• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    Avah zuchtte. Ze liet zichzelf op de grond neerzakken en leunde met haar rug tegen het bad.
    'Nou, we hebben geloof ik Seven minutes in heaven gespeeld... In ieder geval zaten Brooke en Harry bij elkaar in de kast en-' Ze stopt even, volgens mij had ze dit niet mogen zeggen. 'Dat mogen Liam en Chelsey dus niet weten en had ik eigenlijk niet mogen zeggen, maar zij hadden het over een kast en volgens mij kan ik mij ook herinneren dat dat klopt. Iemand stelde het voor, maar ik heb geen idee wie. Verder is het voor mij een warboel van... tja... uhm... ik weet het niet.'
    Ze keek me aan en hoestte weer zachtjes. 'Ik denk dat...' Ze maakte haar zin niet af. Maar ik kon wel raden wat ze wilde zeggen. Ik dacht namelijk precies hetzelfde: Dat Avah en ik samen in die kast hebben gezeten. Eigenlijk vind ik dit niet heel erg. Avah is wel de leukste van allemaal, dat heb ik altijd al gevonden. Alleen voel ik me wel schuldig tegenover Rose en Niall.
    'Ik ga even opzoek naar een aspirientje, voor mijn hoofd uit elkaar barst,' deelde ik mee. Ik had nog steeds erg hoofdpijn. Ik gooide een paar kastjes open.
    'Bingo,' zei ik zacht in mezelf toen ik het juiste doosje zag. Ik pakte er een strip uit en stopte één van de witte pilletjes ervan in mijn mond, om er daarna een flinke slok water achteraan te nemen.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles.
    Brooke glimlachte en ik voelde iets kriebelen. Ik voelde daarna haar mond bij mijn oor, heel even dacht ik dat ze me een kusje gaf, maar ze fluisterde zacht: "Er zit een slot op mijn kamerdeur." Ik kon gewoon voelen hoe leuk ze het vond om dit te zeggen en eerlijk gezegd deed het mij ook wel wat. Ze pakte mijn pols vast en opende de deur een stukje, waar niemand te zien was. Al snel stonden we in haar kamer, met de deur op slot. Dat was trouwens ook veel veiliger. Al konden er natuurlijk wel vragen komen als iemand vroeg waarom die op slot zat. Maar goed, niet aan denken Harry. Ze grijnsde speels naar me en glimlachend liep ik op haar af, om mijn lippen op de hare te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "Avah" Cailin Avalee Horan

    Louis zei er niks op, maar aan zijn gezichtsuitdrukking was op te maken dat hij hetzelfde dacht. Wat hij er allemaal van vond, was echter niet te zeggen. Ik trok mijn knieën op en verborg mijn hoofd in mijn armen. Ik haatte deze hele situatie. Het feit dat ik niet precies wist wat er in die kast was gebeurd, was frustrerend. Daarbij begon ik mij nu ook af te vragen met wie Niall in de kast had gezeten en wat hij had uitgespookt. Ik bedoel, het was wel duidelijk dat Harry en Brooke een leuke tijd hadden gehad. Stel dat... Oh, ik wilde er niet aan denken.
    'Ik ga even opzoek naar een aspirientje, voor mijn hoofd uit elkaar barst,' deelde Louis mee, waardoor ik weer opkeek en zijn bewegingen volgde. Ik verborg mijn gezicht echter bijna gelijk weer in mijn armen, toen ik tot de conclusie kwam dat ik verkeerde dingen over hem dacht. Zoals dat hij nog steeds echt ontzettend leuk was. Kom op Avah, je bent geen vijftien meer. Toen vond je hem leuk, nu niet meer. Er is daarbij vast niks gebeurd vannacht. Zodra je het je zal herinneren, weet je dat er niks aan de hand is.
    De zenuwachtige vlinders in mijn buik, zijn mooie blauwgrijze ogen die mij aankijken. De drang om hem te zoenen is zo groot. Langzaam dringt de alcohol het vermogen om logisch te beredeneren dat dit fout is naar de achtergrond en-
    Verschrikt kwam ik overeind, niet helemaal wetend wat ik moest doen. Ik besloot richting de badkamerdeur te lopen en deze te openen, bang dat de herinneringen allemaal terugkwamen en deze precies zo zouden zijn, als dat ik dacht dat ze zijn, helemaal niet onschuldig.


    Happy Birthday my Potter!

    [Iemand voor Zayn?(A)]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZaynNiall schreef:
    [Iemand voor Zayn?(A)]



    ( Zijn zusje was opzoek naar hem ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Laoch schreef:
    (...)


    ( Zijn zusje was opzoek naar hem ^^)


    [Haha, oké. Ik zal zo een reactie schrijven.:Y)]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Essink schreef:
    Harry Styles.
    Brooke glimlachte en ik voelde iets kriebelen. Ik voelde daarna haar mond bij mijn oor, heel even dacht ik dat ze me een kusje gaf, maar ze fluisterde zacht: "Er zit een slot op mijn kamerdeur." Ik kon gewoon voelen hoe leuk ze het vond om dit te zeggen en eerlijk gezegd deed het mij ook wel wat. Ze pakte mijn pols vast en opende de deur een stukje, waar niemand te zien was. Al snel stonden we in haar kamer, met de deur op slot. Dat was trouwens ook veel veiliger. Al konden er natuurlijk wel vragen komen als iemand vroeg waarom die op slot zat. Maar goed, niet aan denken Harry. Ze grijnsde speels naar me en glimlachend liep ik op haar af, om mijn lippen op de hare te drukken.


    Brookelle Payne.
    Toen ik zijn lippen op die van mij voelde raasden de vlinders door mijn maag, al vond ik dat best moeilijk. Van alle jongens op deze hele aardbol koos mijn hart voor de broer van een van mijn beste vriendinnen. Ik duwde de gedachte weg, en zoende hem terug. Mijn voeten wisten beter wat ze deden dan ik, en al gauw viel ik achterover op mijn bed, terwijl ik Harry met me meetrok. Mijn benen krulden om zijn middel, terwijl mijn tong zich een weg naar binnen zocht. Na een paar minuten liet ik hem even los, om op adem te komen. Lichtelijk out of breath keek ik hem aan, en mijn mondhoeken krulden omhoog. "Je bent een goede kusser, Harry."

    -Much, kort.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik merkte dat we op Brooke's bed vielen, dat was trouwens huge. Haar benen krulden rond mijn middel en ik voelde hoe haar tong een weg binnenin mijn mond zocht. Na een paar minute liet ze me los en ik hoorde hoe ze op adem moest komen. Ik glimlachte lichtelijk en leunde met mijn armen vlak boven haar. "Je bent een goede kusser, Harry." Nou, als jongen is dat toch altijd leuk om zo'n compliment te krijgen, niet? ''Jij kan het ook best wel,'' grinnikte ik flauw. ''Nee, grapje, je bent geweldig.'' Ik drukte een klein kusje op haar lippen en rolde mezelf daarna van haar af. "Ik wil niet te snel gaan," mompelde ik zacht, wie had ooit nog gedacht dat ik dat zou zeggen? Juist, ja, niemand. Maar ik wilde het niet weer verprutsen zoals ik met al mijn eerdere vriendinnetjes had gedaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Met een kreun doe ik mijn ogen open om ze daarna direct weer te sluiten vanwege het licht. Mijn hoofd voelt alsof het ieder moment uit elkaar kan spatten. Ugh, misschien heb ik gister iets te veel gedronken.
    Langzaam kom ik overeind en hou mijn hand tegen mijn hoofd aan. Zodra ik probeer te herinneren wat er gisteren is gebeurt schiet er een pijnlijke steek door mijn hoofd een. Allemachtig hé, ik denk dat ik nooit meer ga drinken. Met een zucht probeer ik mijn ogen aan het licht te laten wennen om vervolgens op te staan. Even kijk ik om me heen en rek me dan uit. Mijn lichaam protesteert hevig maar ik probeer er niet aan te denken. Misselijk zet ik een paar stappen en op dat moment zie ik mijn zusje.
    "Hi Delisha," zeg ik lichtelijk schor tegen haar. Ik glimlach even naar haar. "Hoe gaat het met je? Bijgekomen van gisteravond?" Ik fluister bijna, maar ik let er niet op. Mijn hoofd staat al op uitbarsten en een al te hard geluid zal het zeker laten barsten. Zo te voelen dan....


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brookelle Payne.
          Jij kan het ook best wel." Ik trok een wenkbrauw op. "Nee grapje, je bent geweldig." Hij drukte een klein kusje op mijn lippen en rolde toen van me af. Een teleurgesteld geluidje verliet mijn mond. "Ik wil niet te snel gaan." Zei hij. Ik stond op, en liep een klein stukje van het bed af. Ik had een geniaal plannetje. Ik pakte de randjes van de opening van mijn blousje vast, en trok. Eronderweg kwam mijn goedgevulde bh. "Ik kan wel wat hebben, hoor." Ik drukte hem plat op zijn rug, en kwam boven hem hangen. "Seks vind ik voor de eerste keer wat te ver gaan, maar we kunnen elkaar best... Hoe zeg je dat? Wat beter leren kennen." Ik drukte zacht een kusje op zijn sleutelbeen. Eens kijken wat hij daar van vond.

    -Lol moest even.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Delisha Malik
    Mijn blik ging zoekend de ruimte door naar mijn broer, maar zijn lichtelijk schorre stem zorgde ervoor dat ik hem al snel had gevonden. Misschien maar goed ook, want hoogstwaarschijnlijk had ik hem nog zo voorbij gelopen ook.
    Wankelend liep ik zijn kant op, om mijn armen om hem heen te slaan, om me nog staand te houden, en mijn hoofd te schudden. Tenminste dat laatste voor zover dat ging, want het leek wel of ik een klap met een hamer had gehad. Ik kon je ook vertellen dat het niet een prettig gevoel was.
    'Hi Zayn,' zei ik als eerste voor de begroeting. Als automatisme krulde mijn mondhoeken zich tot een lichte glimlach tot de volgende woorden zacht mijn mond verlieten. 'Het is voor mij eens en nooit meer, want ik voel me echt belabberd en dat is dan nog zachtjes uitgedrukt. Het ergste is misschien nog wel dat ik me niet kan herinneren wat er is gebeurd. Maar hoe gaat het met jou, grote broer?' De laatste vraag leek me ietwat overbodig aan zijn hele houding te zien, maar alsnog wilde ik het wel weten. En natuurlijk ook of hij zich iets kon herinneren, alleen kwam dat later wel ter sprake.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Brooke stond op en liep een klein stukje van het bed vandaan. Verwachtingsvol bleef ik naar haar kijken. Ik beet zacht op mijn lip toen ik zag hoe ze de randjes van haar blouse vast pakte en deze zo open trok. Natuurlijk was ik daar gevoelig voel. "Ik kan wel wat hebben, hoor." Hoorde ik haar zeggen. Ze drukte me op mijn rug en kwam boven me hangen. "Seks vind ik voor de eerste keer wat te ver gaan, maar we kunnen elkaar best... Hoe zeg je dat? Wat beter leren kennen." Heel lichtelijk voelde ik haar lippen kort op mijn sleutelbeen en mijn ogen bleven een paar tellen langer dicht zitten. "Daar heb ik totaal geen problemen mee..." Mijn handen plaatste ik rond haar middel en met mijn duim cirkelde ik zacht wat rond, waarna ik mijn lippen tegen die van haar aan drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    Zijn ogen bleven nog enkele seconden gesloten. "Daar heb ik geen problemen mee..." Ik voelde zijn handen op mijn heupen, waar hij met zijn duim wat rondjes cirkelde. "Hmm, dat voelt goed." Zuchtte ik. Algauw kuste hij me weer, waar ik verlangend op in ging. Mijn handen steunden aan de zijkant van zijn hoofd, net als mijn benen bij zijn heupen. Na een tijdje werden mijn armen moe, dus ik onderbrak even om ons om te draaien.
    En toen herrinerde ik me nog iets. Mijn benen waren om zijn middel geslagen, en hij duwde me herhaaldelijk tegen de muur. Zijn diepe kreunen vulden de ruimte. Met grote ogen keek ik Harry aan. "We zijn met elkaar naar bed gegaan, Harry." Ik beet op mijn lip. De herinnering loog niet. Oh my god.

    - Harry memory? ^^ -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    "Hmm, dat voelt goed." Hoorde ik haar zuchtte en ik grijnsde heel even. Haar hande steunden naast mijn hoofd, maar na een paar minuten werd ze moe, denk ik, dus draaide ze ons om en hing ik nu boven haar. Haar ogen verwijdde zich en ik vroeg me af of ze zich nog iets herinnerde. "We zijn met elkaar naar bed gegaan, Harry." Wat?! Nee, dat kon niet waar zijn. Ik kreunde zacht en zomaar uit het niets, alsof het me eindelijk gegeven werd, kwam er ook een herinnering opspelen. Mijn handen gleden als een razende onder haar t-shirtje, terwijl ik haar handen voelde prutsen met mijn riem. Ruw drukte ik opnieuw mijn lippen tegen die van haar. Het was dan nog niet alles, maar wel een teken dat ze inderdaad niet tegen me had gelogen. "Ik, uhm, ja..." Mompelde ik zacht. Ik had onze eerste keer toch wel wat specialer voor zien, dan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
    Hij kreunde zacht, en aan zijn gezicht te zien herinnerde hij zich ook eindelijk iets. "Ik, uhm, ja..." Ik keek moeilijk. "Je duwde me herhaaldelijk in een bepaald ritme tegen een muur aan, en was best wel aan het kreunen." Daar lagen we dan. Informatie uitwisselend over onze eerste keer met elkaar. En dat konden we ons niet eens fatsoenlijk herinneren. "Dit is echt te dom." mompelde ik. Ik was al weer twee jaar 'happy single', en natuurlijk had ik wel mijn behoeftes. Maar die waren in verloop van tijd gekomen. Aan het begin dacht ik er niet echt aan, maar ik was nu zeventien... Ik wendde mijn blik van hem af. Dit was echt niet normaal. Na eventjes kreeg ik het lef terug om hem aan te kijken. En ik had geen idee wat ik moest zeggen.

    - Eigenlijk heb ik zin in nog meer drama. Wat dacht je van een ruzie? ^-^ -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.