• The War Is voorbij en Harry, Ron en Hermoine gaan hun zevende jaar nog af maken omdat ze anders geen Schouwer kunnen worden.
    Draco gaat ook zijn laatste jaar Hogwarts af maken omdat zijn vader in Azkaban zit en hij zijn depressieve moeder niet kan uitstaan.


    WIJKT AF VAN DE VERHAALLIJN!

    Gryffindor.

    - Harry Potter. Wunjo
    - Hermione Granger. Fortunatis
    - Ron Weasley. PotterheadMe
    - Ginny Weasley. Porseleintje
    - Neville Longbottom. PotterheadMe


    Slytherin.

    - Draco Malfoy. FlyAwayAvis
    - Blaise Zabini. Inflamarae
    - Pansy Parkinson. Patholoog
    - astoria Greengrass. TheSeasons

    Ravenclaw.

    - Luna Lovegood. Incantatem
    - Cho Chang. Amnesiae


    Hufflepuff.

    - Cédric Diggory. xAlways
    - Zacharias Smith.



    regels ;
    ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes (ongeveer 5 zinnen).
    • altijd van uit de 'ík' vorm schrijven.
    • een character per persoon / 2 als je het aan kan.
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd.
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC.
    • mag 16+ bevatten.

    LETS PLAY!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 14:24 ]


    True friends stab you in the front.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 21:47 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Mijn topics, het is Pansy niet Patty voor de Engelse naam]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    xDarkKnight schreef:
    (...)

    -wat bedoel je?-


    [Ofdat iemand naar Carlo wil gaan]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    [Ofdat iemand naar Carlo wil gaan]


    [Iedereen begint met wakker worden; dus dat is een goed begin - en aangezien iedereen in verschillende Houses zit, kan dit dus niet samen. Eerst opstarten en daarna komt alles wel vanzelf; net zoals tussen Luna, die ik heb speel, en Neville, die PotterheadMe speelt. c: Gewoon beginnen, dan komt er een hoop op z'n plaats.]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cedric Diggory

    Ik word wakker en kijk om me heen. Ik ben de eerste die wakker is, dus heb ik een keuze. Of ik slaap nog even uit, of ik sta alvast op en heb zometeen tijd over. Ik besluit op te staan en rek me uit. Snel trek ik mijn gewaad aan en ren ik naar de leerlingenkamer. Er is niemand, dus loop ik door naar de grote zaal, met een stapel boeken onder mijn arm, zodat ik huiswerk kan gaan maken. Ik zie nog niemand in de grote zaal, dus begin ik maar aan mijn huiswerk voor verweer tegen de zwarte kunsten. Dit is altijd al mijn favoriete vak geweest, aangezien het heel erg nuttig kan zijn. Dat weet iedereen nu wel, sinds Jeweetwel is teruggekeerd. Ik zucht en kijk naar de stapel met boeken. Misschien moet ik toch maar even mijn opstel voor Geschiedenis van de toverkunst gaan maken, aangezien dat dodelijk saai is, en ik het morgen af moet hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Waar zijn we precies?]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Astoria Greengrass.


    Ik had mijn gedachten en blik verloren aan de lege plek voor mij en ik staarde enkel een beetje in het niets. Die lege plek voor mij was ooit de plek waar Marry had gezeten. Had gezeten ja. Ze was gestorven tijdens de war, ik had met mijn eigen ogen gezien hoe het leven haar werd ontnomen door een vam voldemort zijn volgelingen. Ik had gerouwd om haar, en dat deed ik tot op de dag van vandaag nog steeds. Een zacht zuchtje verliet mijn mond waarna ik even naar de toast met jam op mijn bord staarden en de eetlust me ontnomen was. Vanuit mijn ooghoeken kon ik zien hoe Pansy zich bij Draco en Blaise , die er inmiddel ook was, had neer gezet. Ergens was ik best jaloers, zij was degene die de heletijd bij hem kon zijn. Ik niet, waarschijnlijk zag hij me niet eens staan. Waarschijnlijk wist hij niet eens van mijn bestaan en was ik hem nog nooit opgevallen. Uiteindelijk nam ik een slokje van mijn drinken en probeerden hem uit mijn hoofd te zetten, iets wat tamelijk moeilijk ging.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ik post zo ff wat


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ik denk dat ik even wacht met posten van mijn volgende stuk totdat (bijna) iedereen iets heeft gepost, though.]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draco Malfoy
    Ik keek lachend naar Blaise die waarschijnlijk hetzelfde dacht als mij. Hogwarts was niet veilig met dit duo Blaise leek onschuldig, maar dat was hik zeker niet hij was een echte Slytherin sluw hij komt uit het niets als je het niet verwacht slaat Blaise toe als een tijger die op zijn prooi jaagde die zijn prooi begluurde net zolang totdat zijn prooi het niet meer verwacht en dan bam! Slaat die toe ik daar in tegen was anders, ik zeg gelijk waar het opstaat en val gelijk aan daarom waren wij het perfecte duo maar we hadden 1 ding gemeen als de ander in moeilijkheden zat stond de ander gelijk peraat om hem te helpen. Ik schudde me gedachtes weg en begroette pansy die zich inmiddels bij ons had gevoegd.

    Pansy Parkinson
    Ik keek de twee jongens doordringend aan, ze waren iets van plan dat was duidelijk. Zolang ze het maar niet voor de andere en met namen voor mij verpesten. Anders werd ik echt heel boos op ze ik at mijn bord leeg en dronk mijn drinken op "we hebben zo verweer" zei ik tegen de jongens en zuchtte vervelend.


    True friends stab you in the front.

    Astoria Greengrass


    Een beetje verloren staarden ik naar mijn toast. Niets was meer het zelfde zonder haar en dat ging het waarschijnlijk ook niet meer worden ook. Met een zuchtje plaatsten ik mijn hand onder mijn kin waarna mijn eetlust totaal verdwenen was. Ik schoof mijn bord een beetje naar voren waarna ik van de houten bank opstond en de grote zaal verliet opweg naar buiten om alle drukten te ontvluchte. Een zacht briesje speelden met mijn haar en voor een paar seconden sloot ik mijn ogen en genoot ik van de frisse lucht terwijl ik mijn gedachten probeerden te legen en, mezelf neer zetten op een stenen muurtje.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry Potter
    Ik word wakker van een schelle stem die: ''Opstaan! Opstaan!'' roept. Ik kreun even en open dan mijn ogen. 'Goed zo, je bent wakker.' Zegt mijn nieuwe wekker tevreden. Ik brom wat en ga dan recht overeind zitten. Alles is vaag dus ik tast naar mijn bril. Die ligt er niet, dus die is waarschijnlijk van mijn bed afgevallen. Ik grijp mijn toverstok. 'Accio bril.' mompel ik en een seconde later vang ik mijn bril en zet hem op. Gelijk zie ik alles scherp. Ik kijk om me heen en zie dat Ron en Neville's bedden al leeg zijn. Ik zucht en laat me uit mijn bed glijden. Ik pak mijn uniform en kleed me om. Daarna ga ik naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel, er kijk een magere, 18 jarige jongen terug met een moe gezicht en een bos haar die alle kanten op steekt. Ik plens wat water in mijn gezicht. Aan mijn haar doe ik niks, dat wil toch niet goed zitten.
    Ik loop naar de leerlingenkamer en open het portret van de dikke dame, om er vervolgens doorheen te klimmen. Sloom loop ik alle trappen af, tot ik uiteindelijk bij de grote zaal ben. Ik kijk naar de tafel van Griffoendor, Ron en Ginny zitten er allebei al. Ik twijfel even naast wie ik ga zitten maar besluit dan toch bij Ron te gaan zitten. Ik plof naast hem neer. 'Goedenmorgen.' mompel ik. Ik pak wat cornflakes en strooi die in mijn kom. Ik ben af en toe nogal wat chagrijnig, vooral s'ochtends.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ik ga zo posten. Ik heb gister en eergisteren niets gepost omdat ik dacht wellicht verder in de tijd te komen dan de rest van de RPG'ers. Heeft nu iedereen zo'n beetje minstens één keer gepost? Het lijkt me wel handig als we zo veel mogelijk synchroon lopen. Idk.]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [Iemand die met Carlo wil praten? Hij zit een beetje lonely aan zijn Huffelpuf tafel]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Luna Lovegood
    Terwijl ik mijn toast langzaam opeet - ik bedoel maar; als je te snel ben je gevoeliger voor Nargles - kijk ik naar de Gryffindortafel naar Neville. Ik moet weer denken aan gisteravond, het was ontzettend bijzonder. Terwijl ik langzaam kauw - ik bedoel maar; iedereen weet toch dat die Muggleprofessoren hebben ontdekt dat als je langzaam en goed kauwt je lichaam de voedselstoffen véél beter opeet? - blijf ik kijken. Hij heeft een leuke trui aan, rood met geel en zwart. Zou zijn oma 'm gebreid hebben? Ze heeft vast The Quibbler gelezen; vorig nummer stond er een artikel in over breien met de juiste kleuren om minder evoelig te worden voor Nargles.
    Op dat moment kijkt Neville om en kijkt hij in mijn ogen. Net als ik glimlach kijkt hij beschaamd weg. Een blos kleurt zijn wangen rood. Ik bekijk hem al jarenlang; pas aan het begin van de middag zal et schaamrood van zijn kaken zijn verdwenen. Ik neem een slok van mijn sap terwijl ik de uilen zie binnenkomen. Cadeautjes, pakjes, brieven, kranten en tijdschriften suizen aan de poten van uilen door de lucht. Daar komt net mijn uil aan...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife