• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    - Iemand voor Jim ? XD-


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Rhine?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    - Okay waar is die ?-


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    'Jij bent ook lief. Jij geeft mensen nog een tweede kans. Ik niet. ik kan het hem niet vergeven wat hij heeft gedaan. Het is niet een goede eigenschap, maar zo ben ik wel, en zo zal ik ook blijven. Het maakt uit wat hij zegt over spijt, ik vergeef hem niet. Nooit. Ik zal hem nooit meer aan kunnen kijken zonder te zien wat hij heeft gedaan. Niets meer en niets minder.' . 'Ik hou van je.' Ik bloos hard 'Het is misschien niet altjid goed maar ik vergeef mensen te snel maar ik kan er gewoon neits aan doen. Als je sorry zegt vind ik het al goed' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Louise Tomlinson

    Louis liet zich mee slepen door Scotty-die nog steeds druk was-en blies een handkusje naar Harry. 'Doei Harry.'Zei Scotty nog. 'Bye!'Zeg ik ook nog snel,voordat ik voor mijn broers ga lopen. Scotty wil snel rennen maar dat lukt niet door Louis. Ik schud mijn hoofd even. Raarkind dat hij is. Maar hij heeft ook een hele rare broer. Dus het is begrijpelijk. Bij een van de wc's sleurt Scotty me mee. 'Wat nu?'Vroeg Scotty. 'Nou eerst word jij rustig. En daarna vermommen we Lou als een nerd of als onze vader.'Lach ik. 'Lou we moeten eerst zorgen dat je een nette blouse en een nette broek hebt. En we kunnen wel schoenen van pap lenen.'Bedenk ik. Waarna ik de twee jongens vragen aan kijk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik grijnsde bij haar woorden. "Sorry." piepte ik, maar echt veel rustiger werd ik niet. Het ging gewoon niet. Ik had er zoveel zin in. Toen ze over verkleden begon stuiterde ik weer letterlijk. "Wacht even." piepte ik voor ik wegrende. Ik haalde mijn rugzak op en rende snel terug. Ik had mijn bril, met dezelfde sterkte verrassend genoeg, een te groot overhemd en een strikje in mijn tas zitten. Ik liep snel terug en zette in de wc mijn tas neer. "Doe je lenzen eens uit, Lou." zei ik voorr ik in mijn tas begon te graven. Als eerste vond ik het overhemd en mijn brillenkoker. Daar zat ook het lenzendoosje in wat hij wel kon gebruiken. Het strikje moest ergens zitten. Ik graafde door opzoek ernaar. "Het moet toch ergens zitten." Het overhemd zou misschien iets strak zitten, maar het zou wel passen. Het was op de groei gekocht. Alleen dat verdomde strikje moest toch ergens zijn. Dit was eigenlijk mijn schooluniform, met nog een blazer erbij, maar nu was dit een mooie uitkomst ervoor.


    Bowties were never Cooler

    FlyWishes schreef:
    - Okay waar is die ?-


    [Geen idee... Waar is Jim? Dan kan ik Rhine daarheen sturen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    - Ergens in Londen-


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jared Mason Malik

    'Het is misschien niet altijd goed maar ik vergeef mensen te snel maar ik kan er gewoon niets aan doen. Als je sorry zegt vind ik het al goed.' Zegt hij. Ik grinnik. 'En dat maakt jou dus zo lief, jij vergeeft mensen. Je vergeeft Jim ondanks dat hij je vandaag nog in elkaar heeft geslagen.' Ja, dat was vandaag nog. Er is zo veel gebeurt... En dat begon dus allemaal met gewoon een normale dag op school. Vanaf nu zal geen enkele dag meer normaal zijn. Opeens maakt mijn mobiel een geluidje. HOMO, SPRING VOOR EEN TREIN NIEMAND MAG JE. Staat er groot op het scherm. Een traan rolt over mijn wang. Het komt van James.


    Spoiler alert: you will save yourself

    FlyWishes schreef:
    - Ergens in Londen-


    -Anders komen ze elkaar tegen in een cafetje ofzo?-


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan

    Huilend loop ik over straat te zwerven . Ik kijk naar een cafetje en ik besluit om naar binnen te gaan . Ik was nog maar 16 maar het maakt me nu niks meer uit. Ik kijk rond en een paar mensen zitten te wachten tot dat de voetbal begint. Ik zucht en ik bestel een cola. Ik kijk de barjongen aan. Hmm hij is best knap. Maar nu niet gaan flirten Jim je bent al samen met Scott. Ik zucht en ik kijk naar de deur als die open gaat en ik neem een slok van mijn cola


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Rhine Jessica Jaspers

    Ik loop door de straten van Londen. Niall heeft nog steeds niet gereageerd. Tranen stromen over mijn wangen. Alle haat die mensen aan mij sturen wordt gewoon teveel. Ik kan het niet meer aan. Ik heb zelfs bedreigingen gekregen. Ik loop een cafétje binnen en bestel een cola. De barman is best wel knap. Ik kijk een beetje rond en zie Jim dan opeens huilend aan een tafeltje zitten. Ik loop naar hem toe. 'Hé! Heb jij ook al een rotdag?' Vraag ik, en ik doe niet eens moeite om te verbergen dat ik heb gehuild. Dat gaat dan ook moeilijk, want mijn mascara is helemaal uitgelopen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan

    'Hé! Heb jij ook al een rotdag?' vraagt Rhine .. Ik knik . ''Ja die enge Jared heeft me bedreigt. Ow je weet waarschijnlijk niet wie hij is'' zeg ik tegen haar en ik zucht. Ik neem nog een slok van mijn cola. ''Ik heb namelijk iemand in elkaar geslagen.. Omdat ik hem verkeerd begreep. Ik ben homo weet je. En Lex . Jared's vriendje die heb ik dus in elkaar geslagen omdat ik dacht dat hij zei dat hij tegen iedereen had gezegd dat ik homo ben . Dus tjah. Ik ben zelf ook in elkaar geslagen dus ik heb mijn excusses aangeboden maar Jared is het daar niet mee eens. En wat is er met jou dan?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Rhine Jessica Jaspers

    'Ja die enge Jared heeft me bedreigt. Ow je weet waarschijnlijk niet wie hij is. Ik heb namelijk iemand in elkaar geslagen.. Omdat ik hem verkeerd begreep. Ik ben homo weet je. En Lex . Jared's vriendje die heb ik dus in elkaar geslagen omdat ik dacht dat hij zei dat hij tegen iedereen had gezegd dat ik homo ben . Dus tjah. Ik ben zelf ook in elkaar geslagen dus ik heb mijn excuses aangeboden maar Jared is het daar niet mee eens. En wat is er met jou dan?' Ik neem een slok van mijn cola. 'Nou.. Ik heb sterke vermoedens dat Niall vreemdgaat, en mensen vertellen me dat ik maar beter van een klif af kan springen, of dat ze me er anders vanaf duwen. Maar ik kan er gewoon niet tegen dat Niall maar neit reageert. Ik heb echt al twintig berichten ingesproken. En nu probeer ik mijn zorgen weg te drinken.' Zeg ik luchtig tegen hem. Toch beginnen de tranen weer te stromen. Ik heb al wel wat alcohol op, en waarschijnlijk meer dan ik kan hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan

    'Nou.. Ik heb sterke vermoedens dat Niall vreemdgaat, en mensen vertellen me dat ik maar beter van een klif af kan springen, of dat ze me er anders vanaf duwen. Maar ik kan er gewoon niet tegen dat Niall maar neit reageert. Ik heb echt al twintig berichten ingesproken. En nu probeer ik mijn zorgen weg te drinken.' zegt ze. Ik knik . ''Ik weet hoe jij je voelt. Hij reageert ook al niet bij mij. Ik wil hem graag vertellen dat ik wat heb met Louis's broertje maar hij blijft gewoon stil'' zucht ik. Ik kijk haar aan . Ze ruikt naar Alcohol.. ''Rhine ? Heb je gedronken?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik