• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jeez, ik ben niet dom oké. Ik ben gewoon lui. :W

    Mensen bestempelen zich te snel met dingen en daar worden ze ongelukkig van. Zonder al die stempels zou de wereld veel beter zijn en zouden mensen als ik niet met de nek worden aangekeken.


    26 - 02 - '16

    Als dit echt zo is hè...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ugh. Waarom ben ik zo vergeetachtig?

    Oh, en blijf lang weg! Joepiee, eindelijk rust :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cult schreef:
    Mensen bestempelen zich te snel met dingen en daar worden ze ongelukkig van. Zonder al die stempels zou de wereld veel beter zijn en zouden mensen als ik niet met de nek worden aangekeken.


    Inderdaad, daar zit een grote kern van waarheid in. Echter, wat ik net geleerd heb is dat bijna alle mensen stereotypes geven aan verschillende groepen mensen, om het zo te kunnen categoriseren in je brein. Zo heb je de categorie 'Duitsers' bijvoorbeeld, en die kan gekenmerkt zijn door je eigen beeld van Duitsers (bier, rijden idioot snel).
    M'n punt: We stereotyperen (on)bewust waarschijnlijk allemaal. Maar goed, het is natuurlijk maar net wat je er mee doet. Ik heb ook een beeld van emo's in m'n hoofd, maar die is niet per definitie negatief noch positief.


    You are beautiful, you are love.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Vandaag zou ik eigenlijk huiswerk moeten maken... Too bad I feel lazy as hell and don't have any motivation.

    NinjaMuffin schreef:
    (...)

    Dan zijn we op dezelfde jarig want ik verjaar vandaag ook(:


    Gefeliciteerd (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat krijg ik nou weer in mijn gb?
    Ik twijfel of ik moet melden of niet...


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    Wat krijg ik nou weer in mijn gb?
    Ik twijfel of ik moet melden of niet...

    Ik zou het melden.

    Melden, sowieso, ik heb gekeken en volgens mij valt het onder reclame.


    26 - 02 - '16

    Alright, eerste keer dat ik wat meld xD


    Stenenlikker

    @ Delone, voor de volgende keer is het handiger om gewoon direct een mod te pb'en met dit soort vragen. Dan heb je het eigenlijk ook direct gemeld en geen vraag die stiekem eigenlijk niet in dit topic thuishoort.
    Maar, bedankt voor je melding!


    I am an idiot, I move.

    Hmpf, ik wil schrijven maar ik weet niet wat ik wil schrijven, want ik heb geen inspiratie. :C

    En die vent die hier in huis is en helemaal niet hier in huis hoort moet oprotten, vind ik. Ugh, waarom moeten mijn ouders toch medelijden hebben met die kerel? Hij maakt het er allemaal zelf naar met zn domme gedrag! =.='


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is zo fijn huiswerk maken; met de zon op mijn rug.


    "I shut my eyes in order to see.'