• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    "Wat? Dat was toch de bedoeling?" zei Scotty, met een zogenaamd onschuldig gezicht.
    "Nee, alleen qua kleding. Het was aardiger als je had gezegd; 'Louis, je bent ondanks die rare kleding nog steeds betoverend sexy en ontzettend hot, hoe doe je dat toch?' Of iets wat daar op lijkt," zei ik plagend.
    Scotty pakte mijn arm toen ik die van hem vastpakte en liep zo snel mogelijk achter mij aan. De fotografen lieten ons gelukkig met rust. Uiteindelijk nam Scotty weer de leiding en trok mij mee de andere kant op, richting een café. Het café waar als het goed is de Doncaster fans zouden zitten. Scotty trok mij en Noah tot aan het café mee, met af en toe een huppeltje tussen zijn passen door.
    Eenmaal in het café aangekomen, plofte ik zo snel mogelijk op een barkruk neer en negeerde alle rare blikken van de andere mensen in het café.
    "Zo. Wat willen jullie drinken?" vroeg ik aan mijn broertje en zusje.


    "Family don’t end in blood”

    Noah Louise Tomlinson

    Scotty bekijkt Louis goed. 'Je bent net Clark Davison,'Komt hij tot de conclusie. Clark is de grootste nerd van Scotty's school. Ik zat ook op die school. Maar gelukkig ben ik afgestudeerd. Nu studeer ik aan het Doncaster University. Voor kinderen die acteur,of danser willen worden. Ja de Tomlinson familie heeft grootte dromen. Louis wilde en is zanger worden. Scotty wil acteur worden volgen mij en ik,wil danseres worden. 'Scotty! Louis is 100% knapper dan Clark!'Geef ik als commentaar. Ze hebben allebei nog even een mening die ze uitten.'Goed, laten we gaan,'Glimlacht Louis en hij trekt mij en Scotty het toilet uit. Na een tijdje nam Scotty de leiding en trekt mij en Louis mee. De paparazzi laat ons gelukkig met rust. Maar dat moet wel Louis is onherkenbaar. En mij en Scotty vinden ze niet bijzonder. Een grinnik verlaat mijn mond bij die gedachte. We zijn alleen interessant als we bij Louis zijn of als ik bij Liam ben. Algauw voel ik dat ik op mijn lip bijt. Hoe kan het ook anders. Domme ik! We komen bij het café aan en we gaan binnen op een barkruk zitten. 'Zo. Wat willen jullie drinken?'Vraagt Louis ons. Ik kijk het café even rond. Mensen kijken ons raar aan. Eerst naar Scotty,ze zullen wel denken wat doet een 15 jarige jongen in een café? Dan naar Louis,wat doet die nerd hier? En tenslotte naar mij,wat doet een meid bij een voetbal wedstrijd. 'Doe maar een bier denk ik?'Grinnik. ik. 'Dit heb ik eigenlijks echt gemist. Met zijn drieën naar een café voetbal kijken.'Lach ik en ik kijk mijn broer en broertje aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [KiliOfDurin -> HelloSweety]

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik grinnikte bij Louis's woorden. "Bescheiden als altijd, Lou." grinnikte ik. Noah stemde wel met hem in. Het was zo, maar als klein broertje had ik het recht om hem te plagen. Ik pakte Louis's arm vast en liet me meetrekken naar buiten. Gelukkig lieten de paparazzi ons met rust. Buiten ging Lou de verkeerde kant op en trok ik hem mee richting het café. Binnen was het gevuld met Doncaster fans en keken mensen ons wat raar aan. Ik ritste mijn jas open en een Doncaster shirt verscheen onder mijn jas. Ik ging op een barkruk zitten en keek naar Louis. Hij was hier echt uit zijn plaats met zijn outfit. Ach ja, zo herkende niemand hem tenminste. Ik dacht even na over wat ik wilde drinken. "Cola." Het was niet slim voor mij om cafeïne te gaan drinken, maar waarschijnlijk hadden ze toch geen andere frisdranken. Ik keek naar een van de grote schermen. De opstelling van vanavond stond erop. "Ze zetten het hele Premier Leage team in. Ze moeten een fikse strijd verwachten. Anders zouden ze dat niet doen." zei ik nu al redelijk druk. Het zou alleen erger worden als de wedstrijd daadwerkelijk zou beginnen.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timmothy Horan

    Ik kijk Niall lichterlijk beledigd aan. 'Sorry zo bedoelde ik het niet'zegt hij en hij geeft me snel een knuffel. Ik knik. ''Ik ga maar weer eens naar een café ofzo'' glimlach ik en hij knikt. Ik loop naar buiten en ik rits mijn jas dicht. Ik loop een café binnen. Hier zijn ze ook al voetbal aan het kijken! Ik haat voetbal voor alle duidelijkheid. Ik loop naar de bar en ik bestel een bier. ''Sorry maar hoe oud ben jij?'' vraagt de bar man. ''21 '' lieg ik. ''Bewijs het maar'' zegt hij. Ik zucht en ik pak mijn nep legetimatie kaart. ''hmm vooruit'' zegt hij en hij geeft me een bier. Eindelijk . Ik grinnik en ik ga aan een tafeltje zitten en ik drink het op. Er komt een jongen bij me zitten. ''Hey'' glimlacht hij. ''Hey '' zeg ik terug. ''Vervelend he die voetbal?'' vraagt hij en ik knik glimlachend. ''Ik ben Jayden'' zegt hij. ''Jim'' zeg ik . ''Hier heb je mijn nummer ik moet gaan'' zegt hij met een glimlach en geeft me een kus op de wang . The fuck. ''Sorry ik ben al bezet'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson
    'Bescheiden als altijd, Lou,' grinnikte Scotty bij mijn opmerking, waarna ik ook kort grinnik.
    Aangekomen in het café volgen Noah en Scotty al snel mijn voorbeeld door ook plaats op een barkruk te nemen. Noah neemt een biertje, Scotty kiest voor een cola.. Ik richt me tot de barman en moet hard mijn best doen niet in lachen uit te barsten bij de blik van de barman. Vooral als die mij nog raarder aankijkt zodra ik twee bier en een cola bestel, je ziet een nerd toch meestal geen bier drinken.
    Toch heeft hij de drankjes al snel voor ons neergezet en geef ik hem het geld, waarna ik mijn lippen aan het bierglas zet, om hier een grote slok uit te nemen.
    Noah zegt dat ze dit echt gemist heeft, zo met zijn drieën voetbal kijken in een café, en ik kan niet anders dan daarmee instemmen. Ik heb dit inderdaad ook echt heel erg gemist.
    Scotty begint, al redelijk druk, gelijk over de wedstrijd te praten. 'Ze zetten het hele Premier League team in. Ze moeten een fikse strijd verwachten. Anders zouden ze dat niet doen.'
    Ik knik. 'Ja, dat is waar,' stem ik met hem in. 'Nu maar hopen dat ze hier inderdaad de wedstrijd mee kunnen winnen,' praat ik met hem mee, terwijl ik nog een slok bier neem.


    "Family don’t end in blood”

    [xxxRoses -> Bonjourx]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Louis bestelde het drinken terwijl ik even naar de opstelling voor vanavond keek op een van de grote schermen. Ondertussen was ik erg druk geworden, alweer, en stuiterde bijna van mijn barkruk af. Ik vertelde Lou dat ze het hele Premier League team lieten spelen. Bij zijn antwoord knikte ik uitbundig, waardoor de kruk gevaarlijk heen en weer kantelde. "Het moet gewoon lukken. Ze zijn tot nu toe ongeslagen. Al wordt het wel lastig vanavond. Ik geloof dat winst toch goed haalbaar is." Om mezelf wat rustiger te krijgen nam ik een slok cola en keek naar mijn oudere broer en zus. De zanger, de danseres en de acteur. Geen van allen een zekere toekomst, maar allemaal hun dromen najagend. Over mijn lot was onze moeder nog wel het bezorgst. Louis was al ouder en had de andere jongens en Paul. Noah bleef waarschijnlijk nog wel een tijdje in het land en anders zou ze met een groep gaan. Maar als ik een aanbod zou krijgen kon ik zo alleen naar de andere kant van de wereld moeten gaan. Ik had al wat dingen gedaan in get land, maar nu deze week ook op de theaterschool buitenlandse scouts kwamen werd ze wel wat nerveuzer. Daarbij was ik ook nog eens de jongste. Nu ging het niet meer daarover. Nu ging het over een voetbalavond met de familie. Ik keek weer naar een van de schermen en nam nog een slok cola.


    Bowties were never Cooler