• A COURT IN Sweden has ruled that masturbating in public is legal, as long as you are not doing it at anyone in particular.
    The ruling comes after a 65-year-old man took off his shorts and began masturbating on a beach in Stockholm.
    He was charged with sexual assault, but found not guilty last week as his act was not “targeted”, The Local reports.
    Public prosecutor Olof Vrethammer said he agreed with the Södertörn District Court’s ruling and in his opinion, public masturbation was now within the law. He said: We can conclude that it is okay to masturbate on the beach.
    Vrethammer continued: “For this to be a criminal offence it’s required that the sexual molestation was directed towards one or more people. I think the court’s judgement is reasonable.”
    Bron.

    Nou mensen, ik raad je aan om niet meer op vakantie naar Zweden te gaan. Tenzij je liever tegen een masturberende man aan wilt lopen. (cat)

    O.O wtf?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ieuw, ik ga nooit van mijn leven naar zweden. o.O


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Zijn ze niet goed wijs daarzo?


    'Darling, just hold on'

    Aaah, dit was het soort nieuws dat ik vandaag nodig had. Ik vind dit stiekem echt enorm grappig. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohmijngod! -stiekem lig ik hier dubbel, maar serieus? :')-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Los van dat het best awkward is als je daar bij bent en je het je kind graag nog wat jaar zou willen besparen, zie ik het probleem niet. Zeker niet op een strand.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Reezy schreef:
    Ohmijngod! -stiekem lig ik hier dubbel, maar serieus? :')-

    Blijkbaar. :'D
    Er staat ook nog zo leuk bij; As long as you’re not masturbating AT anyone. :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hohenheim schreef:
    Los van dat het best awkward is als je daar bij bent en je het je kind graag nog wat jaar zou willen besparen, zie ik het probleem niet. Zeker niet op een strand.

    Serieus? Dus jij zou het ook niet ranzig vinden als je op de hoek van de straat een man ziet masturberen?

    Oké dan. x')
    Ik snap dat dit niet onder aanranding valt zolang je het niet "naar" iemand doet, maar hebben ze geen wetgeving rond exhibitionisme? Tenzij het een naaktstrand was, zou alleen het feit dat hij zijn broek uittrok op een openbare plek volgens mij al een straf opleveren in Nederland.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En nu vertaald? Mijn Engels is bagger als wat :'D


    Some people are art and do art at the same time

    ik heb nooit naar zwede gewild...

    Scorpia schreef:
    En nu vertaald? Mijn Engels is bagger als wat :'D

    Het komt erop neer dat je nu in het openbaar mag masturberen in Zweden, zolang het maar niet 'naar iemand gericht' is, om het zo maar te zeggen (ik weet even geen betere beschrijving).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het komt erop neer dat je nu in het openbaar mag masturberen in Zweden, zolang het maar niet 'naar iemand gericht' is, om het zo maar te zeggen (ik weet even geen betere beschrijving).


    Gadverdamme, ik ga sowieso niet meer naar Zweden. Had het ook nooit gewild, eigenlijk, maar ik wilde het een keertje plannen. Dat dus maar even overslaan. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Wtf? De broer van mijn vriend studeert in Zweden, toch maar geen bezoekje doen daar dan haha.

    En dat plaatje bij dat artikel: 'This man is not pointed at anyone'. Oké...


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom