• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Timothy Horan

    Enkele minuten later krijg ik te horen dat ik weg mag. Ik glimlach en ik pak mijn mobiel . Waar moet ik nu heen ? Hmm Ik dacht even na en dan weet ik het. Ik stuur een smsje naar Lex. Hey Lex ! Uhmm iedereen is al wat doen en ik mag naar huis. Ik weet niet als je al weet wat er met mij gebeurd is . Nou het zelfde wat er bij jou gebeurd is. Zou ik langs kunnen komen ? Jim Ik druk op verzenden en ik neem afscheid van mijn kamer genoot


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd.

    Ik zucht opgelucht als het zweterige en plakkerige verband eraf is. Ik rol het netjes op en leg het op de kast.'Zullen we iets gaan doen? Een spelletje ofzo?' Ik glimlach en ik knik vrolijk. 'ehm bordspel, computerspel gewoon spel of tsja ehm ik weet er geen. Ik weet wel dat er bovn een kast vol spelletjes staat' giechel ik. Mijn mobiel gaat af en ik lees het smsje Hey Lex ! Uhmm iedereen is al wat doen en ik mag naar huis. Ik weet niet als je al weet wat er met mij gebeurd is . Nou het zelfde wat er bij jou gebeurd is. Zou ik langs kunnen komen ? Jim . Ik glimlach. Heey Jim, tuurlijk mag dat. Jared is hier ook en we willen wat gaan doen. Oeh ouch gaat het goed?? sms ik hem snel terug

    [ heb hem al naar ons uitgenodigd=D gaat leuk worden omdat Jim hem in elkaar sloeg maar Lex het allang goed gemaakt heeft

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:57 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    Ik loop zuchtend naar het huis van Lex en ik bel aan. Ik word binnen gelaten door iemand ik weet niet wie. Ik zucht en ik loop naar binnen, ''Lex?'' roep ik. ''Ja het gaat wel'' grinnik ik als ik het smsje zie. Ik loop naar Lex en ik zie Jared. Direct voel ik me bang en verlegen tegelijkertijd. Jim wat heb je toch ?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:59 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Jim wordt een watje haha! Sorry dat moest even! Bezinga! Hihi.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    lex Huwerd

    De deurbel gaat en blijkbaar was papa in de werkkamer want hij deed open. Ik glimlach als ik hem hoor. 'Lex Ja het gaat wel' ik zie dat hij bang en verlegen raakt en ik glimlach geruststellend. 'Heey. Moet je niet uitrusten ofzo?" vraag ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    Ik knik en ik zucht. ''ja maar ik kan toch niet naar huis. En Joost mag weten waar Niall is. Hij is opeens verdwenen van deze wereld ofzo'' zucht ik en ik ga zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    ''ja maar ik kan toch niet naar huis. En Joost mag weten waar Niall is. Hij is opeens verdwenen van deze wereld ofzo'' ik knik 'heb je geen sleutels, wil je anders hier wat rusten in de logeer kamer' vraag ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    ''Thanks Lex maar ik wil jullie niet tot last zijn'' zeg ik tegen hem. ''En nee ik heb geen sleutels. Ik sms Scott wel even'' zeg ik tegen hem en ik pak mijn mobiel Hey babe.. ik ben uit het ziekenhuis en ben nu ben Lex..Maar ik had dus een vraagje. Ik kan nu dus nergens heen. Niall is van de aardbodem verdwenen en ik heb de sleutels niet. Zou ik met jou mee mogen naar Donchaster dat ik daar blijf tot dat mijn ouders me komen halen ? x Your Babe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    ''Thanks Lex maar ik wil jullie niet tot last zijn' ''En nee ik heb geen sleutels. Ik sms Scott wel even'' zegt hij en ik knik. 'als het niet lukt slaap je gewoon hier ofzo' ompel ik . Ik ga weer op de andere bank liggen en zucht zachtjes door de weer opkomende hoofdpijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    ''Als het niet meer gaat dan ga ik wel .. Ik wil niet dat je last krijgt door mij'' zeg ik tegen hem en ik stop mijn mobiel weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ( Zouden jullie alsjeblieft wat langere stukken willen schrijven^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [sorry was er niet echt bij met mijn hoofd

    Lex Huwerd

    ''Als het niet meer gaat dan ga ik wel .. Ik wil niet dat je last krijgt door mij'' zegt hij zacht en weer schud ik mijn hoofd. 'Ik heb gewoon een beetje te lang gestaan enzo ' grinnik ik. Ik onderdruk met moeite een geeuw en zucht. 'Ik haat dit, echt ik kan nu niet dansen ik mag niet te veel lopen helemaal nietsen ik ben altijd iemand die veel bezig is, heel de dag het liefste' mompel ik. 'Iemand zin in een kopje thee?" vraag ik dan maar. Ik kijk ze even aan. Zelf had ik zin in thee dus ik stond op mijn dooie gemakje op zodat ik de waterkoker kon vullen en aan kon gaan zetten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    Ik glimlach als ik een kopje thee aangeboden krijg en ik knik. Ik voel mijn mobiel afgaan en ik glimlach als het mijn moeder is. Hey Jim heb jij nog iets van Niall gehoord ? x Ik zucht en ik typ een berichtje terug Nee hij is van de aardbodem verdwenen ofzo x Jim Dankbaar neem ik het kopje thee aan en ik giechel zachtjes. Ik kijk de kamer rond en ik grinnik . ''Jullie zijn echt cute samen'' glimlach ik

    [Waar is de speelster van Niall ? Zo kan ik toch ook niks als Niall er niet is..]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Ik pak de thee doos en voorzichtig breng ik de kopjes en theedoos naar voren naar de bank en stoelen. Ietswat duizelig ga ik weer voorzichtig liggen. 'Jullie zijn echt cute samen'' zegt Jim en ik kleur langzaam aan rood.'ehm dankje' bloos ik. 'Hahah ik wist niet eens dat mijn vader in zijn werkkamer zat' gniffel ik. Op dat moment komt mijn vader binnen en ik glimlach naar hem. 'Lex doe je wel rustig aan, je ziet nogal witjes' ik knik. 'ja dat doe ik . In de waterkoker zit nog warm water' meld ik hem. HIj pakt in de keuken een mok en vult deze om bij ons een theezakje uit de doos te pakken. Hij pakt een deken en legt deze voorzichtig over me heen. 'Ik kom straks nog even kjiken hoe het gaat, denk je eraan dat je wel genoeg rust. De dokter heeft gezegd dat je alleen mag zitten en liggen meneertje dus niet van alles gaan doen en niet te veel lopen' zegt hij streng


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ik kan niks nu hahahahahahah]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik