• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          •
          • Aragog | Adelyn Raven Cavett

    • Frodo | Samantha Lockwood
          • Lizor | Quinn Tereza Cole.
          • Irvine | Scarlett Bennett

    • Malafide | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • Cashby | Timo Jefferson
          • Eternamente | Andrew Jake Carter.
          • Maven | Désirée Aelita Winfrith.
    Inactief wegens persoonlijke redenen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 16:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hahaha, nee. Dat kan ik niet. Ik moet nog op SnowFrost, Cashby en Eternamente ofzo wachten. Nog een boel mensen dus. Even afwachten :')
    Maar kom je alleen op Quizlet voor deze RPG of niet?


    Baluuuh..
    Soms lees ik wat verhalen op Quizlet maar nu heb ik het heel druk dus nu eigenlijk alleen voor deze RPG ja.. Jij?


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    SnowFrost --> NCIS


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^ Oh god, you've gotta be kidding me -,-"

    Marshall -> Lolicia.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    ^ Oh god, you've gotta be kidding me -,-"

    Marshall -> Lolicia.


    No, He's not. Niet dat ik gelovig ben.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    No, He's not. Niet dat ik gelovig ben.

    Oh, dear.. I prayed so hard for you. --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even melden dat ik in Oostenrijk zit en voor internet moet betalen waardoor ik zo min mogelijk op de laptop zit en dus pas over een weekje kan posten x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Even melden dat ik in Oostenrijk zit en voor internet moet betalen waardoor ik zo min mogelijk op de laptop zit en dus pas over een weekje kan posten x)


    Veel plezier! Tot over een weekje weer!


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Veel plezier! Tot over een weekje weer!

    Indeed!
    Ik ben trouwens echt nieuwsgierig naar de volgende posts. *hinthint* Ik wil snel weer terug schrijven. :x


    † Love? I want to sleep.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oh, dear.. I prayed so hard for you. --"


    Yeah sure.-_-

    Mijn post komt heel misschien morgen. Maar dan heb ik het nogal druk omdat ik iemand ga moeten en mijn stiefbroers komen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)
    Yeah sure.-_-
    Mijn post komt heel misschien morgen. Maar dan heb ik het nogal druk omdat ik iemand ga moeten en mijn stiefbroers komen.

    Oeh, daar wil ik trouwens wel alle details van weten, die meeting. Where does it goes down? :3.
    En jakkiedarrie, komen ze nu toch nog. ._.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    NCIS schreef:
    (...)

    Yeah sure.-_-

    Mijn post komt heel misschien morgen. Maar dan heb ik het nogal druk omdat ik iemand ga moeten en mijn stiefbroers komen.

    Laat me weten hoe die meeting was. En wtf, komen die nog? Lol. Dat word dus een hele dag met de koptelefoon op lopen of buiten zijn. (krul)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 23:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okeeeee... Ik was mijn profielnaam aan het wijzigen op mijn ipad en toen verzond hij hem perongelijk dus nu heet ik voor een maand (:0) Jul op quizlet... +_+'


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jul schreef:
    Okeeeee... Ik was mijn profielnaam aan het wijzigen op mijn ipad en toen verzond hij hem perongelijk dus nu heet ik voor een maand (:0) Jul op quizlet... +_+'

    Hahaha, ohgod. Da's wel echt kut. :x
    Maar welke wou je dan eigenlijk doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hahaha, ohgod. Da's wel echt kut. :x
    Maar welke wou je dan eigenlijk doen?


    Ja.. Ik weet nog niet wat ik gedaan zou hebben maar ik vond dat mijn vier jaar (ofzoiets) oude naam met een x en 001 maar eens vervangen moest worden :p
    Maarjaaaaa. Nu heb ik tenminste 1 maand de tijd om erover na te denken... Plus, ik heb enorm geluk dat er nog een J staat inplaats van een L.. Dat zou pas iets geweest zijn xd haha.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jul schreef:
    (...)

    Ja.. Ik weet nog niet wat ik gedaan zou hebben maar ik vond dat mijn vier jaar (ofzoiets) oude naam met een x en 001 maar eens vervangen moest worden :p
    Maarjaaaaa. Nu heb ik tenminste 1 maand de tijd om erover na te denken... Plus, ik heb enorm geluk dat er nog een J staat inplaats van een L.. Dat zou pas iets geweest zijn xd haha.

    Hahahaha, inderdaad. Maar dat had toch niet gekunt, want iemand anders heeft die al als username. (nerd) Ja, ik ben zo erg dat ik het meteen heb opgezocht. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.