• Heyo!
    Ik heb sinds vandaag een paar kleurlenzen tot mijn beschikking, aangezien ik van plan ben om deze bij bepaalde evenementen te gaan dragen. Echter zit ik met het probleem dat ik dus keihard fail met het indoen van deze krengen.
    Ik zou graag tips willen hebben over het indoen van deze zachte lenzen! ^^

    Jamily schreef:
    Ik denk dat je ze inmiddels wel al een keer hebt ingedaan en dus weet hoe het moet, dus nu heb ik ook een vraag aan jou: zie je anders met kleurenlenzen?
    Ik heb gewone normale zachte lenzen, en ik zat er eens aan te denken te vragen of ze die ook lichter blauw kunnen maken, maar ik vraag me af of je dan minder goed kunt zien.
    Oh en qua indoen leg ik mijn lens op m'n rechterwijsvinger, met mijn linkermiddelvinger trek ik m'n ooglid onder naar beneden en met m'n linkerwijsvinger 't boven omhoog (ik kan niet zo goed uitleggen) en dan vooral recht naar voren kijken, anders lukt 't bij mij echt nooit. Oh, en ik zou wel je nagels kort houden als ik jou was, met erin doen kan 't nog wel, maar met eruit halen scheuren ze bij mij soms makkelijk.

    Geloof het of niet, ik heb ze nog niet ingehad haha. :'D
    En verdorie, mijn nagels kunnen nog wel eens lang zijn aangezien ik lui ben... Damn hehe.

    Draculea schreef:
    (...)
    Okay! ^^ Haha geloof me, ik stop ze na iedere poging terug in dat vloeistof want ik ben bang dat ik ze anders laat vallen.

    Wees blij dat je kleurlenzen hebt, want die kun je volgens mij nog makkelijker terugvinden dan gewone lenzen. Hoevaak ik wel niet mijn hele vloer heb afgezocht met of zonder succes.
    Oh, en die van mij zijn ooit ineens randomly uit mijn oog gevallen. Nog steeds geen idee hoe het kwam. Maar ik heb nu geen last meer van, gelukkig. Ik vind het trouwens ook hilarisch als mensen me raar aan gaan kijken als in mijn oog zit te prutsen. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Draculea schreef:
    (...)
    Thanks for the tips! ^^ En jaa that's a secret hehe. :3 Ik zal morgen wel een nieuw topic openen, so you'll see. :Y)

    Ik ben benieuwd :')
    Het is wel vreselijk beschamend dat ik kand schreef in plaats van kant. :3


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd :')
    Het is wel vreselijk beschamend dat ik kand schreef in plaats van kant. :3

    Haha ach, dat deert niet. :Y)

    Ludovico schreef:
    (...)
    Wees blij dat je kleurlenzen hebt, want die kun je volgens mij nog makkelijker terugvinden dan gewone lenzen. Hoevaak ik wel niet mijn hele vloer heb afgezocht met of zonder succes.
    Oh, en die van mij zijn ooit ineens randomly uit mijn oog gevallen. Nog steeds geen idee hoe het kwam. Maar ik heb nu geen last meer van, gelukkig. Ik vind het trouwens ook hilarisch als mensen me raar aan gaan kijken als in mijn oog zit te prutsen. x'D

    Ohgod, wat een hel zou dat zijn. Ik weet zeker dat als ik echt lenzen moest dragen, ik ze vaak genoeg kwijt zou zijn omdat ik soms zo'n kluns ben. :'D
    Whut, oké dan hoop ik dat mijn kleurlenzen niet random uit mijn oog vallen...

    Draculea schreef:
    (...)
    Ohgod, wat een hel zou dat zijn. Ik weet zeker dat als ik echt lenzen moest dragen, ik ze vaak genoeg kwijt zou zijn omdat ik soms zo'n kluns ben. :'D
    Whut, oké dan hoop ik dat mijn kleurlenzen niet random uit mijn oog vallen...

    Haha, daar had ik dus ook last van, maar ik heb nu gelukkig nergens meer last van ;P *klopt dit af*
    Als je goed opbouwt met het dragen (eerst vier uur, dan acht uur, etc.), dan moet dat niet gebeuren, dat zomaar uitvallen. En je oog moet vochtig genoeg blijven, omdat je lens anders uitdroogt en dat is niet fijn (voel je vanzelf wel).


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik mijn lenzen in doe, kijk ik ik zelf altijd naar binnen met het oog, zodat ik die vinger niet zie die dan recht erop af komt.. Dan komt die lens dus als het ware naast je iris te liggen.. Vervolgens beweeg je je iris richting de lens toe en als het goed is draait ie dan mee terug.. zo doe ik het met mijn lenzen..

    Het lukte me gewoon niet als ik recht vooruit bleef kijken :p.. toen zei de opticien dat het ook zo kon xD.. Misschien heb je er wat aan..

    Ludovico schreef:
    (...)
    Haha, daar had ik dus ook last van, maar ik heb nu gelukkig nergens meer last van ;P *klopt dit af*
    Als je goed opbouwt met het dragen (eerst vier uur, dan acht uur, etc.), dan moet dat niet gebeuren, dat zomaar uitvallen. En je oog moet vochtig genoeg blijven, omdat je lens anders uitdroogt en dat is niet fijn (voel je vanzelf wel).

    Okay hopen dat het bij mij dan niet gaat gebeuren haha. ^^

    mismi schreef:
    Als ik mijn lenzen in doe, kijk ik ik zelf altijd naar binnen met het oog, zodat ik die vinger niet zie die dan recht erop af komt.. Dan komt die lens dus als het ware naast je iris te liggen.. Vervolgens beweeg je je iris richting de lens toe en als het goed is draait ie dan mee terug.. zo doe ik het met mijn lenzen..

    Het lukte me gewoon niet als ik recht vooruit bleef kijken :p.. toen zei de opticien dat het ook zo kon xD.. Misschien heb je er wat aan..

    Dat wilde ik in de eerste instantie proberen, maar dat vond ik nog enger. I don't know why. :'D

    Oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen. In het begin is het echt een geklooi met die krengen, naar verloop van tijd wordt het makkelijker. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 21:00 ]


    Bad decisions make good stories.

    Waar heb je ze gekocht? Ik wil ze namelijk ook voor een schoolfeest ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    Waar heb je ze gekocht? Ik wil ze namelijk ook voor een schoolfeest ^^

    Large. Maar Attitude Holland verkoopt ze ook.

    Draculea schreef:
    (...)
    Large. Maar Attitude Holland verkoopt ze ook.


    Kan je hem linken? Sorry ik ben zaterdag avond-lui xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb sinds een paar dagen ook kleurlenzen en na wat tips van mijn tante krijg ik ze best goed in. Ik kijk altijd met mijn andere oog in de spiegel, dus niet die waar die lens op gaat. Een focus aan een kant zeg maar, dan zie ik de lens niet aankomen. Ook leg ik ze op mijn oogwit en schuif ze dan voorzichtig naar mijn iris. Na een paar keer knipperen zitten ze dan bij mij goed :]

    Beetje vage uitleg, maar oké xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Peculiaris schreef:
    (...)

    Kan je hem linken? Sorry ik ben zaterdag avond-lui xD

    Alstu (: