• Ik ben dus opzoek naar bands die niet zo bekend zijn. Ze kunnen zalen vullen, maar het is niet zo dat de paparazzi hen overal naartoe volgen zoals bij boybands enzo wel eens gebeurd.
    Mijn stijl is zo wat punk/rock, punk/pop en metal achtig. Luister eens naar bands zoals sleeping with sirens, pierce the veil, bring me the horizon, of mice&men, you me at six, all time low,... als je wilt weten wat ik bedoel x)
    Het mag ook best iets rustiger zijn, maar liefst geen boyband material. Ik ben lang geleden al uit dat soort muziek gegroeid en luister er eigenlijk niet meer zo graag naar, if ya know what I mean c;



    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    @Styles: Ben een week geleden naar een concert van sleeping with sirens geweest, al ga ik wel eens kijken voor dat van Bullet for my Valentine x)

    @Parachutes: Ik heb Muse opzich altijd wel redelijk goed gevonden. Een vriend dwong me zowat om het te luisteren en sindsdien durf ik het soms zo wel eens op te zetten als ik echt nood heb aan muziek

    @ RavensMoon: Brabant als in Nederland? Als Nick of Bram eens willen meegaan kan ik er misschien wel eens heen. Mijn ouders gaan het nooit zien zitten om helemaal naar Nederland te rijden, zelfs Brussel is al ver voor hen..

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 22:03 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    geen boy-band :'D? lol bmth is netzogoed een boyband :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Cashby schreef:
    @Styles: Ben een week geleden naar een concert van sleeping with sirens geweest, al ga ik wel eens kijken voor dat van Bullet for my Valentine x)


    ik heb geen flauw idee, ik ken maar een nummer van ze en luister ze verder niet. ;x
    Wil alleen graag naar Bfmv en zag dat hun in het voorprogramma stonden. :3
    -ik lees net dat je dus niet in Nederland woont? nouja, het is in nederland eindhoven ;x

    nog een paar bands;
    a day to remember, Avenged Sevenfold, Panic! At The Disco, Foo Fighters, suicide silence, Falling in Reverse

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 22:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Icon for hire, D.R.U.G.S.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Cashby schreef:
    @Styles: Ben een week geleden naar een concert van sleeping with sirens geweest, al ga ik wel eens kijken voor dat van Bullet for my Valentine x)

    @Parachutes: Ik heb Muse opzich altijd wel redelijk goed gevonden. Een vriend dwong me zowat om het te luisteren en sindsdien durf ik het soms zo wel eens op te zetten als ik echt nood heb aan muziek

    @ RavensMoon: Brabant als in Nederland? Als Nick of Bram eens willen meegaan kan ik er misschien wel eens heen. Mijn ouders gaan het nooit zien zitten om helemaal naar Nederland te rijden, zelfs Brussel is al ver voor hen..


    'durf ik het soms wel eens op te zetten als ik echt nood heb aan muziek'. :'D Hehe, dat klinkt positief. (':
    Misschien vind je Twin Atlantic wel leuk trouwens, die schieten me nu ineens te binnen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hit the Lights, August Burns Red, Emmure, Suicide Silence, Miss May I, Taking Back Sunday, Three Days Grace, Lost Prophets, Bless the Fall, Delain, Drowning Pool, Lovex, Slipknot, Sonic Syndicate, Good Charlotte, Hawthorne Heights, The Red Jumpsuit Apparatus, Sum 41, Adema, Disturbed, Family Force 5, Flyleaf, H.I.M, Emilie Autumn, Papa Roach, I Hate Kate, Porcelain Black, Rev Theory, Halestorm, Fireflight, A Rocket To The Moon, Switchfoot, Avenged Sevenfold,A Day to Remember, Escape the Fate, The Used, Dope, Killswitch Engage, Breaking Benjamin, Five Finger Death Punch, Hollywood Undead, Adept, Thousand Foot Krutch, Black Stone Cherry, Silverstein, Story of the Year, Buckcherry, Sixx A.M, Secondhand Serenade, Bowling for Soup, Blink-182, Smash Mouth, Skillet, The Letter Black, Decyfer Down, Disciple, The Rasmus, Jimmy Eat World, Dead by April, Red, Rage Against the Machine, Falling Up, The Cab, Relient K.

    That wasn't even all of them, that I know. But youtube is being a bitch right now, so I'll send more if It's being nice to me again.

    En ik ken deze niet echt, van sommige heb ik wel gehoord, maar ik heb ze van een goede vriend. So yeah: Northlane, I the Breather, The Ghost Inside, Thy Art is Murderer, Liferuiner, Architects, The Browning, Born of Osiris, Make them Suffer, Structures, Versions, Volumes.

    Alsteblieft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Malzahar: bmth is geen boyband, really not.
    In een boyband word er meestal gezongen door meerdere personen en in bmth is Oli de enige die zingt/screamt met soms wat achtergrondgezang x)

    @Styles: maakt opzich niet zoveel uit, zolang je van het voorprogramma kan genieten x3
    En ik zal morgen eens naar die andere luisteren
    I loved Mitch Lucker en hoe hij omging met zijn dochter <3

    @Parachutes: Best positief bedoelt heuwr, heb nogal vaak nood aan muziek en de meeste bands helpen me er weer bovenop als ik het heel even niet meer zie zitten x)
    De naam Twin Atlantic komt me bekend voor... Ook voor morgen

    @Caffeine: daar ben ik wel even zoet mee denk, Thank ya C;


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    ^ No probbs! Ghihi. Ook al denk ik dat ik nog lang niet klaar ben :'). If you want more. Just ask.

    3 Doors Down, A.F.I, Coheed and Cambria, Madina Lake, Oasis, Taking Back Sunday, We are the Ocean, We the Kings, Gorillaz, Goo Goo Dolls, Every Avenue, Cute is what we Aim For, Marianas Trench, The Veronicas, Hoobastank, Flaw, Get Scared, The Cab, NeverShoutNever, Nonpoint, Lifehouse, Lacuna Coil, Murderdolls, The Pretty Reckless, Skye Sweetnam.

    Er kunnen dubbele bands in staan, but yeah. Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 22:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mayday Parade, Panic! at the disco, Mercy Mercedes, Boys like girls <3

    Cashby schreef:
    @Malzahar: bmth is geen boyband, really not.
    In een boyband word er meestal gezongen door meerdere personen en in bmth is Oli de enige die zingt/screamt met soms wat achtergrondgezang x)



    if only you had seen them live.. :') you'dd wish you didn't;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Malzahar schreef:
    (...)

    if only you had seen them live.. :') you'dd wish you didn't;3

    haha, ik heb ze 1 keer live gezien en ik wilde echt gillend wegrennen. ;x
    nee oke, dat is overdreven, maar ik vond het echt niet leuk ;'c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb ze ook live gezien en ik vond t nog best goed
    Ja, SWS en PTV zijn beter live, geef ik toe
    Maar zo slecht is bmth niet volgens mij
    Nja, ieder zijn mening, right? x)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 7:00 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    30 Seconds to Mars ~ Alestorm ~ Avenged Sevenfold ~ Black Veil Brides ~ Bon Jovi ~ Breaking Benjamin ~ Delain ~ Epica ~ Escape The Fate ~ Evanescence ~ Fall Out Boy ~ Green Day ~ Guns 'n Roses ~ Halestorm ~ Krypteria ~ Lacuna Coil ~ Linkin Park ~ Lordi ~ Metallica ~ My Chemical Romance ~ My Darkest Days ~ Nightwish ~ Northern Kings ~ Paramore ~ Pierce The Veil ~ Queen ~ ReVamp ~ Shinedown ~ Sick Puppies ~ Sirenia ~ Skillet ~ Sleeping With Sirens ~ Tarja Turunen ~ Three Days Grace ~ Two Steps from Hell ~ Within Temptation


    Dit zijn mijn bands zeg maar XD Alestorm is btw Pirate Metal


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Check mijn YouTube lijst maar eventjes: Klik. Daar staat heel wat alternatieve shit in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Malzahar schreef:
    geen boy-band :'D? lol bmth is netzogoed een boyband :Y)

    BMTH:
    Genres: Metalcore, deathcore (early)
    Boyband:
    Een boyband of boysband is een popgroep die bestaat uit een aantal, doorgaans relatief jonge, mannelijke leden.
    Source for both: Wikipedia

    Not true :Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 8:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.