• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          •
          • Aragog | Adelyn Raven Cavett

    • Frodo | Samantha Lockwood
          • Lizor | Quinn Tereza Cole.
          • Irvine | Scarlett Bennett

    • Malafide | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • Cashby | Timo Jefferson
          • Eternamente | Andrew Jake Carter.
          • Maven | Désirée Aelita Winfrith.
    Inactief wegens persoonlijke redenen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 16:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, Jaimster, maar Alec kan er dan toch wat aan doen? :c.
    Dat kan ik simpelweg even wat bedenken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Azazels >> SnowFrost


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Osaki -> Marshall.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Holy crap, als dit dood gaat hé.
    People, voor de zoveelste keer; op wie wachten jullie en willen jullie beginnen met reageren? Als je niet meer mee wilt/ kan doen vanwege omstandigheden, vermeld mij dat dan. Dat is beter dan dat het opnieuw zowat doodloopt en niemand meer reageert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wacht ip Marshall, en zij wacht weer wat op iemand anders.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    Ik wacht ip Marshall, en zij wacht weer wat op iemand anders.

    Ja, op Cashby heb ik vernomen.
    Ik zal haar wel eens een berichtje sturen, nadat ik een character sheet heb geschreven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nice.
    Trouwens: Malafide is Marshall.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, ik zal trouwens zo snel mogelijk gaan posten! Ik wil echt niet dat 'ie dood gaat[deze RPG].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil ook niet dat het dood gaat :[


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    ^ Nee, je bent veels te leuk om mee te RPGen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen, als jullie op iemand wachten, dan kunnen jullie degene een berichtje sturen. Er is al een tijd niets meer gepost, behalve die paar en ik wil wel graag dat de users hier eveneens het initiatief nemen om de ander erop aan te spreken. Anders blijven we maar wachten. Ik wil heel graag dat deze RPG blijft leven en nog een tijd doorgaat, we zijn niet eens aan het einde van het eerste topic.
    De users die niet meer reageren of niets van zich laten horen, zal ik eruit gaan zetten - mocht het zo doorgaan. Als iemand hier niet op reageert, zal ik nog wel een bericht sturen om hoe en wat, maar ik wil het liefste dat er in dit topic ook besproken wordt. Dit met de reden dat het niet fijn werk is het allemaal op een mobiel naar verschillende users te verzenden, mijn laptop kan ik niet meer gebruiken.

    - Nikolaevna.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Marshall schreef:
    ^ Nee, je bent veels te leuk om mee te RPGen!


    hahaha, thanks! Jullie ook allemaal :0
    (oeps, een 10 dagen te late reactie.. faaaaaaal!)


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jaaaaa ik wil wel verder maar ik weet niet wat je van plan bent met Alec? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morticia schreef:
    Mensen, als jullie op iemand wachten, dan kunnen jullie degene een berichtje sturen. Er is al een tijd niets meer gepost, behalve die paar en ik wil wel graag dat de users hier eveneens het initiatief nemen om de ander erop aan te spreken. Anders blijven we maar wachten. Ik wil heel graag dat deze RPG blijft leven en nog een tijd doorgaat, we zijn niet eens aan het einde van het eerste topic.
    De users die niet meer reageren of niets van zich laten horen, zal ik eruit gaan zetten - mocht het zo doorgaan. Als iemand hier niet op reageert, zal ik nog wel een bericht sturen om hoe en wat, maar ik wil het liefste dat er in dit topic ook besproken wordt. Dit met de reden dat het niet fijn werk is het allemaal op een mobiel naar verschillende users te verzenden, mijn laptop kan ik niet meer gebruiken.

    - Nikolaevna.


    Ik snap best dat je het topic niet dood wil laten gaan en ik wil wel verder, alleen heb ik niet echt iemand om mee te RPG'en :'x

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 12:52 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aragog schreef:
    Jaaaaa ik wil wel verder maar ik weet niet wat je van plan bent met Alec? :3

    Ik heb allang een reactie gepost...

    @Lizor; Wat is je personage nu aan het doen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.