• Vandaag heb ik wat kleine veranderingen aan de site doorgevoerd.

    - De nieuwsbrief wordt voortaan ook weer per mail verstuurd. Hij zal voortaan alleen verstuurd worden naar de 500 leden die als laatst online zijn geweest. Als dit allemaal goed gaat, kunnen we het uitbreiden naar 1000 of meer.

    - Je kunt nu meerdere bladwijzers en abo's tegelijk verwijderen.

    - Je kunt de pagina met abo's op je story nu sorteren op datum. Ook zie je op de overzichtspagina van je stories hoeveel abo's een story heeft.

    - Topics in het bemiddelaars forum komen niet meer bij de Actieve Topics te staan.

    - Je kunt nu melding maken van ongewenste stories/chapters en profielen.

    - Moderators kunnen gedichten aanpassen.

    - Je kunt nu als co-auteur geen kudo's meer geven aan je eigen story.

    - Wanneer een co-auteur een hoofdstuk aanmaakt, komt voortaan zijn/haar naam bovenaan dat hoofdstuk te staan in plaats van die van de hoofd auteur.

    - Het aantal hoofdstukken en woorden per story is opnieuw uitgerekend. Door de crash een paar jaar geleden waren er een heleboel stories waarbij stond dat ze hoofdstukken hadden terwijl dat (helaas) niet meer zo is. Voortaan zullen deze stories dus niet meer getoond worden wanneer je op Willekeurige Story klikt.

    - Bug verholpen zodat templates met zwarte achtergrond niet goed te lezen waren.


    Dit is mijn signature...

    Incantatem schreef:
    Ik ben tevreden met de aanpassingen. Alleen er zijn er een hoop users die niet op het forum komen en alleen story's lezen en/of schrijven. De nieuwsbrief wordt vooral gelezen door mensen van het forum en ook de onderwerpen die erin staan. Daardoor krijgt niet iedereen de nieuwsbrief die het wel zou willen omdat ze niet bij die 500 horen, though.


    Mee eens.


    26 - 02 - '16

    Incantatem schreef:
    Ik ben tevreden met de aanpassingen. Alleen er zijn er een hoop users die niet op het forum komen en alleen story's lezen en/of schrijven. De nieuwsbrief wordt vooral gelezen door mensen van het forum en ook de onderwerpen die erin staan. Daardoor krijgt niet iedereen de nieuwsbrief die het wel zou willen omdat ze niet bij die 500 horen, though.


    ik zit nauwelijks op het forum, maar ik lees wel elke keer de nieuwsheer. Hangt waarschijnlijk af van user tot user

    But good job Rutger!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 14:57 ]


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Draculea schreef:
    Awesome, bedankt!


    Wie gedachten zaait, kan daden oogsten; wie woorden zaait, zal letters oogsten - Baer-Oberdorf