• Wie herinnert zich deze topics nog? (cat)
    Het was echt een geweldige tijd maar helaas stierf het op een gegeven moment zonder reden uit. D:
    Edit; Okay, I'm just gonna try; Let me work for a bit and I'll open a new topic. (krul)
    Edit 2: Just waiting for permission from the mods, so hang on.

    Edit 3: Geduld. ^^

    Klik hier voor het nieuwe topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 20:52 ]

    Oeh! Ik heb dat nooit meegemaakt, but I like the idea ^^
    Slytherin :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Beaton schreef:
    Slytherin ftw. *O*


    You can't touch music but music touch you

    Ugh, gewoon een idee, maar ik erger er wel erg aan dat ze de hele tijd in de actieve topics aan komen krabbelen. Kan het iig in het offtopic? (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ugh, gewoon een idee, maar ik erger er wel erg aan dat ze de hele tijd in de actieve topics aan komen krabbelen. Kan het iig in het offtopic? (cat)

    Ze stonden vroeger in het offtopic en ik was echt zo opgelucht dat dit deze keer niet zo was. Toen de vorige keren de Common Rooms naar de off-topics gingen, keek gelijk niemand meer ernaar en vielen alle topics dood.


    Chaos is a ladder.

    Daar is een oplossing voor en het begint met een 'g'.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scorpia schreef:
    Ugh, gewoon een idee, maar ik erger er wel erg aan dat ze de hele tijd in de actieve topics aan komen krabbelen. Kan het iig in het offtopic? (cat)



    1D en JB staan ook niet off topic.(cat)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Avarosa schreef:
    Daar is een oplossing voor en het begint met een 'g'.

    Ah, op zulke momenten haat ik het echt dat Belgen nog geen credits kunnen kopen via sms (cat). Niet omdat ik de Common Rooms niet in de Actieve Topics wil, maar omdat ik zó graag GM en the Spotlight wil hebben D:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ah, op zulke momenten haat ik het echt dat Belgen nog geen credits kunnen kopen via sms (cat). Niet omdat ik de Common Rooms niet in de Actieve Topics wil, maar omdat ik zó graag GM en the Spotlight wil hebben D:.
    Ja dat is inderdaad ontzettend irritant. Heb je het al eens via overschrijving geprobeerd om zo'n pay pal dingen?
    Je kan ook eens meedoen met de wedstrijden georganiseerd door de mods. Dan heb je er ook minimum 25 in één keer op zak als je wint.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ja dat is inderdaad ontzettend irritant. Heb je het al eens via overschrijving geprobeerd om zo'n pay pal dingen?
    Je kan ook eens meedoen met de wedstrijden georganiseerd door de mods. Dan heb je er ook minimum 25 in één keer op zak als je wint.

    Helaas kan ik als twaalfjarige zijnde geen overschrijvingen doen :3. Ik zou wel eens graag mee willen doen aan een wedstrijd, maar heb daar de tijd niet voor; ik ben al jurylid en wedstrijdhouder voor twee wedstrijden. En natuurlijk school, het grootste struikelblok (cat).

    Om Ontopic te blijven: Echt waar, die Common Rooms zijn geweldig :Y). Had ik maar geweten dat ze er vroeger ook waren, dan was ik vroeger teruggekomen op Q...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gula schreef:
    (...)
    Ze stonden vroeger in het offtopic en ik was echt zo opgelucht dat dit deze keer niet zo was. Toen de vorige keren de Common Rooms naar de off-topics gingen, keek gelijk niemand meer ernaar en vielen alle topics dood.


    Uhu? Want die offtopics in dat subforum, jeweetwel, die nu bijna 500(?) topics heeft, wordt wel altijd naartoe gekeken?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Uhu? Want die offtopics in dat subforum, jeweetwel, die nu bijna 500(?) topics heeft, wordt wel altijd naartoe gekeken?

    Het is wel een feit dat die topics uitstierven toen ze in het off-topic kwamen. Ze hielden nog wel even stand maar daarna was het gedaan.

    Scorpia schreef:
    (...)

    Uhu? Want die offtopics in dat subforum, jeweetwel, die nu bijna 500(?) topics heeft, wordt wel altijd naartoe gekeken?


    Ja, dat kan zijn. Maar daarvoor is GM.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Scorpia schreef:
    (...)

    Uhu? Want die offtopics in dat subforum, jeweetwel, die nu bijna 500(?) topics heeft, wordt wel altijd naartoe gekeken?

    Lol. Er zijn users die zich ergeren aan 1D, JB, of andere fandoms. Deal with it, niet iedereen kan tevreden worden gesteld. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draculea schreef:
    Het is wel een feit dat die topics uitstierven toen ze in het off-topic kwamen. Ze hielden nog wel even stand maar daarna was het gedaan.


    Dooddoenervo schreef:
    Ja, dat kan zijn. Maar daarvoor is GM.


    Ja, omdat heel veel (waaronder ik) geen GM zijn en het in sommige gevallen ook nooit worden (waaronder nogmaals ik, haha)


    Chaos is a ladder.

    Beaton schreef:
    (...)
    Lol. Er zijn users die zich ergeren aan 1D, JB, of andere fandoms. Deal with it, niet iedereen kan tevreden worden gesteld. (bloos)

    Nup. Ik hoef mijn zin ook niet per se te hebben, vond het toch alleen maar raar.


    Some people are art and do art at the same time