• Een groep jonge archeologen gaan opzoek naar verborgen schatten in het regenwoud van Peru. Volgens vele verhalen en legendes, zou er diep in het regenwoud van Peru een groot geheim verborgen zijn voor de mensheid. Niemand weet precies waar de schat precies ligt, maar de jonge archeologen zijn vastberaden om er achter te komen.
    Wanneer ze per toeval onder een grote waterval doorzwemmen, ontdekken ze een grot met vreemde spullen die niet uit deze tijd komen. Ze besluiten de grot te doorzoeken en komen er al snel achter dat de grot naar een heel andere wereld leidt. Telemnar.
    Telemnar lijkt wel een paradijs in vergelijking met het regenwoud. Bloemen in allerlei kleuren, dieren die ze nog nooit eerder hebben gezien en die al lang uitgestorven waren. Goud in de rivieren en edelstenen in de rotsen.
    Maar al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn. Telemnar wordt namelijk bewoond door een inheemse, Indiaanse stam die zichzelf de Tachi noemen. Zij zijn de bewaarders van het grote geheim uit het regenwoud van Peru en elk van hun staat symbool voor een ander dier en zijn kracht. De Tachi zorgen er voor dat niemand het geheim naar buiten kan brengen, met of zonder geweld.
    Wat de jonge archeologen echter niet weten, is dat het geheim best gruwelijk is. Aan de voet van de vulkaan zitten namelijk 8 moordlustige demonen opgesloten die ook de gedaante van een mens kunnen hebben. Maar wanneer er 4 weten te ontsnappen, staat hun veiligheid op het spel en moeten ze samenwerken met de Tachi om in leven te blijven en de demonen voor eens en voor altijd buiten spel te zetten.

    Regels:

    • Het liefst van al wat ervaren RPG'ers.
    • Er is een minimum van 350 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon.
    • Alleen Naerys maakt de topics aan.



    Meedoen kan altijd indien je de regels goed hebt gelezen!
    De Archeologen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Leeftijd: Minstens 23
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    De Tachi:
    Rol:
    Rang/Functie:
    Naam:

    Leeftijd:
    Symbolisch dier met kracht: Ze dragen het symbool aan een ketting of armband en dit geeft hun, volgens hun geloof, kracht.
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:

    Familie:
    Extra:

    Demonen:
    Rol:
    Soort Demon:
    Naam:

    Leeftijd:
    foto van menselijke gedaante:
    Foto/Tekening ware uiterlijk:
    Innerlijk:

    Extra:




    Rollen:
    Archeologen: [Max 5.] [Vol]
    - Lucia Grace Solomon (Lucy) - Naerys - 1,1
    - Alaia Cipriano. - Morticia - 1,15
    - Loren Rhys Harvey - Aurae - 1,1
    - Kasper Nick Weston (Kas) - BilboBaggins - 1,1
    - Davide Fabrizio Agnelli (Daf) - Malafide - 1,12

    Tachi: [Onbeperkt]
    - Lupinia Blaid The'eba. (Lupin of Teba) - VladiFerr - 1,3
    - Samira Malaika - Ubiquitous - 1,12
    - Reservatie voor Lachlan
    - Reservatie voor Barricades
    - Iolar Eryr Aquila - Stamhoofd - VladiFerr - 1,4
    - Yahto Skandar Siqa - BilboBaggins - 1,8
    - Howahkan (Khan) - Morticia - 1,16


    Demonen: [Max 4]
    - Lily Adams (A.k.a. Lilith) - Aurae - 1,2
    - Meysta Corres Linjuivi - Pwettyness - 1,16
    - Colin Waylin LeFeu (A.k.a. Lucifer) - Naerys - 1,2
    -


    Vragen mogen uiteraard altijd gesteld worden.


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 20:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Archeoloog
    Naam: Kasper Nick Weston
    Bijnaam: Kas

    Leeftijd: 27
    Uiterlijk mét foto:




    Kasper is een lange man van zo'n 1.88 meter. Hij is niet bijzonder gespierd. Zijn donkere kastanje rode haren vallen in krullen om zijn hoofd heen. Als hij te lui is om te scheren laat hij wel eens een kort baardje staan. Hij is een van die mensen met een oogkleur die in elk licht lijkt te veranderen, in het ene licht lijken ze grijs, de andere blauw en weer in ander licht lijkt het groen. De waarheid is dat hij simpelweg blauwgroene ogen heeft. Hij heeft een vriendelijk gezicht en een ondeugende glimlach. Kasper heeft van zichzelf een goede kledingsmaak. Meestal draagt hij een leren jack met een simpel shirt er onder, spijkerjeans en simpele schoenen.
    Innerlijk: Kasper kan een beetje 'awkward' over komen. Dit komt vooral omdat hij een beetje aan de stille kant is en soms zelfs verlegen. Als hij bij je in de klas had gezeten was hij dat stille jongetje achterin het hoekje dat alleen antwoorde als de juf of meester wat vroeg. Hij is slim en kan zo goed met technische apparaten en computers omgaan dat mensen hem vroeger wel eens voor de grap vroegen of hij half robot was. Zijn intelligentie komt goed van pas bij het bedenken van plannetjes en repareren van spullen. Hij is een vredelievende man die problemen liever uit de weg gaat. Hij word vaak door andere beschreven als een 'gentleman' en respecteert vrouwen. Dit komt doordat hij alleen is opgevoed door zijn moeder. Hij heeft een goede mensenkennis en kan dingen goed onthouden.
    Hij houd van lol trappen en wilt nog wel eens onschuldige streken uithalen. Hij kan er niet tegen als er mensen onrecht aangedaan word en zal dan ook altijd voor zwakke mensen opkomen. Hij weet goed wanneer hij zijn mond moet houden en wanneer het tijd is om te praten. Helaas kan hij soms betweterig over komen zonder dat hij dit bedoelt. Hier werkt hij nog aan.

    Familie: Zijn ouders, Cynthia en Michael Weston zijn gescheiden en Kasper heeft al die samen met zijn zusje Christa bij zijn moeder gewoond.
    Extra: Kasper werd toen hij jong was veel gepest en werd gezien als een computernerd. Hierdoor is hij een beetje introvert geworden. Naast zijn technische kant kan Kasper geweldig goed tekenen en schilderen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 9:30 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik vind dat Kasper nogal veel op Loren lijkt... Of ligt het gewoon aan mij?


    kindness is never a burden.

    Waarom is mijn vrouwelijke Tachi weg gehaald?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aurae schreef:
    Ik vind dat Kasper nogal veel op Loren lijkt... Of ligt het gewoon aan mij?

    Ik zal Loren even lezen heb ik nog niet gedaan


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Morticia schreef:
    Waarom is mijn vrouwelijke Tachi weg gehaald?


    Ik denk dat ze je verkeerd begreep toen je zei dat je een mannelijke archeoloog wilde (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HobbitXx schreef:
    (...)
    Ik zal Loren even lezen heb ik nog niet gedaan

    Hij lijkt er inderdaad op, sorry! Ik zal hem nu aanpassen, het was niet mijn bedoeling (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    HobbitXx schreef:
    (...)
    Hij lijkt er inderdaad op, sorry! Ik zal hem nu aanpassen, het was niet mijn bedoeling (:


    No worries. Dat kan gebeuren. (':


    kindness is never a burden.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze je verkeerd begreep toen je zei dat je een mannelijke archeoloog wilde (:

    Ohlol. I want both.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kasper is bijgewerkt :33


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    HobbitXx schreef:
    Kasper is bijgewerkt :33


    Omg, Tom Hiddleston! I adore him.

    Laatste Off Topic bericht.


    kindness is never a burden.

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Ze is klaar. Ik hoor graag tips en/of verbeter punten.

    Daar wilde ik nog wat over zeggen maar kreeg de kans niet wegens een onverwachte muziekles.
    Een "leider" is welkom, zeker en vast maar ik heb liever dat een man stamhoofd is aangezien dat bij Indianen meestal wel het geval was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb de lijst weer helemaal aangepast (:
    Nu moet hij kloppen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Ik heb de lijst weer helemaal aangepast (:
    Nu moet hij kloppen.

    Ja, ik vroeg me al af waarom je mijn rol eraf had gehaald.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, ik vroeg me al af waarom je mijn rol eraf had gehaald.

    Dat was per ongeluk :')
    Sorry. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Daar wilde ik nog wat over zeggen maar kreeg de kans niet wegens een onverwachte muziekles.
    Een "leider" is welkom, zeker en vast maar ik heb liever dat een man stamhoofd is aangezien dat bij Indianen meestal wel het geval was.


    Owh ehm oke. Dan zal ik mijn hele rol even omgooien en er iets nieuws van maken haha.


    "Rebellion's are build on hope"