• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || xAlways
    - Harry Edward Styles || Essink
    - Zayn Javadd Malik || ZaynNiall
    - Liam James Payne || Bryonylle
    - Louis William Tomlinson || Makeilon.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Ellison. [Harry]
    - Roselle "Rose" Alexis Tomlinson || Velton [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Butera. [Zayn]
    - "Avah" Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || LookAfterYou. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld, of misschien ook wel niet, door de drank.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Hahaha, oke, veel plezier iig (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    'Avah' Cailin Avalee Horan

    Styles duwde Brooke zachtjes van zich af en keek mij aan, wat Brooke ook deed. De broer van Chelsey was de eerste die zijn mond opendeed. 'Errr, dit is niet wat je denkt...' mompelde hij. Ja, hij had zojuist zeker helemaal niet gezoend met het zusje van zijn beste vriend, die ook nog eens de beste vriendin was van zijn eigen zusje. Nee hoor, helemaal niet. Ik was echter nog te geschokt om een opmerking te maken dus sprak ik voor de verandering mijn gedachtes eens niet uit, wat geloof ik maar beter was. Ik had hier immers vrij weinig mee te maken. Dit moesten ze afhandelen met Chelsey en de broer van Brooke, Liam. Toch leek Brooke te denken dat zij mij een verklaring schuldig was.
    'Avah, ik- en Harry- en, ehh... Ik herinnerde me dat ik met Harry in de kast had gezeten,' Kast? Welke kast? 'maar toen kwam Chels en dat was dus heel awkward, omdat wij er net over praatten. Dus ging ik hierheen en whatsappte Harry dat hij moest komen omdat ik meer wist, en toen vertelde ik hem wat ik nog wist, en ik vroeg per ongeluk of hij het erg vond dat we gekust hadden, en hij zei eigenlijk niet, en ik zei ook niet en toen... ja, toen zoenden we ineens. Maar het was gewoon een soort van per ongeluk, het zal niet weer gebeuren. Vertel het alsjeblieft niet aan Chels.' Ik wist dat ze zich schuldig voelde, maar ik kende mijn vriendin al langer dan vandaag. Er klopte iets aan wat ze zei niet, maar wat? Geen idee. Dat was echter nog steeds niet mijn probleem. Daarbij was ik super slecht met geheimen, dus hoopte ik maar dat het hierbij bleef, want anders werd de kans steeds groter dat ik er in mijn onhandigheid iets uit zou flappen, wat niemand mocht weten.
    'Okeeeeeeeej,' was dan ook het eerste wat ik uitbracht. 'Ik denk dat ik maar eens verder ga met mijn kleren zoeken.' Gezien ik het nog steeds ijskoud had en geen zin had om ziek te worden, leek mij dat toch het slimste om te doen. 'En dan probeer ik gelijk te vergeten wat ik hier heb gezien.' Ik draaide mij snel om en liep de kamer uit. Ik hoopte maar dat dit allemaal goed zou aflopen. Ik haatte het als mijn vriendinnen ruzie hadden en ik wist dat Niall het ook niet leuk zou vinden, wanneer er ruzie was in zijn vriendengroep.

    Ik besloot om maar gewoon wat handdoeken uit de badkamer te gaan halen en die om mij heen te slaan. Dan had ik tenminste iets meer om mij heen dan alleen mijn ondergoed. Een zachte hoest ontsnapte mijn keel en ik rilde, voor ik richting de badkamer liep, waar de broer van Rose net uitkwam. Waarom koppelde mijn brein hem meteen aan de warboel in mijn hoofd van vannacht? Nou ja, het zou wel.
    'Hé Louis, heb jij puur toevallig ergens kleren zien liggen die van mij zijn?' besloot ik maar gewoon te vragen, waarop ik weer hoestte. Shit hé, straks werd ik nog echt ziek. Waarom ben ik vannacht in vredesnaam in de tuin gaan liggen?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 11:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    Ineens verscheen het zusje van Niall in mijn gezichtsveld.
    'Hé Louis, heb jij puur toevallig ergens kleren zien liggen die van mij zijn?' vroeg Avah, waarna ze hoestte. Op één of andere manier deed ze me denken aan gisteravond. Al is het nog steeds een warboel. Het kan dus net zo goed zijn dat ik haar gewoon ergens heb zien rondlopen gisteren, ik weet het niet.
    'Puur toevallig heb ik kleren van een meisje in de badkamer zien liggen, waar ik net wakker werd. Of ze van jou zijn weet ik niet, en waarom ik in de badkamer lag ook niet,' zeg ik en glimlach even. Ik doe eens stap opzij, zodat ze er door kan. 'Gaat uw gang, mevrouw,' zeg ik met een bekakte stem.


    "Family don’t end in blood”

    'Avah' Cailin Avalee Horan

    'Puur toevallig heb ik kleren van een meisje in de badkamer zien liggen, waar ik net wakker werd. Of ze van jou zijn weet ik niet, en waarom ik in de badkamer lag ook niet,' zei hij en hij glimlachte even, voor hij een stap opzij deed. 'Gaat uw gang mevrouw,' vervolgde hij met een grappige bekakte stem, waardoor ik even zachtjes moest grinniken.
    'Nou, de badkamer is altijd beter dan buiten. Ik ben helemaal nat en koud,' mompelde ik en ik keek de badkamer binnen. Ja hoor, daar lagen ze. Opgelucht rende ik eropaf en schoot in mijn shirt en de trui die ik mee had genomen voor als ik het koud kreeg. Ooooh, stukken beter en stukken warmer. Hoe ze hier terecht waren gekomen wist ik niet en nu ik ze had, besloot ik dat het tijd was geworden om daarover na te denken.
    Wat wist ik tot nu toe allemaal: We hadden een feest bij Brooke met onze groep en alle broers. Er was veel alcohol. Brooke zei iets over een kast net, wat erop wees dat we iets van seven minutes in heaven moeten hebben gespeeld met onze broers -iets waar ik liever niet aan dacht, maar oké. Blijkbaar was ik naar buiten gegaan en had daar een balletje getrapt, waarna ik waarschijnlijk te moe of te lui was om weer naar binnen te gaan en mijn kleren had ik dus in de badkamer achtergelaten, waar Louis heeft geslapen...
    Mijn ogen werden groot en een onheilspellend gevoel overviel mij. 'Louis, waarom lagen mijn kleren bij jou?' piepte ik zachtjes. Dit kon nooit goed zijn. Seven minutes in heaven in combinatie met dit en dan nog te bedenken dat ik deze jongen vroeger altijd leuk vond.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.
    Avah grinnikte zachtjes. 'Nou, de badkamer is altijd beter dan buiten. Ik ben helemaal nat en koud,' mompelde ze. Ik zag in haar ogen een teken van herkenning toen ze badkamer inkeek, waarna ze naar haar kleren toe rende. Vlug trok ze een shirt en een trui aan.
    Ze leek even over iets na te denken. Ik zag haar ogen groot worden. 'Louis, waarom lagen mijn kleren bij jou?' piepte ze zacht.
    Mij begon nu ook iets te dagen. Dit was inderdaad nogal raar. Maar op één of andere manier zei iets mij dat Avah al meer wist over gisteravond dan ik.
    'Avah, wat weet jij allemaal al over gisteravond? Want mijn geheugen is nog een groot zwart gat. Het laatste wat ik me herinner was dat we met zijn allen in de woonkamer zaten gisteren en dat het heel gezellig was.'


    "Family don’t end in blood”

    'Avah' Cailin Avalee Horan

    Louis bleek geen antwoord te kunnen geven op mijn vraag. 'Avah, wat weet jij allemaal al over gisteravond? Want mijn geheugen is nog een groot zwart gat. Het laatste wat ik me herinner was dat we met zijn allen in de woonkamer zaten gisteren en dat het heel gezellig was.' Ik zuchtte en liet mijzelf neerzakken op de grond, waarna ik met mijn rug tegen het bad aanleunde. Ik probeerde de warboel in mijn hoofd te ordenen. Ik kon mij de kast nog herinneren. Een stem die voorstelde Seven minutes in heaven te spelen...
    'Nou, we hebben geloof ik Seven minutes in heaven gespeeld... In ieder geval zaten Brooke en Harry bij elkaar in de kast en-' Oh shit, dat had ik niet mogen zeggen. 'Dat mogen Liam en Chelsey dus niet weten en had ik eigenlijk niet mogen zeggen, maar zij hadden het over een kast en volgens mij kan ik mij ook herinneren dat dat klopt. Iemand stelde het voor, maar ik heb geen idee wie. Verder is het voor mij een warboel van... tja... uhm... ik weet het niet.' Ik keek op naar Louis en hoestte weer zachtjes. 'Ik denk dat...' Het lukte niet om mijn zin af te maken. Ik wist bijna zeker dat ik met Louis in die kast had gezeten, maar het hele idee wekte behalve nieuwsgierigheid ook angst op. Straks hadden we weet ik veel wat in die kast gedaan. Rose en Niall zouden mij nooit vergeven.


    Happy Birthday my Potter!

    Brookelle Payne.
          Ik zag aan Harry's gezicht dat hij het tegenovergestelde had gedaan van begrijpen. Hij leek echt kwaad. De stem van Avah deed me weer opkijken. "Okeeeeeeeej. Ik denk dat ik maar weer eens verder ga met mijn kleren zoeken. En dan probeer ik gelijk te vergeten wat ik hier heb gezien." Ik knikte met een pijnlijk gezicht, en Avah verliet de kamer. Van de acht was Avah toch wel degene die het slechtste was in geheimen bewaren. Een tijdje was het stil, terwijl ik wazig voor me uitstaarde om te bevatten wat er net was gebeurt. Ik had met de broer van Chelsey gezoend. Avah had ons betrapt. Oh, dit was foute boel. Dit was zo foute boel. Vervolgens keek ik naar Harry, terwijl ik zijn reactie afwachtte. Ik wist dat als ik wilde uitleggen dat hij waarschijnlijk niet rustig en begripvol ging zitten luisteren.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 15:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Oops, sorry dat ik nog niet gereageerd had, heb het een beetje druk. Maar waar kan ik Rose heen sturen? (:]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Velton schreef:
    [Oops, sorry dat ik nog niet gereageerd had, heb het een beetje druk. Maar waar kan ik RoseAlli heen sturen? (:]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Waarom meeten Rose en Alli elkaar niet gewoon? ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    - Ik denk dat Rose en Chelsey het dan wel met elkaar kunnen vinden c: -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    "Okeeeeeeeej. Ik denk dat ik maar weer eens verder ga met mijn kleren zoeken. En dan probeer ik gelijk te vergeten wat ik hier heb gezien." Hoorde ik Avah zeggen, mooi zo. Nu maar ook echt hopen dat zie niets vertelde aan Chels, en al helemaal niet aan Liam. Avah verliet de kamer en liet mij samen achter met Brooke. Ik mocht absoluut niet kwaad worden. ''Was het waar wat je net zei?'' Vroeg ik daarom alleen maar, maar vanbinnen wilde ik nog zoveel meer vragen en hoe ze het in haar hoofd haalde en waarom. Maar wie weet was het maar een leugen en deed ze het alleen voor Avah en dat zou het best zijn, als ik daar is op kon hopen... Voorzichtig keek ik Brooke aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne
          "Was het waar wat je net zei?" Zijn stem klonk lichtelijk gebroken, maar dat kon ook aan mij liggen. Eigenlijk had ik het misschien nog wel liever gehad dat hij naar me schreeuwde. "Ik weet het niet. Ik wil heel graag dat dit niet de laatste keer was, maar we moeten oppassen. Zoiets mag niet nog een keer gebeuren, anders zijn we de sjaak." Ik keek hem aan. "Maar dat het per ongeluk ging, dat was niet waar." Ik pakte de plooien van zijn shirt vast, en trok hem naar me toe voor een gepassioneerde kus. Zodat hij kon voelen dat ik het meende. Na eventjes liet ik hem weer los. "Heb je het er voor over? Het stiekem doen, het liegen?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik was bang voor haar reactie, ook deze keer kon alles nog fout gaan wat er maar fout kon gaan. "Ik weet het niet. Ik wil heel graag dat dit niet de laatste keer was, maar we moeten oppassen. Zoiets mag niet nog een keer gebeuren, anders zijn we de sjaak." Ze pakte de plooien van mijn sweater vast en trok me naar haar toe, waarna ik algauw haar zachte lippen op die van mij voelde. Na een paar minuten, het leken wel seconds, liet ze me weer los en ging terug recht zitten. "Heb je het er voor over? Het stiekem doen, het liegen?" Een scheve grijns verscheen rond mijn lippen en ik knikte. "Ja, dat heb ik er wel voor over." Deze keer trok ik haar naar me toe en drukte een heel klein kusje op haar lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookelle Payne.
          Een scheve grijns kwam op zijn gezicht te staan. Hij knikte, en zei: "Ja, dat heb ik er wel voor over." Ik glimlachte, en hij trok me naar zich toe voor een klein kusje. Het was echt een hele kleine, waardoor ik gefrustreerd raakte. Snel bracht ik mijn mond naar zijn oor. "Er zit een slot op mijn kamerdeur." Aan mijn woorden viel te horen dat ik grijnsde. Ik vroeg me wel af hoe dit ging worden. Ik deelde altijd alles met mijn vriendinnen, en ik had nog nooit stiekem iets met een jongen gehad of gedaan. Het was best spannend. Ik pakte zijn pols, deed de deur een stukje open en spiedde om het hoekje. Er was niemand te zien. Ik trok hem mee de gang op, en glipte snel mijn kamer in. Toen Harry ook binnen was draaide ik de deur op slot, en grijnsde speels.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.