• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    "Ben je nou nog niet aangekleed?"

    No bitch, it's Sunday. Laat me met rust.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ben weer eens veel te lui.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een idee voor een story, maar ook weer niet. Bah, ik weet het gewoon even niet.


    26 - 02 - '16

    Nooooo ;-;
    Ik zag zijn gezicht... Waarom ging ik die video kijken. :c

    Ugh, ik voel me ziek. :/


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Zelfs met de uitwerkingen erbij snap ik geen ene fuck van die wiskunde opgave.. Ik hoop echt dat die niet in de toets gaat komen...


    Stenenlikker

    Waarom vatten sommige mensen dingen zo verkeerd op, terwijl het niet gemeen bedoeld is? Seriously.. fucking hell.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh man, mijn rug is helemaal naar de klote. :'D
    Dankjewel attracties van de kermis. :Y)

    Efteling was... sproojesachtig. <3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik doe het weer veel te uitgebreid. Zoals altijd...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb zin om nou al terug te schrijven! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je bent amper 15 en je bent al geen maagd meer. Voel je je nou stoer?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh. Fall off a cliff or something, please.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zo'n koppijn
    *\(-_-)/*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"