• The War Is voorbij en Harry, Ron en Hermoine gaan hun zevende jaar nog af maken omdat ze anders geen Schouwer kunnen worden.
    Draco gaat ook zijn laatste jaar Hogwarts af maken omdat zijn vader in Azkaban zit en hij zijn depressieve moeder niet kan uitstaan.


    WIJKT AF VAN DE VERHAALLIJN!

    • Gryffindor.

    - Harry Potter. Wunjo
    - Hermione Granger. Fortunatis
    - Ron Weasley. PotterheadMe
    - Ginny Weasley. Porseleintje
    - Neville Longbottom. PotterheadMe


    • Slytherin.

    - Draco Malfoy. FlyAwayAvis
    - Blaise Zabini. Inflamarae
    - Pansy Parkinson. Patholoog
    - astoria Greengrass. TheSeasons

    • Ravenclaw.

    - Luna Lovegood. Incantatem
    - Cho Chang. Amnesiae


    • Hufflepuff.

    - Cédric Diggory. xAlways
    - Zacharias Smith.



    regels ;
    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes (ongeveer 5 zinnen).
    • altijd van uit de 'ík' vorm schrijven.
    • een character per persoon / 2 als je het aan kan.
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd.
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC.
    • mag 16+ bevatten.

    LETS PLAY!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 14:24 ]


    True friends stab you in the front.

    Ginny Weasley

    Ik zuchtte diep nadat Harry naast Ron plaats had genomen, aan de andere kant van de tafel. Niet dat ik het hem kwalijk kon nemen, mijn broer was zijn beste vriend.
    Mijn ontbijt at ik dus alleen op. Waar bleef Hermione eigenlijk? Niet dat ze bij me kwam zitten, haar vriendje en beste vriend vond ze vast leuker. Ook haar kon ik niks kwalijk nemen. Waarom kon ik niet gewoon bij Luna en Cho zitten? Ik wist eigenlijk niet of wat nu wel of niet mocht.
    Ik begon in mijn gedachtes te verzinken en die gingen allemaal over Voldemort of wat hij had aangericht. Onbedoeld schoten mijn ogen Draco's kant op, hij was 18 en misschien wel de jongste dooddoener ooit. Nu was hij dat uiteraard niet meer, want Voldemort was dood. Er speelde een kleine glimlach rond mijn lippen terwijl ik aan Teddy dacht, hij was zo schattig! Maar ook hij had iets met Voldemort te maken gehad, zijn ouders waren vermoord. Ik zuchtte opnieuw en concentreerde me op mijn müsli. Fred. Ja, dat vond ik persoonlijk het ergste. Mijn altijd vrolijke, doldwaze broer, ook vermoord. Ik kan nog wel even zo door gaan, Voldemort had te veel verdriet en verlies aangericht. Nadat hij vermoord was, durfde ik eindelijk zijn naam uit te spreken. Harry had dat altijd al gedaan, hij was niet opgevoed met de kennis dat er zo iemand rond liep. En daar was ik eigenlijk jaloers op, ik en -vooral- Ron hadden ons onze hele kindertijd voor gehouden dat Jeweetwel rond liep en wat hij kon aanrichten. Niet dat Harry z'n geweldige tijd had voor Hogwarts..
    Mijn ogen gleden door de Grote Zaal en bleven hangen op Ron en Harry. Waarom ging ik er ook gewoon niet bij zitten? Ik stond op en liep naar de twee jongens toe. Ik ging tegenover hen beide zitten en glimlachte breed naar hen.
    'Goedemorgen!' zei ik vrolijk en nam een slonk van mijn jus d'orange.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    xAlways schreef:
    [Iemand die met Carlo wil praten? Hij zit een beetje lonely aan zijn Huffelpuf tafel]


    [Je kan ook je eigen personages toevoegen. Ikzelf begin eerst wat meer voor mezelf met schrijven wat langzaam maar zeker meer net Neville verstrengelt. Idk wat jij wilt. Je kan ook contact proberen te maken, bijvoorbeeld met Luna, Cho, Ginny, Draco e.d.]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [Ik vraag het nog maar eens, waar zijn we? ik heb weinig zin om alles te gaan lezen.]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amnesiae schreef:
    [Ik vraag het nog maar eens, waar zijn we? ik heb weinig zin om alles te gaan lezen.]


    [dat heb ik aan het begin gezegd en ik leg bij iedereen alles maar 1x uit als je het dan nog niet snapt zou je alles toch moeten terug lezen wat je standaard eigenlijk hoort te doen we zijn bij de eerste schooldag opstaan en ontbijten (;]


    True friends stab you in the front.

    Astoria Greengrass.


    Ik sloot mijn ogen even terwijl ik genoot vam het frisse briesje en het geluid van enkele bladeren die al onder de schoenen kraakten van sommige studenten. Kort om, het was begin september en de herfst begon al op te spelen. Ik opende mijn ogen weer waarna mijn mondhoeken zich omhoog krulden in een glimlachje terwijl ik een beetje wazig voor me uit staarden, iets wat wel eens vaker voorkwam als ik diep in mijn gedachten verdronken was. Mijn moeder had me altijd gezegd dat ik niet zoveel moest dagdromen en me niet zoveel bezig moest houden met fictie boeken en verhalen, maar dat ik meer bezig moest zijn met het nu en de realiteit. Ze had altijd al gewild dat ik meer leek op Daphne, maar de enige overeenkomst tussen mij en mijn zus was dat ze in de zelfde afdeling waren geplaatst. Verder waren er geen overeen komsten. Een zachte zucht verliet mijn mond waarna ik opstond van het stenen muurtje en terug begon te lopen naar binnen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry Potter
    Ik kijk op als ik ''Goedenmorgen'' hoor. Ginny is tegenover ons gaan zitten en mijn hart maakt een sprongetje. Mijn slechte humeur is als sneeuw voor de zon verdwenen, dat heb ik altijd als ik Ginny zie. 'Goedenmorgen.' zeg ik glimlachend. 'Lekker geslapen?' Ron heeft nog altijd niks gezegd dus ik neem aan dat hij te druk is met eten. Ik neem het hem niet kwalijk, ik rammel zelf ook van de honger. Ik pak een toastje en begin die te besmeren met jam. Ondertussen laat ik mijn blik over de tafel van Zwadderich glijden, waar Malfidus zit. Hij zegt de laatste tijd niet zo veel tegen ons. Waarschijnlijk durft hij niks gemeens te zeggen nadat we zijn leven hebben gered en kan hij gewoon niks aardigs zeggen. Ik neem een slok van mijn pompoensap. 'Wat voor les hebben we zo als eerst?' vraag ik dan. Ik kijk naar Ginny, aangezien Ron nog te druk is met eten. Ik ben blij dat ik nu bij Ginny in hetzelfde jaar als ik zit.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ginny Weasley

    Harry keek me lachend aan. 'Goedenmorgen' zei hij glimlachend en ik zag de o zo bekende twinkeling in zijn ogen. 'Lekker geslapen?'
    Ik knikte. 'Ja hoor, ik heb het hier gemist afgelopen zomer'
    Ron is schijnbaar te druk met eten om ons een blik te gunnen, maar ik zit er niet mee.
    'Wat voor les hebben we vandaag als eerst?' vroeg Harry me, nadat hij een slok van zijn pompoensap had genomen.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Eerlijk gezegd weet ik het niet. Het enige wat ik weet is dat het samen met Ravenklauw is' antwoordde ik en tikte ritmisch op tafel. Wat een stom antwoord Weasley! Harry dacht nu vast dat ik een of andere vergeetachtige Truus ben. 'Ik heb in het begin van het jaar nogal moeite met mijn rooster uit mijn hoofd te kennen' gaf ik als verdere toelichting, want wie had dat niet?
    'Ik vraag aan Luna of Cho wel wat we hebben' zei ik vrolijk en liep naar hun tafel toe. Cho, ik was nog steeds geen fan van haar. Ik liet daar alleen niks van merken, het zou dus onmogelijk zijn als ze het door zou hebben.
    'Hee!' zei ik vrolijk, 'Wat hebben we ook alweer het eerste uur?'

    [In het laatste boek is Ginny toch niet zo weg van Cho of wel? Ik weet het niet meer :-/ ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Astoria Greengrass.


    De bladeren die al van de bomen af waren gevallen lieten een krakend geluid na onder de zolen van mijn schoenen, iets wat een klein glimlachje op mijn gezicht liet verschijnen. En blijkbaar was ik niet de enige die al genoot van de aankomst van de herfst, aangezien er nog aardig wat andere studenten buiten waren. Even speurden mijn ogen de menigte af, opzoek naar het oh-zo-bekende blonde haar dat volgens mij niemand echt ooit zou vergeten. Althans, ik in iedergeval niet. Een zacht zuchtje verliet mijn mond en ik beet in mijn lip. Geen spoor van Draco. Ik begreep niet eens waarom ik zocht naar zijn blonde haar en waarom ik moeite deed. Waarschijnlijk wist hij toch niet eens wie ik was. Mijn wangen waren aardig wat rood gekleurd door de kou buiten en toen ik het kasteel weer inliep werd ik overspoeld door een warmte. De gangen waren rustig, hier en daar zaten wat studenten maar de meesten zaten waarschijnlijk nog te ontbijten of bevonden zich in de leerlingen kamer. Mijn eetlust was nogsteeds weg dus besloot ik maar richting de leerlingenkaner te gaan. Ik baande mezelf een weg door de gangen richting de kerkers en niet veel later liep ik de leerlingeb kamer in, plofte ik neer in de groene sofa en sloeg mijn boek open op de juiste bladzijde.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry Potter
    'Eerlijk gezegd weet ik het niet. Het enige wat ik weet is dat het samen met Ravenklauw is.' antwoord Ginny. Het was ook een domme vraag, niemand weet het rooster uit zijn hoofd op de eerste schooldag. 'Ik heb in het begin van het jaar nogal moeite met mijn rooster uit mijn hoofd te kennen.' zegt Ginny dan. Ik glimlach. 'Dat heb ik ook hoor.' verzeker ik haar. 'Ik vraag aan Luna of Cho wel wat we hebben.' zegt Ginny dan vrolijk en ze verdwijnt naar de tafel van Ravenklauw. Ik kijk haar na. We zijn nog niet officieel weer bij elkaar. Het was uit omdat ik achter Voldemort aanging, maar die is nu verslagen dus dan ga ik van uit dat we weer bij elkaar zijn. Alleen heb ik nog niet echt met Ginny gepraat. Ik neem nog een slok van mijn pompoensap en zucht. Ik moet maar eens met haar gaan praten.

    [Ja, volgens mij is Ginny niet zo gek op Cho.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cho Chang

    Ik werd wakker van een koude windvlaag langs mijn gezicht. Ik opende mijn ogen en keek door de kamer, enkele bedden waren al leeg, sommige nog niet. Vermoeid sta ik op en pak mijn spullen bijeen, het was nog best vroeg en ik besloot en snelle douche te nemen voor het ontbijt.
          Met klamme haren en een frisse blik loop ik richting de Great Hall om te ontbijten, ik ben nog geen bekende tegengekomen en vraag me af waar iedereen is. Als ik de Great Hall binnen loop en mijn ogen over de lange afdelingstafels laat glijden zie ik wel wat bekende gezichten. Ik neem plaats aan de Ravenclaw tafel en schep mijn bord vol met toast en ei, ik schenk een glas pompoensap in en kijk naar de honderden uilen die de ochtendpost bezorgen. Aan mijn linkerkant zit een jongen uit een jaar lager en aan mijn rechter kant zit een meisje uit mijn jaar. Ik glimlach naar haar en zeg, 'goedemorgen Maria, nog iets bijzonders meegemaakt in de vakantie?'


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Carlo Kannewasser

    Na een tijdje stroomt de grote zaal vol en komen er wat vrienden bij me zitten. Iedereen begint met eten, dus stop ik mijn boeken weg. Iedereen vraagt dingen aan me over mijn vakantie, maar ik reageer er niet op. Aangezien ik dit jaar weer captain ben van het zwerkbalteam, worden daar ook veel vragen over gesteld. Mijn ogen gaan naar de tafel van Ravenclaw. Ik zie Cho praten met haar vriendin, Maria, en merk niet dat ik alweer zit te staren tot Zacharias Smith me tegen mijn schouder duwt. Ik draai me om en kijk hem geïrriteerd aan. 'Wat wil je, Smith?' Vraag ik zo beleefd mogelijk. 'Eigenlijk wil ik weten of spelers uit het zwerkbalteam van vorig jaar voorrang krijgen, want weet je...' En ik ben weg. Ik sta op en loop naar de tafel van Ravenclaw. 'Hey Cho. leuke zomer gehad?' Vraag ik zo beleefd mogelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ Carlo is toch dood? Stomme opmerking, i know.. ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    MT> [Kan ik ergens inspringen met Pansy?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Porseleintje schreef:
    [ Carlo is toch dood? Stomme opmerking, i know.. ]


    Ja, dat dacht ik eerst ook, maar ik vind hem een leuk personage

    Hij zou trouwens al van school af zijn, en Cho ook

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 16:17 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ze houd zich niet aan de verhaallijn.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''