• A COURT IN Sweden has ruled that masturbating in public is legal, as long as you are not doing it at anyone in particular.
    The ruling comes after a 65-year-old man took off his shorts and began masturbating on a beach in Stockholm.
    He was charged with sexual assault, but found not guilty last week as his act was not “targeted”, The Local reports.
    Public prosecutor Olof Vrethammer said he agreed with the Södertörn District Court’s ruling and in his opinion, public masturbation was now within the law. He said: We can conclude that it is okay to masturbate on the beach.
    Vrethammer continued: “For this to be a criminal offence it’s required that the sexual molestation was directed towards one or more people. I think the court’s judgement is reasonable.”
    Bron.

    Nou mensen, ik raad je aan om niet meer op vakantie naar Zweden te gaan. Tenzij je liever tegen een masturberende man aan wilt lopen. (cat)

    Ik vind het wel grappig dat iedereen meteen niet meer naar Zweden wil. Dat het in theorie is toegestaan, betekent niet dat iedere Zweed het opeens zal doen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind het wel grappig dat iedereen meteen niet meer naar Zweden wil. Dat het in theorie is toegestaan, betekent niet dat iedere Zweed het opeens zal doen. (krul)

    Joah ach, als puntje bij paaltje komt gaan ze echt wel naar Zweden toe. Tegen die tijd zijn ze dit al weer vergeten. :Y)

    Square schreef:
    Ik vind het wel grappig dat iedereen meteen niet meer naar Zweden wil. Dat het in theorie is toegestaan, betekent niet dat iedere Zweed het opeens zal doen. (krul)


    Het nieuws maar in de gaten houden of het van nu af vaker voor gaat komen haha.

    Nee, maar klopt ook wel, ik denk niet dat veel Zweden dit ook daadwerkelijk gaan doen. Maar je weet maar nooit wat voor vreemde mensen er soms tussen kunnen zitten. Het feit alleen al dat deze wet geaccepteerd wordt is behoorlijk vreemd. Maar goed (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ben ik de enigste die denkt 'Verhuizen!' zodat ik daar lekker op straat kan fappen? :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind dit veel grappiger dan ik het eigenlijk zou moeten vinden :'D Het is best wel ranzig maar ik denk dat ze er wel snel een wet voor zullen aanmaken aangezien niemand nu meer naar Zweden wil. Besides that, welke kerel gaat er nou in het openbaar zitten jerken O.o Dan ben je toch ook niet helemaal goed wijs.

    Gyllenhaal schreef:
    Ben ik de enigste die denkt 'Verhuizen!' zodat ik daar lekker op straat kan fappen? :Y)


    Oh Jacco, you have a very, very dirty mind.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Oh Jacco, you have a very, very dirty mind.
    HAHA, toch handig?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    gehehehhehe wat nice, mijn vriendin haar vader woont daar het lijkt me stiekem best grappig maarja al sje er zelf zou lopen en het zou gebeuren mhmm.

    Hebben ze ook sperma afvalbakken? Of laten ze het lekker liggenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    gehehehhehe wat nice, mijn vriendin haar vader woont daar het lijkt me stiekem best grappig maarja al sje er zelf zou lopen en het zou gebeuren mhmm.

    Hebben ze ook sperma afvalbakken? Of laten ze het lekker liggenXD
    Je hoeft toch niet meteen klaar te komen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Draculea schreef:
    (...)
    Serieus? Dus jij zou het ook niet ranzig vinden als je op de hoek van de straat een man ziet masturberen?


    Tuurlijk wel, maar ik vind wel meer ranzig. Ik hoef het niet te zien, maar het is niet zo dat je iemand er wat mee aandoet. Het is ook niet zo dat nu iedereen dat gaat doen, want de meeste mensen hebben wel eigenwaarde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Owkeee...0-0


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik weet dat Zweden over het algemeen genomen wat vrijer zijn over seks en ik geef toe, ook al ben ik pro Zweden, dat dit me wat ver gaat om in het openbaar te, ehh, doen. Gelukkig is de kans klein dat dit ook gebeurt, though.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gyllenhaal schreef:
    (...)HAHA, toch handig?


    0-0


    Some people are art and do art at the same time

    HAHAHAHA. Awesome.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omg... En ik vond Zweden altijd zo'n leuk land! :(
    Enge meneer...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.