• Ja ja, ik ben verliefd en indirect is het ook op een jongen! Ik ben verliefd op mijn nieuwe username [: Crave --> Irvine.

    Irvine is de achternaam van deze knappe jongen!





    Jeremy Irvine! Je kunt hem kennen van de film War Horse. Ik ken hem door de film Now is good. Dit is de verfilming van het boek Before I die/ Voor ik doodga van Jenny Downham.

    De nieuwste film waarin hij gaat spelen is Fallen, ook van een boek dit keer van Lauren Kate [:

    Mwihi <3 ik ben blij met mijn nieuwe username :9~ Waar staar jullie username voor?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leuke gozer (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was zo blij toen ik las op FaceBook dat hij Daniël gaat spelen in Fallen :'D.
    Ik denk opzich wel dat ze er een mooie film van gaan maken, maar dat s natuurlijk alleen maar afwachten.


    Enjoy life

    Prachtige naam! En idem voor de acteur :').
    Mijn username komt van een drankje uit de Harry Potter boeken, waardoor je voor een bepaalde tijd stapelverliefd wordt op de maker van het drankje.
    Maar ik ga hem morgen waarschijnlijk omdopen naar Chocolata, vernoemt naar de lekkernij waar ik zwaar verslaafd aan ben.
    Hoewel, ik weet niet zeker. Ik heb dan ook een poll gemaakt om het te vragen...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De dude is niet echt helemaal mijn smaak, maar hijs zeker niet lelijk ofzo. En je nieuwe username word best wennen eigenlijk.
    Ik denk trouwens dat mijn username wel genoeg zegt :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oehh, die mag er wel wezen ^^

    Mijn username komt van de film Constantine, wat ook de achternaam van de hoofdpersoon in de film is. De film was okee, maar Constantine vond ik meteen een super mooie naam ^^


    Inspiration can hit you any time

    War Horse ja!
    Me likes c:

    Mijn username betekent geheugenverlies (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mijn oude vertrouwde sigaretten merk


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hij doet me denken aan Pewdiepie, hehe. Leuke username!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Waarschijnlijk wist je dit al, but I love him too haha :3
    So I love your username also.


    So cute. :x


    Oh, en mijn username slaat op mn oude username: Months. Ik vond Years wel leuk om het op te volgen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 20:42 ]


    :)

    He is cute!

    & mijn username is van reece mastin, ik wou eigenlijk gewoon Mastin, die was vrij toen ik hem voor de eerste keer checkte, een half jaar geleden, maar toen nam ik toch een andere en ondertussen is Mastin bezet en daarom werd het deze maar :d


    effort never betrays you

    I like c;
    Tja, ik ben gewoon Zoidberg. Waarom ook niet hè?


    26 - 02 - '16

    I like it. (:


    Bad decisions make good stories.

    I like it, maar dit gaat zeker weer wennen worden, Jaimy. Mhihi. ;3.
    En die van mij is Morticia Addams.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Arlert schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. We moeten gewoon afwachten. ^^
    Vrijdag ga ik naar City of Bones, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar.


    Vandaag is het vrijdag ^^ veel plezier! (:

    nerveus schreef:
    Leuke gozer (H)


    Mwhihi, I knoooow! (:

    Abonny schreef:
    Ik was zo blij toen ik las op FaceBook dat hij Daniël gaat spelen in Fallen :'D.
    Ik denk opzich wel dat ze er een mooie film van gaan maken, maar dat s natuurlijk alleen maar afwachten.


    Persoonlijk vind ik hem goed gecast (en niet alleen omdat hij zo onwijs knap is, want sommige acteurs kunnen nog zo knap zijn, maar alsnog niet passen bij de rol).

    Chocolata schreef:
    Prachtige naam! En idem voor de acteur :').
    Mijn username komt van een drankje uit de Harry Potter boeken, waardoor je voor een bepaalde tijd stapelverliefd wordt op de maker van het drankje.
    Maar ik ga hem morgen waarschijnlijk omdopen naar Chocolata, vernoemt naar de lekkernij waar ik zwaar verslaafd aan ben.
    Hoewel, ik weet niet zeker. Ik heb dan ook een poll gemaakt om het te vragen...


    Ik zie dat je 'm veranderd hebt ^^ leuk!

    Caffeine schreef:
    De dude is niet echt helemaal mijn smaak, maar hijs zeker niet lelijk ofzo. En je nieuwe username word best wennen eigenlijk.
    Ik denk trouwens dat mijn username wel genoeg zegt :').


    Zoiets dacht ik al dat het niet jouw smaak zou zijn ^^ ghehe sorry, maar misschien is het een voordeel dat mijn foto wel hetzelfde blijft? :] en ja, je username zegt genoeg ghehe.

    Constantine schreef:
    Oehh, die mag er wel wezen ^^

    Mijn username komt van de film Constantine, wat ook de achternaam van de hoofdpersoon in de film is. De film was okee, maar Constantine vond ik meteen een super mooie naam ^^


    Oh leuk, die film heb ik helaas nog niet gezien ^^

    Amnesiae schreef:
    War Horse ja!
    Me likes c:

    Mijn username betekent geheugenverlies (:


    Ik moet nog steeds denken aan Amnesia het spel >< waar ook het geheugenverlies een belangrijk deel is. Dus het klopt nog ook ^^

    Pewds schreef:
    Hij doet me denken aan Pewdiepie, hehe. Leuke username!


    Ik ben echt dol op jouw username! Pewdiepie is geweldig <3

    Years schreef:
    Waarschijnlijk wist je dit al, but I love him too haha :3
    So I love your username also.


    So cute. :x


    Oh, en mijn username slaat op mn oude username: Months. Ik vond Years wel leuk om het op te volgen.


    Oh dat is leuk bedacht met jouw username! ^^ origineel (:

    reecemastin schreef:
    He is cute!

    & mijn username is van reece mastin, ik wou eigenlijk gewoon Mastin, die was vrij toen ik hem voor de eerste keer checkte, een half jaar geleden, maar toen nam ik toch een andere en ondertussen is Mastin bezet en daarom werd het deze maar :d


    Grote kans dat als je een username later neemt dat die bezet is ja :] ik was ook al bang dat deze bezet was :'D

    Zoidberg schreef:
    I like c;
    Tja, ik ben gewoon Zoidberg. Waarom ook niet hè?



    Hahah, dat plaatje :'D

    Anarose schreef:
    I like it. (:


    Thanks! (:

    Morticia schreef:
    I like it, maar dit gaat zeker weer wennen worden, Jaimy. Mhihi. ;3.
    En die van mij is Morticia Addams.


    Sorry Maia :3 en misschien dat ik wel nog weer een keer terug ga naar Crave :] en ik ben ook dol op jouw username! ^^ come on, The Addams Family is awesome :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oeh, ik vind 'm mooi :3 De naam bedoelde ik. Maar die jongen ook, haha
    Nja, iedereen die de Hongerspelen-trilogie kent, weet waar Spotgaai op slaat :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die