• Ik kom thuis, en ontdek dat mijn laptop een identiteitscrisis heeft! Of hij zit in de puberteit en het is "maar een fase"
    Werkelijk, ik heb geen idee hoe dit zo gebeurd is. I mean, look at it!


    -plaatje is aanklikbaar-
    Hij moest laatst wel vaak updates doen en shit, maar dat was al een paar maanden zo, en ineens start ik 'm op en BAM m'n hele laptop raar.
    Wat is het vreemdste dat jullie laptop/computer ooit gedaan heeft? :')

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 16:15 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hahaha, I like your humor. Good job.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh, ik weet hoe je dat kan veranderen. Nouja, ik wist het.

    You should be able to change it, i think in the properties of your taskbar, or maybe just the general place where you usually change your background.
    [Those are the technical terms.]

    But I'd leave it. Your laptop is hipster now, you have to accept it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha lol :')
    Ik denk dat de mijne opeens: All the single ladies ging zingen midden in de nacht :') De verpleegsters waren niet zo blij XD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik kan het niet goed zien, want ben op mn mobiel.

    Maar ja, mijn laptop doet zovaak rare dingen. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een hekel aan updates. Meestal lijk je er weinig aan te hebben, maar er worden wel vaak dingen in de war geschopt. :')

    Mijn oude laptop deed wel vaker rare dingen, maar aan de meeste was ik zo gewend dat ik het niet meer echt als vreemd registreerde. Deze nieuwe heb ik nog geen twee maanden, dus daar is nog niet erg veel over te vertellen.
    Een van de meest opvallende dingen die ik ooit heb meegemaakt met mijn oude laptop blijft toch dat ik hem een keer per ongeluk tegen de muur sloeg en hij niets had, maar er wel een behoorlijke deuk in de muur zat. Niet wat je zou verwachten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn andere laptop moest ik 3 x herstarten voor elke keer 3 updates.

    Hij heeft een zichzelf op een Basic Windows 7 Theme gezet. Zoek via Google op hoe je theme's kunt instellen, volg die tutorial en daarna zou het opgelost moeten zijn :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cause it's nine in the afternoooon, your eyes are the size of the moooon, you could, cause you can what the fuck are the lyrics.


    i put the fun in funeral

    Haha, oldschool :')

    Mijn laptop is ook niet helemaal lekker. De laatste tijd krijg ik vaak een wit scherm en gaat 'ie krijsen. Soms alsof 'ie bezeten is en soms als een ambulance. He's dying.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Volgens mij kan je dat bij "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen" veranderen? :p Rechtermuisknop op bureaublad.


    Take me to wonderland

    Surprise surprise: Ik ga training geven, keer terug en ineens is alles weer normaal.
    Zoals ik al zei, mijn laptop was in de puberteit en had een hipsterfase :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die