• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - KiliOfDurin
    - James 'Jamie' Hampton - Voltaire - Mamo
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - Roww
    - Brandon Gillis - Houston - Camp
    - Miguel Clark - Agitato - coven
    - Nathan Black - - Roww
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - KiliOfDurin
    - Thomas Ohmen - - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Septime Camille Valerié Dubois - - Fortunatis
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo - Roww
    - Allunga Fox
    - Yani - Allunga
    - Alexis Roselle Smith.
    - Replay - Vexy
    - Alexandra 'Alex' Jane Mooré - Chance - HurtedHeart
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - PotterheadMe
    - Silver Mary 'Jaimy' McCurtan - Mistery - MusicFreakx
    - Cheryl Gold - Samara - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - Appelboompje



    Regels
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Woensdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Mamo schreef:
    [Ik kan nog kiezen ook, wat een luxe. :')
    Doe maar Cian, aangezien jij eerder was haha. Begin jij of zal ik beginnen?]


    (begin jij maar)


    Vampire + Servant = Servamp

    Brandon Gilles

    De jongen zat achter het stuur van zijn zwarte landrover. De trailer bungelde erachter over de lange snelweg. Bij de zoveelste bocht protesteerde zijn hengst met een schel gehinnik. Met een zucht liet hij zijn zonnebril op het deskbord vallen en ontwaakte er een kleine glimlach bij het zicht op de stallen. De vrij onmakkelijke trailer hobbelde erg waardoor de hengst vaak tegen de wand trapte. Met een opgeluchte zucht zette hij de auto op de pakeerplaats en zette de brommende motor uit. De hengst werd weer rustig en hij stapte uit de auto uit terwijl hij zijn zonnebril aan de hals van zijn shirt hing. Langzaam opende hij de klep en trippelde de hengst de trailer uit.


    "All of my hates you ": - James Malow.

    James Hampton
    Met lange teugels wandelden Voltaire en ik terug naar stal. We hadden een fijne, maar vermoeiende training op zitten. Voltaire had absoluut goed zijn best gedaan, waardoor ik wat meer vertrouwen kreeg in het aankomende wedstrijdseizoen. Het moest en zou een goed seizoen worden, daar gingen we met zijn tweeën echt ons best voor doen. Ik klopte Voltaire op zijn hals, die brieste. Voor de deur van de stallen stapte ik van Voltaire af. Aan de hand liep Voltaire mee naar een poetsplaats, waar ik het paard afzadelde. De afdruk van de neusriem en het zadel waren te zien door het zweet. Het was geen verkeerd idee om hem eerst even af te spoelen, voordat ik hem in zijn stal zou zetten. Dat zou Voltaire ook wel fijn vinden. Ik knoopte hem los en liep vervolgens met hem naar buiten, waar lopend water was, waarmee je onder andere je paard kon afspoelen. 'Zo, gaan we dat zweet er even afspoelen, hè jongen,' zei ik tegen Voltaire. Ik begon bij zijn benen en vervolgens ging ik steeds een klein beetje omhoog, zodat het paard aan het water kon wennen. Ik had geluk dat Voltaire nooit zo'n probleem was met afspoelen. Hij bleef altijd braaf stil staan. Hij vond het zelfs altijd wel leuk.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Denise Grace Fell
    Met een diepe zucht ga ik op mijn kont zitten met het zadel nogsteeds naast me op de grond liggend.
    Ik kijk om me heen, maar er is niemand die me kan helpen..
    "Oké dan.. nog een keer proberen" mompel ik tegen mezelf terwijl ik het zware zadel op mijn arm leg om vervolgens proberen op te staan.
    Als het me eindelijk, na veel klungelen, lukt om op te staan met het zadel in mijn handen loop ik maar weer verder naar de kluisjes. Eenmaal daar doe ik mijn kastje open en leg het zadel op de steun en het hoofdstel hang ik aan de hanger die daarvoor gemaakt is. De tas met spullen leg ik er ook in.
    Ik doe het kastje op slot en de sleutel gaat in de zak van mijn rijbroek.
    "Oké, dat was dat" zeg ik met een opgeluchte zucht tegen mezelf.. Nu opzoek naar mensen om mezelf netjes voor te stellen.
    Maar waar vind ik mensen? Ik loop door het stallen complex als ik plots mijn mobiel voel trillen. Ik haal het ding uit mijn broekzak en haal hem van vergrendelen af.
    'Sorry liefje, maar je zult tot acht uur moeten wachten. Je vader kan je niet ophalen vanwegen je werk. Xx' staat er in mijn scherm. Een geïrriteerde grom rolt over mijn lippen, waarom heb ik nu geen rijbewijs? Dan kon ik zelf naar huis gaan.. Nu moet ik zorgen dat iemand me kan brengen.. oké, dat word hem ook niet aangezien ik de route naar huis niet eens meer weet.. Dat word wachten tot acht uur..
    "Fijn. Mag ik hier gaan zitten verhongeren terwijl mijn moeder en broertje vrolijk zitten te eten thuis.." grom ik tegen mezelf. Ik haat het als mijn vader me weer eens laat wachten. We hebben maar één auto en die heeft mijn vader nu dus. Soms mocht ik hem echt niet, verwaand nest dat het is.. ik ben blij dat ik niet op hem lijk..


    Ik verveel me :')


    Little do you know

    Cian Christy Whinter
    Met Wesley aan de teugels, liep ik naar de buitenbaan, die vrij was. Mijn team was er vandaag niet, dus moest ik het maar alleen doen. Ik knoopte Wesley vast aan het hek en legde mijn spullen bij elkaar op de grond.
    'Moet even twee pionnen halen, ben zo terug.' Ik liet Wes achter en jogde richting de opbergruimte. Ik zag volgens mij iemand bekends staan bij de poetsplaats, maar kon even niet omhoog halen.
    De opbergruimte was opgeruimd en vond al snel twee perfecte pionen die als doel gebruikt konden worden. Ik liep terug over het erf naar Wesley, die ongeduldig stond te trappelen.
    'Oke, we gaan trainen,' zei ik tegen Wesley, knoopte de teugels los van het hek en begeleide hem de bak in. Mijn spullen haalde ik nog onder het hek vandaan, waarbij ik hem in het midden zet. Ik haalde nog even de spullen op, pakte hem bij de teugels en steeg op.


    Vampire + Servant = Servamp

    @camp
    Steve James Hiddles
    Ik was net klaar met poetsen toen ik weer een trailer aan hoorde komen rijden. Eerst maar Scotty wegzetten, want nu was hij wel ongeduldig. Ik zou als vanavond iedereen weg was gaan rijden met hem. Ik liep met hem naar een van de paddocks en zette hem vrij. Ik zag hem rennen en dollen. Hij was eigenlijk ook zo'n kleuter. Ik deed alles dicht en vast voor ik weg liep. Op de parkeerplaats zag ik een jongen staan met zijn paard al buiten zijn trailer. Ik liep naar de twee toe. "Hallo. Ik ben Steve, de stalmeester. Hebben jullie een goede reis gehad?" vroeg ik vriendelijk. Hopelijk zou het nu even rustig worden want er moest nog zo veel gebeuren. Daarbij waren er een aantal mensen hier die niet normaal met hun paard om gingen en ik wilde ze in het oog houden. Als ze te ver zouden gaan zou ik ze aangeven bij de SPCA. Dat was al eerder gebeurt en we hadden een paar paarden daardoor uit best slechte behandelmethoden gekregen en een beter leven kunnen bieden. Dat deed me goed. Maar nu moest ik me focussen op mijn taak om mensen te helpen te settelen in deze stallen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 16:21 ]


    Bowties were never Cooler

    [iemand voor Jaimy?]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    HeartGrenade schreef:
    [iemand voor Jaimy?]


    Ik heb Denise die chagrijnig in de hallen staat, David die aan het springen is met zijn paardje, en Nathan die boxen aan het mesten is.. Kies maar d:


    Little do you know

    [Keey :)]

    Jaimy
    Ik leidde het paardje richting het stallenblok, terwijl ik de eigenaar wat dingen vroeg. 'Wat is haar naam?' 'Mistery.' Ik wreef Mistery over haar hals. 'Ik maak er maar Misty van, voor het gemak.' De man haalde zijn schouders op. 'Ik leg de papieren op het dashboard,' zei hij met een monotone stem. 'Daar zit ook een briefje met info bij, van mijn stalknecht. Was gek op 't beest.' Met die woorden liep hij weg. Nou zeg, wat een bot persoon. In de stallen zag ik een jongen bezig met mesten. Ik ging erop af. 'Hallo! Lukt het een beetje?' grinnikte ik.


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Nathan Black
    Ik zucht zachtjes en trek mijn grijze vest uit, en hang deze over de boxdeur, waardoor ik enkel nog in mijn blauwe T-shirt sta en mijn armen zichtbaar worden.
    Voor de zoveelste keer vandaag hoor ik het fijne geluid van hoefgetrappel en niet veel later verschijnt er een meisje met een prachtige haflinger, de tweede al vandaag die hier met een haflinger komt. Ze ziet er leuk uit, lang stijl blond haar, ze past wel bij het paard.
    ''Hallo! Lukt het een beetje?'' vraagt ze me met een grinnik.
    Ik knik glimlachend "Ja hoor, ik doe dit elke dag" zeg ik met een glimlachje "Maar jij bent nieuw hier zie ik?" Ik steek mijn hand naar haar uit "Ik ben Nathan, de stalhulp dus" stel ik mezelf grinnikend voor.
    "Dus als je geen tijd hebt voor je paard een keer, of je hebt even geen tijd om je box uit te mesten dan kom je maar naar mij toe. Ik doe alles met plezier" zeg ik weer glimlachend tegen haar.


    Little do you know


    Nathan Black
    Ik zucht zachtjes en trek mijn grijze vest uit, en hang deze over de boxdeur, waardoor ik enkel nog in mijn blauwe T-shirt sta en mijn armen zichtbaar worden.
    Voor de zoveelste keer vandaag hoor ik het fijne geluid van hoefgetrappel en niet veel later verschijnt er een meisje met een prachtige haflinger, de tweede al vandaag die hier met een haflinger komt. Ze ziet er leuk uit, lang stijl blond haar, ze past wel bij het paard.
    ''Hallo! Lukt het een beetje?'' vraagt ze me met een grinnik.
    Ik knik glimlachend "Ja hoor, ik doe dit elke dag" zeg ik met een glimlachje "Maar jij bent nieuw hier zie ik?" Ik steek mijn hand naar haar uit "Ik ben Nathan, de stalhulp dus" stel ik mezelf grinnikend voor.
    "Dus als je geen tijd hebt voor je paard een keer, of je hebt even geen tijd om je box uit te mesten dan kom je maar naar mij toe. Ik doe alles met plezier" zeg ik weer glimlachend tegen haar.


    Jaimy
    De jongen knikt glimlachend. 'Ja hoor, ik die dit elke dag, maar jij bent nieuw zie ik?' zegt hij met een glimlach. Dan steekt hij zin hand uit. Hij blijkt Nathan te heten en stalhulp te zijn. 'Dus als je geen tijd hebt voor je paard een keer, of je hebt even geen tijd om je box uit te mesten dan kom je maar naar mij naar toe. Ik doe alles met plezier.' Ik lach vrolijk. 'Nathan, de stalhulp, dus. Leuke naam, Nathan! Ik ben Jaimy, en deze schoonheid hier is Misty, mijn nieuwe paard sinds tien minuten.' Ik glimlach er vrolijk bij. 'Weet jij misschien waar ik d'r kan zetten? Dan kan ze haar omgeving rustig verkennen en dan kan ik je ondertussen helpen,' stel ik voor. Wat een schattig jongetje, hij oogt zo lief.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:57 ]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Nathan Black
    ''Nathan, de stalhulp, dus. Leuke naam, Nathan! Ik ben Jaimy, en deze schoonheid hier is Misty, mijn nieuwe paard sinds tien minuten.'' zegt ze vrolijk met een glimlach ''Weet jij misschien waar ik d'r kan zetten? Dan kan ze haar omgeving rustig verkennen en dan kan ik je ondertussen helpen,'' vraagt ze me.
    "Oh, ehm in deze hal zijn een aantal lege boxen. Je kan haar wel in één ervan zetten. De box hier tegenover is leeg, daar staat geen paard in dus kun je die wel gebruiken. Ik weet niet of Steve dat ook in gedachten heeft maar hij is vast druk bezig, als hij iets anders in gedachten heeft dan zorgt hij daar maar voor" zeg ik met een grinnik tegen haar.
    "Maar dit is mijn laatste box, dus je hoeft me niet meer te helpen met mesten" zeg ik dan waarna ik de vork in de kruiwagen leg en de kruiwagen vervolgens op til en een beetje aan de kant zet.
    "Ik hoop dat je je hier een beetje thuis zal voelen, maar dat lukt vast wel want er is sinds vandaag nog een meisje met een haflinger. Dus ik denk dat je het vast wel met haar kan vinden" zeg ik met een glimlach tegen Jaimy. Als ze haar paard in de box gezet heeft wacht ik nog even op haar.
    "Ga je mee? Dan leeg ik deze kruiwagen even en dan kan ik je wel een rondleiding geven" zeg ik weer glimlachend tegen haar.


    Ik hou van lange stukjes :'D
    Maar Nathan is geen jongetje.. hij is 19.. :c
    x')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Nathan Black
    ''Nathan, de stalhulp, dus. Leuke naam, Nathan! Ik ben Jaimy, en deze schoonheid hier is Misty, mijn nieuwe paard sinds tien minuten.'' zegt ze vrolijk met een glimlach ''Weet jij misschien waar ik d'r kan zetten? Dan kan ze haar omgeving rustig verkennen en dan kan ik je ondertussen helpen,'' vraagt ze me.
    "Oh, ehm in deze hal zijn een aantal lege boxen. Je kan haar wel in één ervan zetten. De box hier tegenover is leeg, daar staat geen paard in dus kun je die wel gebruiken. Ik weet niet of Steve dat ook in gedachten heeft maar hij is vast druk bezig, als hij iets anders in gedachten heeft dan zorgt hij daar maar voor" zeg ik met een grinnik tegen haar.
    "Maar dit is mijn laatste box, dus je hoeft me niet meer te helpen met mesten" zeg ik dan waarna ik de vork in de kruiwagen leg en de kruiwagen vervolgens op til en een beetje aan de kant zet.
    "Ik hoop dat je je hier een beetje thuis zal voelen, maar dat lukt vast wel want er is sinds vandaag nog een meisje met een haflinger. Dus ik denk dat je het vast wel met haar kan vinden" zeg ik met een glimlach tegen Jaimy. Als ze haar paard in de box gezet heeft wacht ik nog even op haar.
    "Ga je mee? Dan leeg ik deze kruiwagen even en dan kan ik je wel een rondleiding geven" zeg ik weer glimlachend tegen haar.


    Jaimy
    Nathan geeft me wat uitleg over waar ik Misty neer kan zetten. Dus ik breng haar naar de stal hier tegenover. Hij blijft het hebben over ene Steve, wie zou dat zijn? Ik maak Misty los, geef haar een klopje en kijk of ze het leuk vindt. Ze laat direct haar hoofd te zakken om te grazen van haar hooi. Ik schuif de deur dicht en draai me weer naar Nathan. 'Maar dit is mijn laatste box, dus je hoeft me niet meer te helpen met mesten,' zegt hij. Hij legt zijn vork in de kruiwagen en zet die ene beetje aan de kant. "Ik hoop dat je je hier een beetje thuis zal voelen, maar dat lukt vast wel want er is sinds vandaag nog een meisje met een haflinger. Dus ik denk dat je het vast wel met haar kan vinden" zegt hij. 'Ga je mee? Dan leeg ik deze kruiwagen even en dan kan ik je wel een rondleiding geven,' zegt hij glimlachend. Ik knik. 'Ja, super! Rijden komt er toch niet van, heb geen BH aan, ben ik vergeten,' lach ik, maar dan realiseer ik me hoe stom dat wel niet moet overkomen. Wat ben ik toch een sukkel. 'Oh, euhm.. Dat klonk vast raar,' mompel ik verlegen.

    [Ik switch maar even naar tt, sorry voor het ongemak]


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    -ow gash. wat gaat dat snel... o.O-


    take me back to the basics and the simple life

    Haha, ja gaat snel hier x'D
    Dat vond ik ook al vanochtend d:
    Ik ga nu even eten, en dan reageer ik wel weer met Nathan c:


    Little do you know