• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    David Marc Johnson
    Ze snauwde me toe toen ik vroeg wat er gebeurd was en ik kijk haar kort aan, zo van 'ja, dat snap ik toch ook wel'.
    Als ze weer opstijgt en haar paard meteen weer afrost schud ik afkeurend mijn hoofd, ik snap dan ook meteen dat haar paard haar eraf probeert te gooien.
    "Je begrijpt toch wel dat Samara enkel zo doet omdat jij ook agressief doet? Het paard gedraagt zich vaak zoals de ruiter" zeg ik met mijn beide armen over elkaar, terwijl ik nog steeds in het midden van de bak sta. Dit meisje is compleet verpest door haar ouders, waarschijnlijk gewoon omdat ze geen aandacht voor haar hebben en haar dus maar gewoon afkopen met spulletjes en dure dingen.. waarom kinderen nemen als je ze toch niet behandeld zoals het hoort?

    Nathan Black
    Als Steve me vraagt hoe het paard heet denk ik even na, wat had ze ook alweer gezegt..?
    "Eh, Misty volgens mij" zeg ik dan "Haar baasje heet Jaimy, maar ik kan haar niet meer vinden.." mompel ik dan beschaamd "Volgens mij had ik iets verkeerd gezegt" vervolg ik terwijl ik naar de grond kijk, ik zou echt niet weten wat ik gedaan heb maar ik heb haar overstuur gemaakt, dat is zeker..
    Als Steve me dan vraagt of ik Scotty T misschien een tijdje wil berijden siert een glimlach automatisch rond mijn lippen, ik heb dat altijd al zo'n geweldig mooi paard gevonden..
    "Ja, natuurlijk wil ik dat" zeg ik met een glimlach tegen hem.


    Ik ben weer thuis c:
    Yay c:


    Little do you know

    Steve James Hiddles
    Ik dacht even na bij de naam. Het kwam me wel bekend voor. Toen hij ook de naam van de eigenaar noemde wist ik het. "Die hoort wel in dat blok maar een paar stallen verder. Tussen Django en Dandi." Ik legde mijn hand op zijn schouder town hij zei dat hij het verpest had. "Je hebt het vast niet verpest. Je bent een van de beste stalhulpen die deze plek heeft gehad en dat zegt veel." Hij moest echt niet zo veel aan zichzelf twijfelen. Hij verpestte geen dingen. Ik zag hem glunderen toen ik hem vroeg Scotty bij te rijden. Hem vertrouwde ik het wel toe. Scotty zou nogsteeds erg kunnen gaan kloten, maar hij kon het wel aan. Misschien was het voor hem wel slim de martingaal om te doen. Het zou me namelijk wel erg veel uitkomst bieden. "Dat is echt heel fijn, Nate. Zal ik hem dan voor je opzadelen of leg ik gewoon alles ervoor?" Dat kostte weinig tijd, opzadelen, dus dat kon wel. Ik snapte namelijk wel als iemand niet een paard met een agressieve reputatie van 1.80 schofthoogte wilde opzadelen. "Anders zet ik zo die haf wel goed. Dan kan jij afmaken waar je mee bezig was. Waar heb je de eigenaar de spullen laten leggen? Of waren die er niet bij?" Het was wel handig om dit te weten voor ik paarden ging verplaatsen.


    Bowties were never Cooler

    Cheryl Gold
    "Je begrijpt toch wel dat Samara enkel zo doet omdat jij ook agressief doet? Het paard gedraagt zich vaak zoals de ruiter" Vanuit mijn ooghoeken zag ik hem met zijn armen over elkaar in het midden van de bak staan. Daarom neem ik dus bijna nooit les ... Ik hou er niet van als iemand zich met mijn rijden bemoeid.
    "Nee het paard is gewoon ondankbaar en kan best wachten dat ze gewoon werkt!" roep ik tussen de bokkende bewegingen van de merrie onder me door. "Stomme rotknol" Maar ik kende Samara inmiddels als ik haar maar weer aan het lopen kreeg dan zou ze vanzelf ophouden. Dus opnieuw gaf ik haar been en sloeg net zo hard met de zweep, wat eerst averechts werkte maar later ging de merrie uiteindelijk toch voorwaarts en staakte haar pogingen me eraf te mieteren,


    luce is onderweg hoor :D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 17:03 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lucy Johnson
    Ik rij net een volte als ik Timmy zie zitten. "Wat moet ik doen?" Hij klinkt opgewekt en ik grinnik waarna ik Special terughou naar de draf.
    "Zie je die 4 staanders aan die kant van de bak?" en ik wijs naar de zijkant, "Daar liggen ook 4 balken bij, je kunt ze in principe zo onder het hek doorschuiven dan hoef je ze niet zo ver te tillen. Daarom heb ik ze daar de laatste keer achter gelaten.. Ik was te lui om ze helemaal terug te brengen. Als je die nou eens voor me opzet en versteld tijdens het springen? Normaal doe ik het alleen maar Special is... ongeduldig en vloog me er de vorige keer vandoor toen ik de hindernis opnieuw opbouwde omdat mevrouw er doorheen sprong. Toen heb ik 15 minuten lopen vangen voor ik haar te pakken had..." grinnik ik.
    Het was niet zo grappig geweest op dat moment. "of je gaat op Special zitten en ik haal de zooi deze kant op dan hoef je alleen nog maar te verstellen straks en opnieuw op te bouwen als ze er door in plaats van erover springt" Ik was wel benieuwd of hij op Special ging zitten, het was natuurlijk heel anders dan Juul.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik keek even toen ze vroeg of ik ze zag liggen. Ik keek en mijn ogen vielen al snel op de staanders. "Ik zie ze.'' zei ik vrolijk. Ik luisterde naar haar verhaal en grinnikte even aan het einde. "Ze is ook wel echt een ondeugd." zei ik terwijl ik probeerde mijn lach in te houden. het was vast niet leuk geweest op het moment zelf, maar nu was het wel verdomde grappig. Ik schudde mijn hoofd toen ze het erover had dat ik even op haar paard zou rijden. Dat was voor mij veels te hoog en daarbij leek het me ook gewoon niet handig om steeds te wisselen. "Het lukt me wel. Ik ben wel een klein mager scharminkel, als je ooit hebt geprobeert Juultje iets te laten doen wat ze zelf niet wil kan je best wat hebben." Die pony was een tank als ze iets perse wel of niet wilde. Ik klom van de bakrand af en begon met wat moeite de balken en staanders de bak in te zeulen. Toen alles in het midden lag begon ik de hindernissen op te zetten. "Hoe hoog wil je ze hebben? 20cm oxer om mee te beginnen?" Meestal begon ik daarmee als ik met Juultje ging opwarmen om te crossen, maar haar paard was toch een flink maatje groter.


    Bowties were never Cooler

    Lucy Johnson
    Timmy leek het niet zo eens te zijn met mijn idee om op Special te rijden en begon dus gewoon de hele mikmak vanaf de bakrand naar het midden te verplaatsen, arme Timmy. Hij zei dat hij het allemaal wel hebben kon maar ik kon zien dat hij er moeite mee had om alles mee te slepen.
    "Hoe hoog wil je ze hebben? 20cm oxer om mee te beginnen?" en grinnik. "Maak er maar 40 van ze is net iets groter dan Juultje" Met Special zou ik in de Z springen gaan beginnen dat was heel wat anders dan 20 centimeter , dus met 40 kon ze ook best opwarmen. "20 gaat ze niet een springen denk ik... ik denk dat ze er gewoon overheen stapt" en ik spoor Special aan op de hoefslag in een kort galopje van 2 rondes waarna ik haar weer draven laat.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mamo schreef:
    (...)

    James Hampton
    'Dat kan, maar ik wilde gewoon wat anders dan gras,' vertelde Cian. Ik knikte weer.
    'Dat klopt, maar ik kan af en toe raar zijn. Dan spelen we polo met een pompoen tijdens Halloween of dan gebruiken we in plaats van een polostick een bezem, maar goed,' gaf hij als antwoord op mijn vraag. 'Daar zit wat in. Afwisseling is af en toe wel eens leuk voor paard en ruiter,' zei ik met een glimlach. Cian stapte af en knoopte de teugels vast aan het hek. Ik stak mijn hand uit naar Wesley en liet hem er aan ruiken, waarna ik voorzichtig over zijn hoofd aaide. 'Nou mijn zin om te trainen zit er nu niet veel in,' zei Cian, 'misschien als je geluk hebt, gaan we vandaag nog met bezems aan de slag.' Ik knikte even. 'Hebben jullie zaterdag een belangrijke wedstrijd?' vroeg ik.


    Cian christy Whinter
    'Hebben jullie zaterdag een belangrijke wedstrijd?' Vroeg James. Ik leunde over het hek en klopte zelf zachtjes op de nek van Wesley. 'Ja, volgens mijn wel,' zei ik. 'En jij? vroeg ik hem. Ik dacht aan die keer dat we een grote blunder gemaakt hadden tijdens een wedstrijd en niet doorbroken door de eerste ronde. Wesley's snuit raakte mijn arm. 'Het komt wel goed' zou hij hebben gezegd. 'Ik breng Wesley op stal,' zei ik, knoopte de teugels los, pakte de spullen en liep de bak uit, richting de stallen. 'Als je zin hebt om mee te komen, misschien kunnen we meer mensen verwelkomen,' riep ik met een glimlach.


    Vampire + Servant = Servamp

    Allunga Fox
    Na een kwartiertje raap ik mezelf weer bij elkaar en loop met Yani weer richting de poetsplaats, ik maak hem stevig vast en ga dan even snel om mijn poetsbox. Terwijl ik hem dit keer heel uitgebreid borstel praat ik zachtjes met hem. Ik wil dit jaar met Yani beginnen in het wedstrijdseizoen. In IJsland hebben we natuurlijk wel eens meegedaan aan wedstrijden, maar IJsland is zo anders in die dingen dan de meeste landen. Morgen ga ik weer rijden met Yani, maar hij moet zich eerst hier op zijn gemak voelen, anders kan ik niks met hem,.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    David Marc Johnson
    Ze roept naar me dat Samara gewoon ondankbaar is en ik schud afkeurend mijn hoofd als ze haar paard uitscheld en vervolgens een aantal slagen met de zweep geeft.
    "Dat jou vader nooit door heeft dat jíj degene bent die al jou paarden verpest en niet de stalhulp of anderen" zeg ik rustig tegen haar.
    "Nee, Pappie koopt gewoon een nieuw paard voor je zodat je die opnieuw kunt verpesten, hoe goed je paard ook is je krijgt het altijd voor elkaar er een slachtpaard van te maken" vervolg ik verwijtend. Nee, als ze zo gaat doen dan kan ik het ook. Ze moet verdomme respect hebben voor het dier dat haar toe laat op haar rug te zitten. Al wil Samara dat nu al niet meer natuurlijk, wie wil nou zo'n kreng op zijn rug?

    Nathan Black
    Steve vertelt me dat het paard enkel een paar boxen verderop moest staan dus ik knik dat ik het begrijp.
    "Dat is echt heel fijn, Nate. Zal ik hem dan voor je opzadelen of leg ik gewoon alles ervoor?" vraagt hij me dan.
    "Ehm, zadel jij hem maar op, dat lijkt me wel het beste denk ik" zeg ik grinnikend. Ik ben niet bang voor Scotty, ik weet gewoon dat hij best vals kan zijn. En een paard dat nog wel eens vals doet is niet bepaald lief als je het dier op zadeld en zo. Daar zijn ze meestal niet bepaalt tevreden mee..
    "Maar goed, ik ga dat meisje denk ik maar zoeken.." zeg ik dan met een onzeker glimlachje. Ik wil niet dat iemand hier verdrietig is door mij, of door wie dan ook..


    Zoww c:
    En nu maar weer bezig met huiswerk -.-


    Little do you know

    Cheryl Gold
    Ik hou Samara wat terug en stap de bak rond. Ze moesten eens weten, een ander kon 's avonds gezellig met zijn ouders aan tafel zitten tijdens het eten, en in de ochtend bij het ontbijt. Bespreken hoe je dag was, wat je doen gaat, waar je trots op bent en minder. Ik deed dat niet, mijn ouders waren nooit thuis.
    "Als mijn vader wat vaker thuis was geweest had hij dat misschien geweten." antwoord ik hem rustig. Ik was vrij kwaad op mijn ouders, ze hadden me opnieuw voor twee weken opgescheept met een oppas en zouden vrijdag terugkomen en zaterdag komen kijken naar de wedstrijd. Ze hadden beloofd erbij te zijn, en gisterenavond hadden ze opgebeld dat ze toch een paar dagen langer wegbleven en weer niet thuis zouden zijn.
    "Maar wat snap jij daar van" En ik stap van Samara af, mijn zin om te rijden was inmiddels weg. De stijgbeugel aan mijn kant steek ik op waarna ik om het paard heen loop en de andere opsteek zonder David een blik te gunnen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    David Marc Johnson
    Ze verteld me dat haar ouders nooit thuis zijn, iets waardoor ik haar gedrag iets meer begrijp.
    "Maar wat snap jij daar van" zegt ze en vervolgens stapt ze van haar paard af om vervolgens de beugels op te steken zonder mij een blik te gunnen.
    "Ik snap dat je, je daardoor rot voelt, maar dat is nog geen reden om je paard af te rossen en te mishandelen. Je ouders kopen je af met dure spulletjes omdat ze denken dat, dat alles beter maakt, dat gebeurt. Maar als je geen directe liefde van je ouders krijgt zoek dat dan bij je paard? Of bij anderen?" zeg ik tegen haar. Mijn armen hebben inmiddels plaats naast mijn lichaam gevonden, ik heb geen reden meer om haar afkeurende blikken te geven. Ik snap haar, ditsoort situaties kom ik vaak genoeg tegen op school.. En ik heb dan ook altijd wel medelijden met die kinderen, ze krijgen immers geen directe liefde van hun ouders, maar dit geeft alsnog geen logische reden voor hun gedrag. Ditsoort kinderen moeten hun problemen niet omzetten in arrogantie, zo word het juist erger voor ze..


    Tehe :')


    Little do you know

    Cheryl Gold
    "Ik snap dat je, je daardoor rot voelt, maar dat is nog geen reden om je paard af te rossen en te mishandelen. Je ouders kopen je af met dure spulletjes omdat ze denken dat, dat alles beter maakt, dat gebeurt. Maar als je geen directe liefde van je ouders krijgt zoek dat dan bij je paard? Of bij anderen?"
    Ik zucht een keer, ze snappen er niks van, ze snappen het nooit. Niemand snapt het. "Ik wil geen liefde van iemand anders, ik wil liefde van mijn ouders, ik wil dat zij trots op me zijn en wat een ander van me denkt interesseert me niet." Maar trots zouden ze nooit zijn, ze hadden geen tijd voor me. Ze kwamen hun beloftes niet na en kwamen elke keer met een slap excuus en een kado om het goed te maken. "Ze zijn er nooit, ze zouden hier moeten zijn dit weekend, ze hebben het beloofd..."
    Ik haak de ene kant van mijn teugels achter de beugel en pak ze daarna vast, "Kom mee" mompel ik tegen het paard waarna ik haar achter me aan trek richting de deur.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    David Marc Johnson
    Ze zucht en zegt: "Ik wil geen liefde van iemand anders, ik wil liefde van mijn ouders, ik wil dat zij trots op me zijn en wat een ander van me denkt interesseert me niet" Meelijwekkend kijk ik haar aan, het doet me altijd zeer ditsoort dingen te horen. Haar hele gedrag word hierdoor verklaart.. Maar alsnog vind ik het vreselijk dat ze haar paard af rost enkel omdat haar ouders niet duidelijk laten zien dat ze van haar houden.
    "Ze zijn er nooit, ze zouden hier moeten zijn dit weekend, ze hebben het beloofd..." zegt ze dan. Ze klinkt teleurgesteld, wat ik compleet begrijp.
    "Heb je al geprobeert met ze te praten?" vraag ik haar dan. Ik ben nu eenmaal een vertrouwenspersoon op de school waar ik werk, dus die rol komt nu gewoon boven. Het is gewoon fijn als ik iemand kan helpen en ze een beetje vrolijker kan maken..


    Little do you know

    Cheryl Gold
    ineens schiet ik in de lach om zijn domme opmerking en draai me om waarna ik hem aan kijk van, wtf? snap je het dan nog niet?
    "Ze zijn er nooit! Hoe moet ik met ze praten! En als ze er wel zijn hebben ze nog geen tijd me, snap dat dan!" Was hij nou werkelijk zo dom? En dan te bedenken dat leraren ons wat zouden moeten leren, volgens mij kunnen ze zelf heel wat lessen in levenservaring gaan volgen...
    "Ik ben van kinds af aan alleen gelaten, en waarom vertel ik jou dit..? Het interesseert je toch niks." zucht ik waarna ik me de andere kant weer op draai en Samara meetrek naar de poetsplaats waar ik haar hoofdstel afdoe en haar halster om zodat ze vast staat. Daarna maak ik de singel los en pak haar zadel om het vervolgens terug te brengen naar de zadelkamer waar het hoort.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Cian christy Whinter
    'Hebben jullie zaterdag een belangrijke wedstrijd?' Vroeg James. Ik leunde over het hek en klopte zelf zachtjes op de nek van Wesley. 'Ja, volgens mijn wel,' zei ik. 'En jij? vroeg ik hem. Ik dacht aan die keer dat we een grote blunder gemaakt hadden tijdens een wedstrijd en niet doorbroken door de eerste ronde. Wesley's snuit raakte mijn arm. 'Het komt wel goed' zou hij hebben gezegd. 'Ik breng Wesley op stal,' zei ik, knoopte de teugels los, pakte de spullen en liep de bak uit, richting de stallen. 'Als je zin hebt om mee te komen, misschien kunnen we meer mensen verwelkomen,' riep ik met een glimlach.


    James Hampton
    'Ja, volgens mij wel. En jij?' vroeg Cian aan mij. Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Weet je het niet eens zeker?' vroeg ik lachend. 'Ja, nou ja niet veel belangrijker dan anders eigenlijk, maar in mijn ogen is elke wedstrijd wel belangrijk,' vertelde ik. 'Ik breng Wesley op stal,' zei Cian, terwijl hij de teugels losknoopte. 'Als je zin hebt om mee te komen, misschien kunnen we meer mensen verwelkomen,' riep hij met een glimlach. Ik liep achter hem aan. 'Ik heb het over het algemeen niet zo op nieuwe mensen. Ze stellen altijd zoveel vragen,' vertelde ik, 'maar ze alleen verwelkomen is misschien wel een goed idee ja.' Ik stak mijn handen in de zakken van mijn donkerblauwe paardrijbroek en wandelde achter Cian en Wesley aan. 'Hoe lang rijd je al paard?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 20:04 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."