• Sorry als het hier niet thuishoort, maar een godsdienst is naar mijn weten nog altijd een soort levensstijl, dus...

    Omdat ik me het soms afvraag en best wel nieuwsgierig ben. Hebben jullie een godsdienst, of zijn jullie atheïstisch? En welke godsdienst volgen jullie dan op school?
    Ikzelf ben een raar mengelmoesje van van alles, ook al volg ik officieel Katholieke Godsdienst op school. Zo geloof ik wel in bijv. een leven na de dood of in de vele profeten, maar heb ik serieus mijn twijfels van hoeveel goden er nou eigenlijk zijn, en of er überhaupt een god is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    officieel zit ik bij de rooms-katholieke kerk (en ik vind de huidige paus echt de max), maar echt ergens in geloven... In de wetenschap wel, maar voor de rest geloof ik dat mensen na de dood heengaan waarin ze geloven. Dat katholieke mensen naar een hemel gaan, dat Hindi worden gereïncarneerd, dat mensen dat in niets na de dood geloven gewoon dood zijn en hun ziel stopt met leven.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lynndoeisme :Y)
    okay no, Ik heb geen godsdienst.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Agnost.
    Al ben ik wel gedoopt en heb mijn communie en zo gedaan bij de katholieke kerk, toch is er daar nooit veel van tot me doorgedrongen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben heel streng gelovig, ik ben namelijk een Potterhead. Dit wil zeggen dat ik geloof in het Potterheadisme.:'D

    Neih, ik heb geen geloof.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben toch meer een atheïst dan een agnost denk ik, al zeg ik meestal agnost.


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat het er ook wel aan ligt waar je bent opgegroeid
    Ik ben opgegroeid in een best gelovige provincie nog en op sommige plekken zal dat minder zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Agnost.

    Wicca, met boeddhistische invloeden.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Atheïst.


    Take risks and conquer your fears.

    Moslim.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Luna-godsdienst. Ik ben een agnost. (cat)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 21:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben spiritueel opgevoed en geloof in de natuurreligies (wicca is daar een voorbeeld van, maar ik volg niet echt de exacte regels), en een stuk esoterie.
    Dus iets meer dan een agnost, zeg maar.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Alienist (A) Ik geloof in Aliens! _O_

    Haha, nee ik ben niet gelovig. Ik geloof niet in god, ik geloof ook niet in de evolutietheorie. Ik denk er geen eens bij na hoe de aarde en mensen zijn gekomen. Je zult er toch nooit achter komen en het heeft geen zin om erbij stil te staan, dus gewoon niks. Aliens!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben Roomskatholiek, als je het in de officiële manier wilt zien.
    Maar ik ben meer Atheïst, Agnost iemand. En Supernatural heeft er wel heel wat invloed op (fictie doet veel als je iets te veel kun verzinnen etc.)

    Onduidelijk, maar whatever,


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Nm.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 4:29 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.