• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          •
          • Aragog | Adelyn Raven Cavett

    • Frodo | Samantha Lockwood
          • Lizor | Quinn Tereza Cole.
          • Irvine | Scarlett Bennett

    • Malafide | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • Cashby | Timo Jefferson
          • Eternamente | Andrew Jake Carter.
          • Maven | Désirée Aelita Winfrith.
    Inactief wegens persoonlijke redenen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 16:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Okay, dan denk ik dat hij nog wel even blijft. Tenzij iemand anders Alec wilt ontmoeten. :').

    Hihi, is goed!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het is weer een beetje dood hier :[


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    Het is weer een beetje dood hier :[

    Ja, ik zal asap met Alec schrijven. Even denken wie hij nog meer kan martelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xJules001 schreef:
    Het is weer een beetje dood hier :[

    Ja, jammer genoeg wel. :[ Volgens mij ben ik nu degene die een post moet schrijven. Hm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ja, jammer genoeg wel. :[ Volgens mij ben ik nu degene die een post moet schrijven. Hm.


    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie er nu moet schrijven. Ik volgensmij niet in ieder geval ;]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie er nu moet schrijven. Ik volgensmij niet in ieder geval ;]

    Ik denk ik. Pfftt. Ik doe aan zoveel RPG's mee dat ik er een lijstje van moet maken om het bij te houden. Ik denk alleen dat ik sommige er dan vergeet op te zetten. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, nee, Cashby is. Ik heb het net even gecheckt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ik denk ik. Pfftt. Ik doe aan zoveel RPG's mee dat ik er een lijstje van moet maken om het bij te houden. Ik denk alleen dat ik sommige er dan vergeet op te zetten. :')


    Haha, dit is mijn enige RPG... (A) Ik denk dat ik er zoveel echt niet kan bijhouden ;o


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Haha, dit is mijn enige RPG... (A) Ik denk dat ik er zoveel echt niet kan bijhouden ;o

    Pfft. Ik heb er iets van 5 of zo. Als ik er niet meer vergeet. :') En dan RPG ik ook nog één op één.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Pfft. Ik heb er iets van 5 of zo. Als ik er niet meer vergeet. :') En dan RPG ik ook nog één op één.


    Coolie! Maar dat is wel echt serieus veel zeg!


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Coolie! Maar dat is wel echt serieus veel zeg!

    Haha, vind je? Dat valt best mee hoor. Ik ben ook nog bezig met m'n verhalen en m'n eigen tekenwedstrijd. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Haha, vind je? Dat valt best mee hoor. Ik ben ook nog bezig met m'n verhalen en m'n eigen tekenwedstrijd. :')


    Super leuk, echt creatief dus!
    Heb je ook nog een eigen tekenwedstrijd? Hoe leuk!


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Super leuk, echt creatief dus!
    Heb je ook nog een eigen tekenwedstrijd? Hoe leuk!

    Haha, ja. Is wel m'n eerste, dus hopelijk doe/organiseer ik die goed. Ik ga met zulke dingen namelijk snel in de stress. :'D Hehe, nou ja, creatief.. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik schrijf morgen...
    Met die dronken kop van mij gaat het niet zo goed gaan nu denk ik x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Ik schrijf morgen...
    Met die dronken kop van mij gaat het niet zo goed gaan nu denk ik x)

    Hahaha. Dronken? ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.