• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          •
          • Aragog | Adelyn Raven Cavett

    • Frodo | Samantha Lockwood
          • Lizor | Quinn Tereza Cole.
          • Irvine | Scarlett Bennett

    • Malafide | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • Cashby | Timo Jefferson
          • Eternamente | Andrew Jake Carter.
          • Maven | Désirée Aelita Winfrith.
    Inactief wegens persoonlijke redenen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 16:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik heb allang een reactie gepost...

    @Lizor; Wat is je personage nu aan het doen?

    Dat weet ik, maar omdat ik niet wist of je nou met Alec naar iemand anders wilde of verder wilde met Adelyn. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik heb allang een reactie gepost...

    @Lizor; Wat is je personage nu aan het doen?

    Ze staat ergens of zo idk, ze doet niks haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aragog schreef:
    (...)
    Dat weet ik, maar omdat ik niet wist of je nou met Alec naar iemand anders wilde of verder wilde met Adelyn. ;p

    Ik wachtte de hele tijd op jou... Alec blijft nog bij Adelyn, hij wacht tot ze klaar is met zichzelf schoonmaken. Maar, zoals ik toen had voorgesteld, kan je wel doen dat die deur niet op slot zit (wat ie toch al niet zit) en dat ie op een kier gaat staan? Of dat Adelyn wel iets probeert en Alec haar tegen houdt?

    @Lizor; Kom anders naar ons? Dan heb je ook wat te doen met je personage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik wachtte de hele tijd op jou... Alec blijft nog bij Adelyn, hij wacht tot ze klaar is met zichzelf schoonmaken. Maar, zoals ik toen had voorgesteld, kan je wel doen dat die deur niet op slot zit (wat ie toch al niet zit) en dat ie op een kier gaat staan? Of dat Adelyn wel iets probeert en Alec haar tegen houdt?

    @Lizor; Kom anders naar ons? Dan heb je ook wat te doen met je personage.

    Lol, dat wist ik niet. :'D Omdat je met Jaimy (geloof ik) zat te praten over dat Alec naar haar personage toe zal komen, of zoiets. Mijn excuses. :3 Als ik tijd kan vinden zal ik proberen om vanavond te reageren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xJules001 schreef:
    (...)

    hahaha, thanks! Jullie ook allemaal :0
    (oeps, een 10 dagen te late reactie.. faaaaaaal!)

    Haha, dat maakt niks uit! ^^ Ik ga nu een reactie schrijven, maar verwacht 'm niet te goed of zo. Cuz' I don't have any inspiration at all.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Haha, dat maakt niks uit! ^^ Ik ga nu een reactie schrijven, maar verwacht 'm niet te goed of zo. Cuz' I don't have any inspiration at all.


    Leuk! Ik zal daarna reageren! (Want ik ben dan aan de beurt toch?)


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Leuk! Ik zal daarna reageren! (Want ik ben dan aan de beurt toch?)

    Eh, ik denk het wel ja? Haha. Anders moet je even terugkijken in het speeltopic wie er na mij reageerde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aragog schreef:
    (...)
    Lol, dat wist ik niet. :'D Omdat je met Jaimy (geloof ik) zat te praten over dat Alec naar haar personage toe zal komen, of zoiets. Mijn excuses. :3 Als ik tijd kan vinden zal ik proberen om vanavond te reageren.

    I will wait patiently.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Eh, ik denk het wel ja? Haha. Anders moet je even terugkijken in het speeltopic wie er na mij reageerde.


    Ik heb al teruggeschreven (A) Ik hoop dat je er iets mee kan :]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Hehehe oke. Ik ga s effe kijken :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lisa, Quinn is bij Sam en Scarlett in de kamer en is vastgebonden aan de muur. Ze kan alleen maar toekijken op dit moment.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noraley schreef:
    Lisa, Quinn is bij Sam en Scarlett in de kamer en is vastgebonden aan de muur. Ze kan alleen maar toekijken op dit moment.

    Oh oké :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Omg, ik wil terugschrijven maar ik moet nog wachten op anderen :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Omg, ik wil terugschrijven maar ik moet nog wachten op anderen :')


    welke andere allemaal? Opzich kun je wel terugschrijven tooooooch (a) hahaha.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    welke andere allemaal? Opzich kun je wel terugschrijven tooooooch (a) hahaha.

    Hahaha, nee. Dat kan ik niet. Ik moet nog op SnowFrost, Cashby en Eternamente ofzo wachten. Nog een boel mensen dus. Even afwachten :')
    Maar kom je alleen op Quizlet voor deze RPG of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.