• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil eens een goede motivatie hebben voor alles. Voel me zo doelloos de laatste tijd.

    Draculea schreef:
    Ik wil eens een goede motivatie hebben voor alles. Voel me zo doelloos de laatste tijd.

    Karma. Wie goed doet, wie goed ontmoet. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Draculea schreef:
    Ik wil eens een goede motivatie hebben voor alles. Voel me zo doelloos de laatste tijd.

    Exactly how I feel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Draculea schreef:
    Ik wil eens een goede motivatie hebben voor alles. Voel me zo doelloos de laatste tijd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ellison schreef:
    (...)
    Ik heb echt hard zitten lachen om maventertainment.


    Barry Pooterrrr :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er zijn geen leuke ERPEEGEEEE's D:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 16:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een uur verder en ik heb nog steeds niets meer dan een witte pagina van Word.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Stomme anw. Ik mag je niet(cat) Ik vind dat anw alleen door mensen met een maatschappijprofiel gevolgd moet worden, ik heb al bio en natuur- en scheikunde D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (betalen per SMS is momenteel alleen vanuit Nederland mogelijk)

    Fuck België (cat). Credits, kom naar hier!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Theodora schreef:
    Er zijn geen leuke ERPEEGEEEE's D:


    But we will change thaaaat! :P

    OT ; Ik voel me al een stukje beter nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, Myke, even wat eten en dan Engels gaan malen. Net moet echt af, gurl, je moet niet gaan achterlopen. Dan barst de hel pas écht los.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben nogal down, vandaag :(. Weet iemand hoe je jezelf kan opvrolijken? Ik heb het hard nodig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Draculea schreef:
    Ik wil eens een goede motivatie hebben voor alles. Voel me zo doelloos de laatste tijd.


    :)

    Nyan cat maakt me zo vrolijk.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.