor dat ik geen oog dicht had gedaan. Ik fatsoeneerden mijn haar waardoor mijn bruine lokken over mijn schouder vielen, trok mijn uniform en schoenen aan en maakte mezelf klaar voor een nieuwe dag. Ik slenterde door de menigte richting de zaal waar ik even bleef staan in de deur opening. Het was nog vrij rustig. Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht, ik hield wel van rust ja. Uiteindelijk vielen mijn groene ogen op draco die aan de tafel zat zonderde rest. Ik kon me nog goed herinneren toen ik hhem.voor het eerst had gezien, een jaar terug toen hij s'nachts over de gangen wandelen. En vanaf dat moment was hij nooit meer uit mijn hoofd gekropen en spookte hij voor eeuwig rond in mijn gedachten. Ik werf wakker uit mijn gedachtens door een paat leerlingen die binnenkwamen waarna ook ik uiteindelijk richting de tafel slenterden en op mijn vaste plek aan een hoekje op het einde ging zitten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    xAlways schreef:
    (Iemand voor Carlo?)


    -wat bedoel je?-


    True friends stab you in the front.

    Blaise Zabini

    Al voor dat de wekker ging schoten mijn ogen open. Iets wat voor mij echt een wonder was, maar toch ook weer niet. Voorzichtig bewoog mijn lichaam zich van mijn bed af en begon alle ochtendrituelen af te werken. Gewaad hier, stropdas daar. Met een slaperig gezicht stapte ik met een paar andere Slytherin's mee richting de Grote Hal. In de vroege ochtend waren er niet veel mensen, maar het begon langzaam voller en voller te worden. Eenmaal toen ik goed had rondgekeken, besefte ik dat Draco er ook al zat. Normaal was hij nooit van het vroeg opstaan, maar alleen op de eerste schooldag was hij één van de enige die er als eerste uitwas.
    "Goedemorgen" mompelde ik met een slaperige stem, terwijl ik me lichaam naast hem neer liet zakken.
    Meteen nam ik een broodje en begon al snel eraan te knabbelen. Het koste me moeite om dat niet te doen, want ik had honger in de ochtend. Al met al kwamen er steeds meer studenten en het zou me niks verbazen als Dumbledore zo ook binnen zou kwamen met een preek zoals elk jaar.
    "Let's make a 'bad' year. A bad bad year" grijnsde ik. Er was toch nooit een jaar goed geweest van Draco en mij.
    Het plezier kon beginnen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:06 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Incantatem schreef:
    (...)

    [Dan doe ik er dus vandaag nog één of niet; ik twijfel, omdat ik niet weet of iedereen online is en ik wat wil overleggen met degene die Neville speelt, hehe.]


    -ikaah spel Neville! waatover moet je overleggen?-


    take me back to the basics and the simple life

    x

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:06 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ronald Bilius "Ron" Weasley.

    Ik word wakker en strek me meteen uit. Ik gaap even en het eerste waar ik aan denk is geen ding, vak, leraar en wonder boven wonder ook geen eten, maar Hermione. We hebben gisteren nog een hele tijd zitten praten wat kan verklaren waarom ik nu zo moe ben. Ik knipper even tegen mijn ogen en onderscheid dan al enige schaduwen in de duisternis van onze slaap''zaal''. In het bed naast me zie ik Harry liggen. In de andere bedden onderscheid ik al gedaantes van de rest. Na even gelegen te hebben besluit ik om toch maar op te staan en stap ik uit bed. weer schiet er een gedachte door mijn hoofd maar het is niet Hermione. Het is eten. Ik slof naar de badkamer en gooi een plens water in mijn gezicht waardoor ik meteen een stuk wakkerder ben.

    Neville Longbottom.

    Langzaam word ik wakker en knipper ik een paar keer met mijn ogen. Als ik wat beter kan zien flitsen er meteen allerhande gedachtes door mijn hoofd waarvan een van die vele gedachtes Luna Lovegood heet. Gisteren zaten we in dezelfde coupe. We hebben een hoop gekletst en bijgepraat. Ik zie nu duidelijk dingen in onze slaapzaal. Ik zie dat Ron al uit bed is en de rest nog lekker in dromenland ligt. Ik sta op en doe meteen mijn pantoffels aan. Als ik naar beneden loop ga ik zitten bij het vuur wat onderhand al aan is. Het warmt me lekker op aangezien ik het redelijk koud had.


    take me back to the basics and the simple life

    Luna Lovegood

    Ik schrik wakker uit mijn overpeinzingen over Nargles, zulke vreemde wezentjes. Ze zijn heel geniepig - Luun, daar ga je weer. Ik trek mijn uniform aan en pak mijn boekentas alvast in. Ik strijk over het stoffen Ravenclaw-embleem die ik op de Eastpack-tas heb genaaid. Toen pap en ik afgelopen zomer naar London van de mensen zijn gegaan, zagen we die mooie tas. Heel veel kostte de tas, maar hij is erg goed en stevig. En er staat garantie op, mensengarantie. Ik kan Hermione ernaar vragen wat het precies is. Met de tas op mijn rug loop ik door de huiskamer de gangen op. De banners zijn vernieuwd; de oude waren verwoest, verbrand, beschadigd of verdwenen. Door de gangen huppel ik naar de Grote Zaal, het is de veiligste manier van verplaatsing als er veel Nargles in de buurt zijn en helaas stikt het in Hogwarts van de Nargles. Het was niet zo erg vóór de grote oorlog hier, maar nu wel. Als ik de zaal binnenloop, matig ik mijn snelheid tot lopen en ga aan de tafel zitten. Ik zie Cho Chang naar het sobere ontbijt kijken met een vies gezicht.
    ,,Je kunt niet elke dag pudding hebben, Cho.'' glimlach ik.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    -ikaah spel Neville! waatover moet je overleggen?-


    [Ik neig er een beetje naar om een romance tussen Neville en Luna te creëren, maar dat kan nogal awkward en met allemaal onnodig gehannes gaan omdat beide verlegen en gecompliceerde zielen zijn. c: Ik weet niet wat jij van het idee vindt?]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    [Ik neig er een beetje naar om een romance tussen Neville en Luna te creëren, maar dat kan nogal awkward en met allemaal onnodig gehannes gaan omdat beide verlegen en gecompliceerde zielen zijn. c: Ik weet niet wat jij van het idee vindt?]



    {niceee}


    take me back to the basics and the simple life

    Ginny Weasley
    Ik zuchtte en ging recht op mijn bed zitten. Ik was er weer, voor mijn laatste schooljaar. Vorig jaar was zo raar, uiteraard met Voldemort. En de dood van Fred, Tops en Remus. Sneep was dood. Maar bekijk het van de zonnige kant: Voldemort was voor eens en altijd uitgeschakeld.
    Met een rare rol rolde ik van mijn bed af en kleedde me aan. Ik had het eerste uur met Luna, ik hoop dat we naast elkaar kunnen zitten. Neuriënd kleedde ik me aan, alle angst was geweken. Voor wie moest je nu bang zijn? Inderdaad, niemand.
    Ik borstelde mijn haar. Hoe zou ik mijn haar vandaag eens doen? Wat zou Harry leuk vinden? Ik zuchtte omdat ik het niet wist en maakte een slordige hoge knot. Mam zei altijd dat ik "nog" knapper was als mijn haar niet in mijn gezicht hing. Nadat ik klaar was met tandenpoetsen, make-up opdoen en dergelijke dingen, slofte ik naar de Grote Zaal. Ik zag Cho en Loena zitten en zwaaide naar hun. Aan de Zwadderich tafel zag ik Draco zitten, normaal was hij toch nooit zo vroeg? Niet dat mij dat iets uit maakte. Ik zocht mijn plek op aan de Giffoendor tafel en schonk was jus d'orange in.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:27 ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Patty Parkinson

    Mijn wekker klonk luid door de slaapzaal van Slytherin, chagrijnig opende ik mijn ogen en rolde mezelf mijn bed uit om vervolgens mijn uniform aan te trekken en nog even mijn haar goed te doen.
    ik had echt een rot ochtend humeur, ik liep de grote zaal in en zetten me vervolgens aan de andere kant van Draco, ''hey'' begroette ik zowel Draco als Blaise, en nam ook wat op mijn bord om het vervolgens op te eten en mijn blik even rond liet gaan. het werd steeds drukker en drukker mijn blik viel al snel op Astoria, ik wist dat Draco haar leuk vond en dat zij Draco leuk vond maar veel deed ik er niet mee Draco had me duidelijk gemaakt dat ik me met mijn eigen leven moet bemoeien en dat is dan ook wat ik doe.


    True friends stab you in the front.

    [ik val in voor Patty totdat ze terug is (:]


    True friends stab you in the front.