• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rhine Jessica Jaspers

    'Ik weet hoe jij je voelt. Hij reageert ook al niet bij mij. Ik wil hem graag vertellen dat ik wat heb met Louis's broertje maar hij blijft gewoon stil' Zegt Jim. Ik knik. 'Ik zat vanmiddag nog met hem te praten, maar toen moest hij opeens heel nodig weg... Naar Liam.' Zeg ik. 'Rhine ? Heb je gedronken?' Vraagt hij. Ik knik. 'Ik weet dat het niet goed is, maar ik moet wel. Ik hou echt van Niall, maar als hij...' Ik kan niet meer verder praten, want ik begin hard te huilen. De barman komt aangelopen en biedt me wat water aan. Ik kijk hem aan. Hij was die knappe. Ach, het maakt me niet uit, ik zou Niall zo graag spreken...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan

    ''Pleur op'' zeg ik tegen de barman en ik ga naast haar zitten . ''Hey niet huilen. Niall moet toch ooit reageren'' zeg ik tegen haar en ik wrijf over haar rug. ''Please drink niet meer'' zucht ik

    geen inspiratie xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd
    En dat maakt jou dus zo lief, jij vergeeft mensen. Je vergeeft Jim ondanks dat hij je vandaag nog in elkaar heeft geslagen.' ik glimlach zwak
    Was dat vandaag nog joh? Hmm de tijd ging wel heel sloom dan. ' ugh ik ben moe ga je dan bij mij boven op mijn bed liggen" vraag ik zachtes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Was dat vandaag nog joh? Hmm de tijd ging wel heel sloom dan.' Zegt hij. Ik glimlach. 'Ugh ik ben moe ga je dan bij mij boven op mijn bed liggen.' Zegt hij. Ik knik. Net als ik op wil staan hoor ik Lex' moeder terug komen. 'Hallo jongens! Hebben jullie het leuk gehad? Ik kon iets eerder terug komen. Fijn hé? Nou, willen jullie iets te eten? Drinken?' Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd en kijk naar Lex. 'Lex wou net gaan slapen.' Leg ik uit.

    Rhine Jessica Jaspers

    Jim zegt tegen de barman dat hij weg moet gaan en gaat naast me zitten. 'Hey niet huilen. Niall moet toch ooit reageren.' Zegt hij. Ik knik. 'Ja maar, wat als het nou zo is, dan ben ik hem kwijt! En dat wil ik niet. Ik hou van hem, alleen ik weet niet of hij van mij houd.' Zeg ik door mijn tranen heen. 'Please drink niet meer' Zegt hij. Ik lach eventjes. 'Nou, het helpt wel. Ik voel me minder ellendig dan vanmiddag.' Zeg ik. Ik loop naar de bar. 'Een wijn graag. O nee, wacht, doe er maar twee.' Zeg ik, en ik neem ze in ontvangst. Ik loop terug naar de tafel en geef er een aan Jim.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan

    Ik pak de wijn aan en ik gooi hem weg. Ik pak het glas van Rhine af en ik gooi die ook weg. ''Rhine ! Geen alcohol dat lost niks op'' zeg ik tegen haar. De barman kijkt me boos aan. Ik kijk boos terug waar door hij lichterlijk bang word. Ik grijns en ik kijk Rhine weer aan. ''Ze moeten alcohol verbieden'' zucht ik en ik kijk naar buiten. Ik zucht en opeens begint het te sneeuwen. ''Rhine... Het sneeuwt'' roep ik blij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Rhine Jessica Jaspers

    Ik pak mijn glas en drink eruit. Opeens pakt Jim mijn glas af en gooit hem weg. 'Hey! Die kan jij gaan betalen!' Zeg ik chagrijnig. 'Rhine ! Geen alcohol dat lost niks op.' Ik zucht. 'Ze moeten alcohol verbieden.' Zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee hoor! Het helpt echt! Oke, morgen heb ik een kater, maar verder niets. En dan is allen klaar! Zeg ik vrolijk. 'Rhine... Het sneeuwt' Zegt hij vrolijk. Ik zucht. Normaal hou ik van de sneeuw, maar nu niet. 'Waarom moet het nou precies op deze dag voor het eerst in het jaar sneeuwen? Ach ja...' Zeg ik, en ik loop naar buiten. Dan maar geen alcohol. 'Oke, dan kies jij maar iets uit van we gaan doen.' Zeg ik. Ik ben opeens minder chagrijnig. Misschien komt het door de sneeuw, misschien door het feit dat ik nu niet meer alleen ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan

    ''Ik betaal helemaal niks'' grijns ik. Ik pak de hand van Rhine en ik loop naar buiten en ik maak een sneeuwengel . Ik glimlach en ik rol door de sneeuw heen . ''SNEEUW ! HET SNEEUWT''roep ik blij . Ik giechel en ik ga weer terug naar binnen waar ik een paar mensen voor de tv zie voetbal kijken. ''Ugh als er iets is wat ik haat dat is het wel voetbal. Welke megool gaat er nou achter een bal aan rennen ?'' grinnik ik . Opeens komt de barjongen naar me toe. ''Geen woord over het mooie voetbal'' sist hij. ''Zeg heb jij niet geleerd dat je niet zo dicht bij je eigen klanten mag staan?'' vraag ik serieus. ''Flikker'' zegt hij. ''Wat zei je ?'' vraag ik . ''Flikker. '' zegt hij weer. Ik sta woest op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    komen. 'Hallo jongens! Hebben jullie het leuk gehad? Ik kon iets eerder terug komen. Fijn hé? Nou, willen jullie iets te eten? Drinken?' hior ik mijn moeder ratelen.'Lex wou net gaan slapen.'ik kijk mijn moeder aan en knffel haar. ' ik begin weer hoofdpijn te krijgen weltrusten' ik loop langzaam de trap op en daarna plif ik op bed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arratay --> Bicycle


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    KiliOfDurin schreef:
    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik grijnsde bij haar woorden. "Sorry." piepte ik, maar echt veel rustiger werd ik niet. Het ging gewoon niet. Ik had er zoveel zin in. Toen ze over verkleden begon stuiterde ik weer letterlijk. "Wacht even." piepte ik voor ik wegrende. Ik haalde mijn rugzak op en rende snel terug. Ik had mijn bril, met dezelfde sterkte verrassend genoeg, een te groot overhemd en een strikje in mijn tas zitten. Ik liep snel terug en zette in de wc mijn tas neer. "Doe je lenzen eens uit, Lou." zei ik voorr ik in mijn tas begon te graven. Als eerste vond ik het overhemd en mijn brillenkoker. Daar zat ook het lenzendoosje in wat hij wel kon gebruiken. Het strikje moest ergens zitten. Ik graafde door opzoek ernaar. "Het moet toch ergens zitten." Het overhemd zou misschien iets strak zitten, maar het zou wel passen. Het was op de groei gekocht. Alleen dat verdomde strikje moest toch ergens zijn. Dit was eigenlijk mijn schooluniform, met nog een blazer erbij, maar nu was dit een mooie uitkomst ervoor.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Scotty wil rennen, maar dat lukt hem niet omdat ik aan zijn arm hang. Of eigenlijk hij aan de mijne. Scotty sleurt mij en Noah een wc in. Toen Noah begon over het verkleden, piepte Scotty 'wacht even' en rende toen weg, om even later al snel terug te komen met zijn rugzak. Hij zette hem neer en zei mij mijn lenzen uit te doen. Daarna begon hij in zijn tas te graven. Hij vond een overhemd en brillenkoker met daarbij ook een lenzendoosje. 'Het moet toch ergens zitten,' zei hij in zichzelf toen hij verder begon te graven.
    Ik verwisselde mijn eigen shirt voor het overhemd, wat ietwat straks zat, maar het kon er mee door. De onderkant ervan propte ik in mijn broek, die ik daarna hoog op trok. Daarna deed ik mijn lenzen uit en verruilde deze voor de bril. 'Noah, zou jij een pot haargel kunnen halen? En een kam?' zei ik terwijl Scotty nog steeds in zijn tas aan het graven was.

    [Sorry voor het lange wachten.]


    "Family don’t end in blood”

    [Ik zal proberen te reageren. Ben vanochtend gevallen met de fiets en mijn schouder doet nu pijn!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Aww, sterkte.]


    "Family don’t end in blood”

    [Bedankt (;]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Noah Louise Tomlinson

    Scotty rende weg,en kwam algauw terug met zijn rugzak. Hij haalde een bril en overhemd eruit. Het schooluniform. Gelukkig ben ik die van die school af. Ik heb nog geen idee wat ik wil gaan doen. 'Doe je lenzen eens uit, Lou.'Zegt Scotty. Louis doet wat hij zegt. En hij doet het overhemd aan wat iets wat strak zit. 'Zo komt je sixpack goed uit Lou.'Grijns ik terwijl ik hem in de buik por. Louis trekt zijn broek hoog op en doet de bril op. 'Noah, zou jij een pot haargel kunnen halen? En een kam?'Vroeg Louis mij terwijl Scotty nog steeds in de tas zit graaien. Ik trok een pruillipje. 'Okii!'Zeg ik al meteen weer blij. Waar kwam dat in hemelsnaam vandaan. Ik rende de gang op en zocht de kleedkamer. Daar graaide ik gel en een kam weg waarna ik al snel terug bij Louis en Scotty ben. Ik draaide de gel open en deed het op mijn handen. Ik smeerde het in Louis' haren en maakte het goed. Met de kam kamde ik het goed. 'You look beautiful Louis!'Grinnik ik kort.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded