• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dat heb ik dus ook met Rhine. En ik had net zoveel zin om Niall te beschuldigen van vreemdgaan met haar :'D]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jared Mason Malik

    Ik let niet echt op, las ik opeens merk dat Jim er is. Ik voel woede in me naar boven komen. Ik kijk gewoon wat naar de grond om Lex niet te laten merken hoe graag ik Jim in elkaar wil slaan. Ik bal mijn vuisten en probeer de wereld buiten te sluiten. Vroeger heb ik erg veel last van woedeaanvallen gehad, en nu komen ze weer terug. De laatste tijd wil ik de hele tijd mensen in elkaar slaan. Maar ik hou mezelf in. Ik loop na een tijdje naar beneden, naar Jim. 'He, mag ik je even spreken. Ik ga je niet slaan ofzo, maar ik wil gewoon even iets duidelijk hebben.' Zeg ik tegen Jim, en ik verberg hoeveel ik hem haat voor dit. Hij sloeg Lex in elkaar doordat hij iets verkeerd begreep. Joh, wat een ramp!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    Ik glimlach vrolijk even maar toch ook weer wel heel erg moe. He, mag ik je even spreken. Ik ga je niet slaan ofzo, maar ik wil gewoon even iets duidelijk hebben.' hoor ik Jared en ik glimlach tevreden dat hij wilt gaan praten. Ik vermoedde om het uit te praatte ofzo. Ik drink mijn mok thee leeg en kruip weer onder de dekens waar ik licht in slaap val en begin te snurken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    Ik giechel en ik neem een slokje van mijn thee. Ik kijk naar buiten en ik zie mensen op straat lopen. Waarom is iedereen toch zo vrolijk ? Ach ik zou ook is ee keer vrolijk moeten zijn maar dat ben ik haast nooit. Ik pest kinderen en daar werd ik vrolijk van. Met de nadruk op WERD want vanaf nu doe ik dat niet meer. Ik kan ook wel populair zijn zonder mijn vuisten te gebruiken toch ?. 'He, mag ik je even spreken. Ik ga je niet slaan ofzo, maar ik wil gewoon even iets duidelijk hebben.' zegt Jared. Ik knik en ik kijk hem aan . ''W-wat is er ?'' vraag ik zachtjes aan hem.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jared Mason Malik

    'W-wat is er?' Vraagt Jim zachtjes aan me. ik kijk naar Lex, en besluit de gang op te lopen. 'Luister, Jim. Jij moet van Lex afblijven. Ik ben dan misschien wel jonger, maar kleiner ben ik niet, en ik weet ook niet wie hier sterker is. Deze keer zie ik het door de vingers, maar laat dit een wijze les zijn. Ik mag je niet, hoewel Lex dat niet hoeft te weten. Maar let wel op.' Zeg ik boos.

    [ Let's add drama]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jim Timothy Horan

    'Luister, Jim. Jij moet van Lex afblijven. Ik ben dan misschien wel jonger, maar kleiner ben ik niet, en ik weet ook niet wie hier sterker is. Deze keer zie ik het door de vingers, maar laat dit een wijze les zijn. Ik mag je niet, hoewel Lex dat niet hoeft te weten. Maar let wel op.' zegt hij boos. Bang knik ik . Ik ben nu echt bang voor deze gast. ''I-ik ga.. '' zeg ik tegen Lex en ik pak mijn spullen. Ik moet nu echt weg hier anders slaat hij me nog. Super bang loop ik weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd.

    Ik word langzaam weer wakker 'I-ik ga ' stameld Jim en ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Jared wat heb je gezegd? Waarom reageert hij zo overstuur?" nogal verward kijk ik naar jared. 'ik snap het allemaal neit heb ik wat fout gedaan of?"

    sorry kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Nici wents xxxRoses ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jared Mason Malik

    'I-ik ga..' Zegt Jim, en hij gaat weg. Hoe laf kun je zijn! 'Jared wat heb je gezegd? Waarom reageert hij zo overstuur?' Ik kijk naar Lex. 'Ik snap het allemaal niet heb ik wat fout gedaan of?' Boos kijk ik Jim na. ' Ik heb hem gewoon uitgelegd dat hij van je af moet blijven, dat hij je niet meer in elkaar mag slaan ofzo. Ik ging hem echt neit slaan hoor, hij is gewoon laf. Het is maar beter dat hij weg is, want ik had echt de drang hem wel te slaan.' Zeg ik met gebalde vuisten. Als ik naar Lex' uitdrukking kijk, maak ik mezelf rustig. 'Sorry, maar ik wil gewoon niet dat hij zich zo gedraagd tegenover jou.' Zeg ik terwijli k naast hem ga zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    ' Ik heb hem gewoon uitgelegd dat hij van je af moet blijven, dat hij je niet meer in elkaar mag slaan ofzo. Ik ging hem echt neit slaan hoor, hij is gewoon laf. Het is maar beter dat hij weg is, want ik had echt de drang hem wel te slaan.' zegt hij boos en zo te zien was hij echt boos. Stilletjes kijk ik naar hem'Sorry, maar ik wil gewoon niet dat hij zich zo gedraagd tegenover jou.' Ik bijt op mijn lip 'Maar Jared hij heeft spijt tenmiste dat is wat hij zei en hij meende het denk dus dat is dan toch gewoon goed dan of niet?" ratel ik nog steeds wat in de war.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.
    'Ga maar gauw dan voor ik van gedachten veranderen en je niet meer loslaat. Maar doe ze dan wel de groeten van me,' zei Harry zachtjes en gaf me nog een kusje. 'Maar die laatste woorden doen me wel altijd goed.'
    Scotty kwam vrolijk op ons aflopen. 'Kom Lou. Anders missen we de voorbeschouwing,' zei hij druk.
    Hij griste mijn hand en trok eraan. 'Kom nou. Je moet ook nog een vermomming aan en het begint al over een half uur,' zei hij opgewonden.
    Nu loopt ook Noah grinnikend naar ons toe. 'Nou hup jongens die helemaal in love zijn meekomen. We gaan je omtoveren Lou,' zegt ze met een grijns.
    Hoe jammer ik het ook vond Harry weer te moeten verlaten, ik had wel heel veel zin om eindelijk weer eens iets te gaan doen met mijn kleine broertje en kleine zusje. En de verassing die ik daarna voor Harry zou voorbereiden, is het ook allemaal waard. Nu nog hopen dat hij het ook leuk gaat vinden. Maar nu eerst vermomd worden en voetbal kijken.
    Ik liet me meetrekken door Scotty en drukte nog een kusje op mijn vingers die ik daarna naar Harry blies, voor hij uit het zicht verdween.


    "Family don’t end in blood”

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Noa volgde snel en zei dat we mee moesten komen. Ik trok nog wat harder aan Louis's hand. "Doei Harry." zei ik nog met mijn zware Yorkshireaccent. Daarna trok ik mijn broer verder mee. Ik wilde achter Noa aan rennen en rond haar rennen, zoveel zin had ik erin, maar Lou liep niet zo hard dus ik was als een soort raar aapje aan het rennen, maar ik kwam niet harder vooruit dan een wandelaar. Te lang hadden we dit niet gedaan en zonder mijn broer en zus mocht ik het cafe niet in om het met mijn vrienden daar te kijken. Achter de extreme drukheid zaten meer redenen, zoals Jim en het feit dat ik mijn medicatie niet had genomen, maar dit speelde zeker een grote rol erin. Ik had er zoveel zin in. Bij een van de wc's sleurde ik achter Noa aan mijn broer naar binnen en sloot de deur af. "Wat nu?" vroeg ik terwijl ik veel moeite had om stil te blijven staan.


    Bowties were never Cooler

    Jared Mason Malik
    'Maar Jared hij heeft spijt ten miste dat is wat hij zei en hij meende het denk dus dat is dan toch gewoon goed dan of niet?' Zegt Lex. Ik kijk hem aan. 'Spijt? Volgens mij maakt dat het niet goed! Hij heeft je zonder een rede in elkaar geslagen! Dat accepteer ik echt niet hoor!' Zeg ik boos, terwijl ik mijn vuisten weer bal.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Spijt? Volgens mij maakt dat het niet goed! Hij heeft je zonder een rede in elkaar geslagen! Dat accepteer ik echt niet hoor!' en boos balt hij zijn vuisten weer. 'Jared rustig maar, maar ik denk dat als hij echt spijt heeft en hij heeft de pijn gevoeld ik geloof hem dat hij stopt en veranderd' glimlach ik zwak. Ik wist dat ik mensen te vaak en te snel nieuwe kansen gaf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Jared rustig maar, maar ik denk dat als hij echt spijt heeft en hij heeft de pijn gevoeld ik geloof hem dat hij stopt en veranderd.' Zegt Lex. Ik zucht. 'Jij bent ook lief. Jij geeft mensen nog een tweede kans. Ik niet. ik kan het hem niet vergeven wat hij heeft gedaan. Het is niet een goede eigenschap, maar zo ben ik wel, en zo zal ik ook blijven. Het maakt uit wat hij zegt over spijt, ik vergeef hem niet. Nooit. Ik zal hem nooit meer aan kunnen kijken zonder te zien wat hij heeft gedaan. Niets meer en niets minder.' Zeg ik. Ik word weer rustig en kijk Lex met een glimlach aan. 'Ik hou van je.' Zeg ik, en ik kus hem.


    Spoiler alert: you will save yourself